marklin of roco ???

Gestart door edwin, 29 oktober 2005, 20:34:20 PM

edwin

hallo,

het is marklin startpack 29527 delta control,maar het was een digitale startkid die ik zocht ,maar gelijk ik zie zal het een duitse worden en dan stilaan overschakklen naar belgisch materiaal !!
ik hoop toch dat marklin overweegt om een digitale startkid om de markt te brengen die belgisch is !!!

nogmaals bedank
edwin

Gerolf

Wat mij betreft mag ELK merk Belgische startsets aanbieden ... [:o)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

glamo

groot gelijk GEROLF, dat is de reden dat ik nu duitse spoorwegen bouw omdat er niks te krijgen was in belgische model toen ik begon.
als mijn duitse baan af is begin ik aan belgische, maar dat zal nog wel een tijdje duren.

KURT
 

edwin

hallo

wat ik niet begrijp waarom bv een persoon gelijk olaerts die zelf belgische modellen giet niet eens kan uit pakken met een belgische startset tegen een mooie prijs of iemand anders.het zou mooie zijn zowel voor de mensen die digitaal of analoog zowel ac als dc !!
als iemand iets anders meent laat het maar weten !!!
bedank
edwin

karthuizer

De invoerder van Roco (Deprest) heeft toch zelf een Belgische digitale startset samengesteld.
Een startset van Olaerts zou nogal duur uitvallen vrees ik met een Break of zo erin [;)]

svvander

citaat:
Geplaatst door karthuizer

De invoerder van Roco (Deprest) heeft toch zelf een Belgische digitale startset samengesteld.
Een startset van Olaerts zou nogal duur uitvallen vrees ik met een Break of zo erin [;)]



Is deze eigenlijk nog in omloop? Of is deze uitverkocht? Ik vond hem een week geleden nergens meer... ik wou deze als kerstgeschenk (vroeg erbij zijn) al kopen voor mijn stiefpa. Die zou graag herbeginnen en liefst Belgisch.
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

edwin

hallo

is daar ergens een foto van te zien aub ???
bedank
edwin

Tom

Vroeger kon je de belgische startset bij mini train expo kopen, maar ik vindt de startset niet meer terug op de website. Maar ik denk dat je de set nog kan kopen bij Vanbiervliet.
Tom

karthuizer

citaat:
Geplaatst door svvander

citaat:
Geplaatst door karthuizer

De invoerder van Roco (Deprest) heeft toch zelf een Belgische digitale startset samengesteld.
Een startset van Olaerts zou nogal duur uitvallen vrees ik met een Break of zo erin [;)]



Is deze eigenlijk nog in omloop? Of is deze uitverkocht? Ik vond hem een week geleden nergens meer... ik wou deze als kerstgeschenk (vroeg erbij zijn) al kopen voor mijn stiefpa. Die zou graag herbeginnen en liefst Belgisch.



Ik zou het niet weten of je die set nog ergens kunt kopen. Zelf heb ik die set een eind geleden bij MTE gekocht.

tonycabus

MTE heeft nog loks in 2 en 3-rail, en "muizen", maar niet veel!
De set is op, overal vrees ik.
Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

glamo

bij VANBIERVLIET ligt hij ook niet meer
 

svvander

Verdorie... nu had ik is een tof kerstgeschenk in gedachte! [:(]
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

eric

Sven,

Ik heb een Roco digitale startset met loc type 59 vanavond nog zien liggen bij de COLLECTOR?S BANK, Galliardstraat 2, te Antwerpen (Wilrijk).
prijs ? 149 incl btw

bartie

citaat:
Geplaatst door edwin

ok,bedank alvast vind het prachtig wat ik hier allemaal lees,tof om te weten dat er ook een thalys uit komt met verlichting afwachten maar he,maar toch nog een laatste vraag !
heeft marklin ooit een belgische startkit uitgebracht?indien niet dan wordt het toch eens tijd,we hebben hier in belgie toch tenslotte prachtig materiaal rondrijden !!!
bedank
edwin




Hey,
er staat een Belgische startset van M?rklin te koop bij Modeltrein Paradise.
Stoomlocomotief met getrokken tender serie 64 en 5 verschillende goederenwagens van de Belgische Staatsspoorwegen NMBS/SNCB). Model: Locomotief met DELTA-elektronica. 1 ketelwagen, 1 kraanwagen, 1 kraanhulpwagen, 1 open goederenwagen, 1 gesloten goederenwagen. 14 gebogen rails 24130, 9 rechte rails 24172, 9 rechte rails 24188, 1 meegebogen wissel 24671, 1 meegebogen wissel 24672. 1 DELTAControl (regelapparaat), waarmee maximaal 4 locs (met ingebouwde DELTA-elektronica) individueel geregeld kunnen worden. Aansluitingsgarnituur. Transformator 32 VA met traploze snelheidsregeling en aansluiting voor elektrische accessoires. Ge?llustreerd speelboek met veel speeltips en suggesties. Uitbreidingsmogelijkheden met de C-railuitbreidingssets en het gehele C-railprogramma. De wissels kunnen naderhand met de elektrische aandrijving 74490 uitgevoerd worden .Te vinden op:http://www.modeltrein-paradise.be/
Groetjes,Bart.

obicham

Ik heb zelf m?rklin maar als ik overnieuw zou beginnen zou ik voor 2 rail gaan.
Het is A iets goedkoper en B je zit niet vast aan 1 merk voor marklin is het toch wel zoeken om van een ander merk iets te vinden voor 3 rail.

het nadeel van 2rail is dan wel weer oppassen met keerlussen.