Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

LS Models M5

Gestart door Binco, 14 oktober 2011, 13:29:53 PM

Sicco

Ja met alle respect, maar die wederkerende retoriek kennen we nu wel.

Als ze een eerlijke prognose geven en het wordt dan wat later doordat ze het willen verbeteren, prima. Wat ze nu doen is willens en weten meer aankondigen dan ze kunnen maken en het stelselmatig doorschuiven vanvoor hun minder interessante modellen. Zolang je niets maakt (of zelfs maar inplant) valt er niks te 'perfectioneren', aangezien er nog niks is. Dat eeuwige argument (dat LSM zelf dus ook gebruikt) doet dus geheel niet ter zake.

Ik ageer (telkens weer) tegen de bewust misleidende planning, niet tegen modellen die wat later zijn om nog wat verbeteringen door te voeren (zoals de 6003).

Of is er echt bij sommigen de overtuiging dat LSM ?cht bezig is met al die aangekondigde modellen? Nee hoor, dat zijn ze niet, want daar hebben ze helemaal geen capaciteit voor, het grootste deel is gewoon op de lange baan geschoven en dat heeft dus, nogmaals, niks met het wachten op een perfect model te maken. Sorry voor de ontnuchtering.

dieselfreak

Sicco,

Wat de planning van LS betreft, daar heb je idd een punt. Maar ik heb intussen afgeleerd om mij te ergeren aan het feit dat modellen op de lange baan worden geschoven. De achtergronden hiervan interesseren mij ook niet, mij gaat het er vooral om dat wat er uiteindelijk wordt uitgebracht juist is en (zoveel mogelijk) het origineel benaderd, al hou ik mij niet bezig met elk klinknageltje te tellen.
MC

chef garde

citaat:
Geplaatst door Jurgen

Uhuh, en de I2-rijtuigen zijn ondertussen volop verkrijgbaar, prachtige modellen!
En de I6'en zijn ze volop aan't uitleveren, magnifiek gewoon. [xx(]

Waar? Ik geloof iets te missen blijkbaar ...

dgrr57

citaat:
Geplaatst door Jurgen

Uhuh, en de I2-rijtuigen zijn ondertussen volop verkrijgbaar, prachtige modellen!

Waar [?]

Metpetergaathetbeter

citaat:
Geplaatst door dgrr57

citaat:
Geplaatst door Jurgen

Uhuh, en de I2-rijtuigen zijn ondertussen volop verkrijgbaar, prachtige modellen!

Waar [?]




ik denk dat ie I4-en bedoeld !
Groeten Peter[;)]

Binco

Volgens mij maakt Jurgen hier gewoon een grappige opmerking, doet hij alsof die er allemaal al zijn want volgens de planning zijn ze er al maar in werkelijkheid nog niet [;)]
Bij sommige mensen kan dat inderdaad voor verwarring zorgen.

[:)][;)]

Metpetergaathetbeter

Inderdaad zou wel eens kunnen !
Groeten Peter[;)]

Jurgen

citaat:
Geplaatst door Binco

Volgens mij maakt Jurgen hier gewoon een grappige opmerking, doet hij alsof die er allemaal al zijn want volgens de planning zijn ze er al maar in werkelijkheid nog niet [;)]
Bij sommige mensen kan dat inderdaad voor verwarring zorgen.

[:)][;)]




Inderdaad, 't was een sarcastische reactie. [;)]
Gewoon maar om aan te duiden dat hun planning gewoon van de pot gerukt is en niemand er rekening zou mogen mee houden.

Pas als men een afgewerkt model laat zien op de website mag je op hete kolen beginnen zitten, anders niet. Je zou je gat kunnen verbranden!
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

conducteur

In de cataloog staat gewoon alles wat ze nog willen uitbrengen. Wanneer?????
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

chef garde

citaat:
Geplaatst door conducteur

In de cataloog staat gewoon alles wat ze nog willen uitbrengen. Wanneer?????

Dat maakt voor u toch niet uit Rian, LS is uw ding niet ...

ERVIN


prulleman

voor mij hoeft het niet zo snel. tegen dat lc klaar is zijn mijn bankaandelen weer veeeeel geld waard en kan ik de dikke dividenden gebruiken om mijn hobby te financieren[:D][}:)][;)][}:)]