Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

LS Models M5

Gestart door Binco, 14 oktober 2011, 13:29:53 PM

Binco

Bij een gekende modelspoorwinkel zag ik dat er de M5-dubbeldekkers van LSM worden aangeboden in Pre-Order,
Goed nieuws, gaat weer een leuke aanvulling worden op de baan.:D
Er staat nog geen datum bij, misschien maar best :o)
Ik kijk er in ieder geval al naar uit :)

:);)

Davy

De rode van vroeger of die in de kleuren van nu?
daar gaan we nog wel even op mogen wachten. da ze maar eerst beginnen aan de M6'en [:)]

B loc

En ze zijn dan nog zeer goedkoop.(gratis!!!)
Mathias
 

itchy

dat noem ik nu een oneindig goede prijs/kwaliteit verhouding!
Rollend materieel in België anno 1995-2004 • 2-rail

TimT

kan er niet anders dan mee akkoord gaan. voor die prijs heb er direct een aantal besteld :D
wat zeggen ze bij ls we mogen de m6 voorlopig niet uitbrengen laat ons dan maar beginnen met de m5
leuke aankondiging maar ik had liever de AM96 of de siemens desiro dat als ik correct heb gelezen ook al hebben aangekodigd.
Groeten Tim[:D]

prulleman

ik heb een heel stel M5 besteld in bordeaux, daar heb ik als tienjarige mee in de stuurpost mogen staan. van antwerpen naar mechelen dacht ik. ben toen cheminot voor het leven geworden[:I]

argilla

Ben naar de webstek gegaan nergens een prijsindikatie gevonden. "Verwacht" meer niet.
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

Jurgen

Jongens, we gaan nu niet belachelijk doen h?. Dat lijstje met artikelnummers van de M5-rijtuigen staat al even lang op de website als de M6-rijtuigen.

Verwacht nu niet dat die volgend jaar in de winkel gaan liggen want de artikellijst van LS staat vol met modellen die al jaren op dat lijstje staan en daar is men zelfs nog niet mee begonnen.

Jullie maken gewoon jezelf gek door er telkens over te beginnen met het gedacht dat ze volgende week in de winkel liggen. Onthoud dat het LS is en dat het dus nog jaren kan duren vooraleer je ook maar iets kan zien van wat ze willen produceren!
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Binco

Ik had het wel niet op de site van LSM zelf maar op de site van een winkelier M********* P******* waar ze nu beschikbaar zijn voor pr?order.
Daarom opende ik deze draad omdat ze misschien al in een fase verder zitten met de M5.
Hoeveel fases dat het nog gaat duren is natuurlijk niets over gezegd h? [:D]

[:)][;)]

Sicco

Nee hoor, Modeltrein Paradise (hoezo hoeven we de winkelnaam niet gewoon als iedereen toch weet waarover we het hebben) heeft indertijd gewoon netjes de referenties uit de catalogus 2010-2011 overgenomen. Niks nieuws onder de zon dus, geen nieuwe status, 80 procent van wat er in die catalogus staat moet nog geleverd worden.

dgrr57

Laatste gekende planning van L.S. Models :



Kijkt goed naar de datums en trekt uw conclusies [:D][:D][:D][:D]

Sicco

Kun je nagaan, ook deze planning (nota bene nog maar een paar maanden oud) kan volledig in de prullenbak.... en dan staat een groot deel van de geplande producten hier nog niet eens op.

Maar het ligt natuurlijk allemaal aan het 'perfectioneren van de eindproducten', h? LS Models?? [:(]

itchy

citaat:
Geplaatst door Sicco

Maar het ligt natuurlijk allemaal aan het 'perfectioneren van de eindproducten', h? LS Models?? [:(]
Nee nee, in het geval van de NMBS 18 ligt het aan... Siemens! Die op vraag van de NMBS nog snel wijzigingen aanbracht aan het origineel... [8D]
Rollend materieel in België anno 1995-2004 • 2-rail

Jurgen

Uhuh, en de I2-rijtuigen zijn ondertussen volop verkrijgbaar, prachtige modellen!
En de I6'en zijn ze volop aan't uitleveren, magnifiek gewoon. [xx(]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

dieselfreak

Ik wacht liever wat langer (zelfs al is het zoals bij LS Models enkele jaren)op een perfect model dan op iets wat er van ver ongeveer op lijkt. Geduld is een schone zaak!
MC