FORUMBAAN GENK

Gestart door argilla, 08 oktober 2011, 19:51:18 PM

argilla

Voor diegene die zaterdag niet konden komen, krijgen zondag een nieuwe kans; De verkorte forumbaan staat er ook. Verder al prachtige banen beschreven in ons magazine en nog veel onbekende banen.
Het lijkt mij veel meer dan in Mechelen ( kan een indruk zijn).
In elk geval "warm aanbevolen".
Ook dank aan Luc. Hij heeft dit weer prachtig klaar gespeeld met de forumbaan en de MSM stand, waar 2modelbouwers hun kunnen te toon spreiden.

Kom ons eens goedendag zeggen wil je. Dank u ;)
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

Kees-Jan

#1
Ja het is een zeer mooie baan! Heb er enige tijd ook bij staan kijken! chapau!

Kees-Jan

krispy

#2
voor de aanwezigen met hun module , chapeau ze waren echt wel de moeite waard

Zo verder doen zou ik zeggen en laat volgend jaar in mechelen nog maar meer zien [:p][;)]
MVG
Kispy
Modelbouw Foto-album op flicker
https://flic.kr/s/aHsmTwwZ6m

loebaske

#3
En dikke pluim voor de forumbaan en wat ik belangrijk vond was een blanke modulle die er stond, had nu een beter idee wat de normen zijn en zou wel eens durven de handschoen opnemen.

Had dit draad in het prille begin gevolgd maar ben er uiteindelijk met gestopt. Om nu opnieuw alles door te nemen had ik geen goesting, maar door ??n van de deelnemers werd me promp uitleg gegeven en een A4 bladje in de hand geduwd waar ik verder kon.

Nu eens alles rustig doornemen en zie wel....

modelbaanHO

#4
Heb in Genk ook met bewondering staan kijken naar de mooie modules. Voorlopig ligt er genoeg werk op de plank...het minibaantje, maar na 2012: wie weet...
Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

janjozef

#5
Het zal moelijk worden om een evenwaardige module te bouwen voor de forumbaan, knappe staaltjes van modelbouwkunst daar.

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Metpetergaathetbeter

#6
citaat:
Geplaatst door janjozef

Het zal moelijk worden om een evenwaardige module te bouwen voor de forumbaan, knappe staaltjes van modelbouwkunst daar.

Jan



Heeft iemand foto's van alle modullen ? Misschien in de club eens vragen of mensen bereid zijn ook module(s?)te maken ?

Groeten Peter[;)]

Gerolf

#7
Op mijn website drie van de vier. De foto van het bakje met de Bietschtalbr?cke was mislukt [;)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

dgrr57

#8















Metpetergaathetbeter

#9
Patrick,

bedankt voor het plaatsen ![:)]  Trouwens fraaie foto's ![:p]

Groeten Peter[;)]

bollen neus

#10
@ "Monsieur"[:D] DGRR Patrick, dank voor de toffe babbel aan jou baantje ook aan de Luc (Dooms) dank.[:)]

loebaske

Hoe zit het voor dit jaar, is er een forumbaan aanwezig??
Is er iets of zo gepland van een meeting in Genk??


mnieuwlaet

? Niets gehoord dus denk van niet (toch zeker geen forumbaan) want dat is volgende week al.
Als er voldoende interesse is moeten we op tijd erbij zijn voor onze eigen modelspoormagazine expo volgend jaar...
Anders is de beperktere gezellige ruimte in Leuven (alst weer in Leuven is) al verdwenen.