Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Workshop Ontwerp voor Lasersnijden

Gestart door Dirky, 04 oktober 2011, 16:38:14 PM

Dirky

Over de voorbije jaren kreeg ik regelmatig  vragen van ?Hoe doe je dit? Hoe doe je dat??
Enkele forumgenoten hebben me ook nu gecontacteerd i.v.m. het ontwerpen van gebouwen in functie van het lasersnijden.

Voor mij is het een eer dat die vragen gesteld worden en het zou me dan ook een genoegen zijn een genre workshop te organiseren om een aantal tips&tricks uit de doeken te doen.
Daar vooral het lasersnijden een hit lijkt te worden bij de modelbouwer zou dan ook niemand minder dan Laser-Paul erbij zijn om de nodige uitleg te verschaffen over wat er zoals belangrijk is bij het ontwerpen van stukken om te laseren.

Wie heeft er interesse?

Metpetergaathetbeter

ik zou dit wel eens willen bijwonen, mocht het tijdstip mij passen
Groeten Peter[;)]

modelbaanHO

Interesse zeker en vast.
Maar deelname zal afhankelijk zijn van datum, tijdstip en plaats.
Ik volg wel wat er uit de bus komt.
Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

loco

citaat:
Geplaatst door modelbaanHO

Interesse zeker en vast.
Maar deelname zal afhankelijk zijn van datum, tijdstip en plaats.
Ik volg wel wat er uit de bus komt.




Idem voor mij. Maar wie is Laser-Paul. Voor mij nog een onbekende.


.

Dirky

Sorry... moest ik erbij vermeld hebben:

Laser-Paul = Paulogic op dit forum

Paul heeft een lasersnijmachine en zorgt nu en dan voor haarfijne verrassingen voor modelbouwers.

ToThePoint

Ik heb interesse Dirk.
Echter in de weekends werk ik, tenzij er geen werkaanbod is. Dat weet ik zaterdags om 13u.
Als u kijkt zoals u altijd keek zal u steeds zien wat u altijd zag. "BOEDDHA"
Now you're just somebody that I used to know "GOTYE"
Spoor HO, HOe, N, Z, digitaal, EP: I, II, III, IV, V, VI

PeterC

Dirk, ik heb ook interesse.
Maar zoals bij iedereen hangt het af van waar en wanneer...
Groetjes, Peter


Dirky

Als locatie kan het vermoedelijk bij mij thuis gebeuren naargelang het aantal deelnemers... Datum kan niet meteen ingevuld worden omdat zowel Paul als ik toch wel het ??n en het ander willen voorbereiden om geen gek figuur te slaan....[:)]

Ah ja... ik woon in Zegelsem (Brakel, Oost-Vlaanderen)

loco

Heb je een datum voor ogen? Een bepaald weekend of een vrijdagavond?
Ik ben goed vertrouwd met de Vlaamse Ardennen en zou met plezier nog eens een dagje in deze mooie omgeving vertoeven.

SuSke

Van mijn kant uit ook zeker interesse.
Laat de mogelijkedata zo snel mogelijk weten, dan kan er nog iets geregeld worden in de alzo volle agenda [;)]
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

conducteur

Als de locatie en de datum passen ben ik aanwezig!
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

Metpetergaathetbeter

citaat:
Geplaatst door Dirky

Als locatie kan het vermoedelijk bij mij thuis gebeuren naargelang het aantal deelnemers... Datum kan niet meteen ingevuld worden omdat zowel Paul als ik toch wel het ??n en het ander willen voorbereiden om geen gek figuur te slaan....[:)]

Ah ja... ik woon in Zegelsem (Brakel, Oost-Vlaanderen)



Ik denk dat dit voor Paul al moeilijker zal zijn als voor jou ![}:)][:D]

Groeten Peter[;)]

Steam.N

Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Gizzmo

140 km is niet echt bij de deur ... maar ik maak er graag tijd voor vrij.
Count me in! [:p]

GreetZ
David

PeterC

Dirk, met al die aandacht denk ik dat je beter de lokale 'volkskring' zal reserveren [;)].  Als iedereen z'n duit in het zakje doet, moet dat wel haalbaar zijn?
Groetjes, Peter