Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

uitschrijven voor lid maatschap

Gestart door oldtimmer, 28 augustus 2011, 07:20:44 AM

oldtimmer

ik heb mij uitgeschreven maar krijg nog steeds berichten en dat wil ik niet meer ik stoor mij eigen daaraan wilt u er voorzorgen dat ,dat niet meer gebeurt? bij voor baat dank OLDTIMMER
groetjes ALEX

doomslu

Alex, dat komt omdat je jezelf had ingeschreven om deze mails automatisch te ontvangen. Ik heb dat dan nu voor je ongedaan gemaakt. Dat had je ook zelf gekunt. [;)]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

pieter

Is Alex niet in de veronderstelling dat zijn gebruikers gegevens door ??n van de adminstratoren is verwijderd.
Ik heb nl. meerdere malen een uitdrukkelijk verzoek gezien dit te doen voor hem.
Hij opent deze thread dan ook met de zin:
ik heb mij uitgeschreven.....
Kennelijk is dat ondanks zijn herhaaldelijk gestelde vraag (nog) niet gebeurd.
Of is dat niet gebruikelijk op dit forum?
Prevaleert het aantal geregistreerde gebruikers boven gebruikers tevredenheid?
Want dat zou jammer zijn.

groet P.

doomslu

Wij verwijderen in principe geen logins omdat je dan misschien interessante draadje kapot maakt.
Ook gebeurt het wel eens dat mensen zich snel bedenken (en waarom ook niet?).

Ik wist echter niet dat hij zich had ingeschreven op automatische mails, dat heeft hij niet gezegd en trouwens dat kon hij zelf ongedaan maken.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

ysbeer

Old timer
Van waar die ontevredenheid,je bent geholpen,zo goed als mogelijk.
Dan wil je ineens weer weg (van al die belgen).
Blijf toch gewoon op het forum,er valt altijd wat te leren,of te vertellen
En voor ons hollanders belangrijk het kost niks.
Nou Rotterdammer bekijk het eens,met de groeten van een oud rotterdammer,die hier al 4 jaar rond zwerft.
wim (uit Kralingen)

Jean

Zo is het maar net, Wim.

Het is prima plezant bij de zuiderburen te vertoeven [:)]

pieter

citaat:
Geplaatst door doomslu

Wij verwijderen in principe geen logins omdat je dan misschien interessante draadje kapot maakt.

Als dat de reden is dan zou ik snel overstappen naar betere software, want als dit foum daar niet mee om kan gaan dan is het bar slecht gemaakt.
citaat:
Geplaatst door doomslu
Ik wist echter niet dat hij zich had ingeschreven op automatische mails, dat heeft hij niet gezegd en trouwens dat kon hij zelf ongedaan maken.

Dat ben ik met je eens dat had hij er wel even bij kunnen vertellen.

En voor de rest ben ik het met Wim eens, het is goed toeven hier!
Ook voor Ollanders.

grt P.

Havoc

Is hij niet "uitloggen" en "uitschrijven" door elkaar aan het halen?

citaat:
Als dat de reden is dan zou ik snel overstappen naar betere software, want als dit foum daar niet mee om kan gaan dan is het bar slecht gemaakt.


Eerlijk gezegd, ik heb nog maar 1 forum gezien waar je je echt kon uitschrijven in de zin van "er is een knop waarmee je dit als gebruiker kan". Al de andere is tussenkomst van een admin nodig.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Sicco

Volgens mij heb je ook geen lidmaatschap van een forum maar ben je gewoon forumgebruiker [:D] En is Oldtimmer (of bedoelt hij nou oldtimer) nou 71 zoals hij schrijft of 13 zoals in zijn profiel staat?

Zonder gekheid, is het onderhand niet tijd dat dit even priv? met deze wat snel geagiteerde landgenoot af te handelen en dit onderwerp te verwijderen uit de rubriek 'Belgische modellen?'?

pieter

citaat:
Geplaatst door Havoc
Eerlijk gezegd, ik heb nog maar 1 forum gezien waar je je echt kon uitschrijven in de zin van "er is een knop waarmee je dit als gebruiker kan". Al de andere is tussenkomst van een admin nodig.


Nee hoor iedere goede forum software heeft de mogelijkheid om de gebruiker zich zelf uit de gebruikerslijst te laten halen.
De door deze gebruiker gemaakte bijdragen krijg je dan in de eerste kolom waar nu de naam staat het woordje Gast te zien.
Eventueel met daaronder nog de naam van de auteur.
Veel admins hebben dat om hen moverende redenen uit gezet, maar het bestaat echt.
Veel gebruikte pakketten als smf phpBB Phorum hebben deze opties.

grt P.

martintje

toch raar dat je op een zondag avond, gewoon wat bladerend door een forum, je opeens met plaatsvervangende schaamte achter je scherm ziet.
Als je dan even kijkt in een profiel om te kijken naar andere posts, wordt die schaamte in een paar seconde nog groter.
Oftewewel, tijd om de honden uit te laten, en even het koppie schoon te latwen waaien en regenen :)
Mvg Marty

doomslu

citaat:
Geplaatst door Sicco

Volgens mij heb je ook geen lidmaatschap van een forum maar ben je gewoon forumgebruiker [:D] En is Oldtimmer (of bedoelt hij nou oldtimer) nou 71 zoals hij schrijft of 13 zoals in zijn profiel staat?

Zonder gekheid, is het onderhand niet tijd dat dit even priv? met deze wat snel geagiteerde landgenoot af te handelen en dit onderwerp te verwijderen uit de rubriek 'Belgische modellen?'?

Verplaatst naar de juiste rubriek. [;)]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Gerolf

citaat:
Geplaatst door pieter
citaat:
Geplaatst door doomslu
Wij verwijderen in principe geen logins omdat je dan misschien interessante draadje kapot maakt.
Als dat de reden is dan zou ik snel overstappen naar betere software, want als dit foum daar niet mee om kan gaan dan is het bar slecht gemaakt.
Zoals de software nu ingesteld is, wordt bij het verwijderen van een forumlid zijn nickname in al de posts vervangen door "N/A". Dan lijkt het alsof de schrijver buitengeknikkerd is, en dat is niet de bedoeling [;)]
Maar het is intussen duidelijk dat het om automatische mailing ging, en dat heeft Luc verholpen [8D]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

pieter

citaat:
Geplaatst door Gerolf
Maar het is intussen duidelijk dat het om automatische mailing ging, en dat heeft Luc verholpen [8D]

Ja dat was mij in een heel vroeg stadium al duidelijk.
En dat had het bewuste lid zelf moeten regelen natuurlijk.
Maar je blijft voorbijgaan aan het feit dat een lid heeft verzocht hem uit de database te verwijderen, daar heb ik bezwaar tegen.
En dan nog wel om een reden, waarvan je zelf de suggestie wekt dat het (kennelijk) ook anders kan.

Grt P.