Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

Workshop landschapsbouw

Gestart door Michael, 21 augustus 2011, 13:50:48 PM

swarol

citaat:
trouwens ergens NIET geraken ??? Er zijn altijd wel forumleden uit de buurt die je een lift geven.

Ik kijk al uit naar gelijkaardige initiatieven ...

er zijn er niet veel die een rolstoel van 120kg kunnen laden laatstaan daar plaats voor hebben.

en wil er eerlijk gezegt niemand met lastig vallen
Als de trein niet rijdt... kan hij ook niet te laat komen... Groetjes Swa

evan

Ik kan je frustratie begrijpen[^]

Ik laat je weten wanneer er in Belgie volgend jaar nieuwe workshops worden georganiseerd[;)] (Rekening houdend met je "Rode ferrari"[8D])
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Michael

Zaterdag 29 oktober deel II, dat wordt weer een dag goed opletten en veel plezier maken.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

mdvholland

Zaterdag 29 oktober was boeiend, leerzaam, entertaining en gezellig.

Ik kan eenieder aanraden om ook eens zo?n workshop te bezoeken.

hartelijke groet,
Matthijs

evan

Het was zeker en vast gezellig[:)]
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

zolder

Ja dat mag ik wel zeggen dat het gezellig was. Met veel plezier gevolgd hoe je bomen moet maken.En de catering was beren goed.De humor van Evan en Erik schitterend. Bijvoorbeeld een lucht kwast voor het woord Airbrush blijft er bij mij wel in zitten.Het was leuk.Echt TOP van de M.S.V.D. en ook voor Evan en Erik.
mvgr,
Jan van den Berg

Michael

Graag gedaan mannen, 't was leuk om te organiseren, met zo'n vakmannen.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Metpetergaathetbeter

citaat:
Geplaatst door nmbsverzamelaar

Graag gedaan mannen, 't was leuk om te organiseren, met zo'n vakmannen.



Zo te zien op de foto's zag het er best gezellig uit !
Die kamera op de foto's voor wie of wat maakte die opnames ?
Wat ik soms jammer vind dat er bij foto's geen nick-names vermeld worden, moet eerlijk zeggen dat ik op de foto's gezichten zag die ik hier of daar op beurzen reeds tegenkwam ('t jammer dat je dan naam of nick-name op een gezicht kan plakken)
Ik zond je een mailtje !
Groeten Peter[;)]

Michael

Peter, de camera werd gebruikt om het werk van Evan en Erik op een scherm te tonen, zo konden details ook heel mooi worden getoond.
Dat was heel fijn want het was een grote groep en zo kon iedereen toch precies tot in detail zien wat er gebeurde.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154