Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

MSM 106

Gestart door Geert, 09 augustus 2011, 16:41:21 PM

railman56

ik heb nr 106 nog niet gelezen en toch weet ik al dat het een zeer goed nummer is. waarom? omdat er zeer vele meningen worden gegeven en van een slecht boekske stopt dat al na enkele kommentaren.[;)]
marc
wat is het fijn om een beetje kind te zijn

Metpetergaathetbeter

citaat:
Geplaatst door railman56

ik heb nr 106 nog niet gelezen en toch weet ik al dat het een zeer goed nummer is. waarom? omdat er zeer vele meningen worden gegeven en van een slecht boekske stopt dat al na enkele kommentaren.[;)]
marc



Niet mee eens ! integendeel ! De commentaren zijn toch allemaal hetzelfde mooi, interessant maar teveel van het goede!
Groeten Peter[;)]

martintje

citaat:
Geplaatst door vanmiegroet

ik vind het een goed nummer.
Als er zijn die het bijzonder slecht vinden en rommel mogen zelf een magazine maken.
Je moet niet alles afkraken als je het zelf niet beter kan.
Wel dat is mijn mening




Meest lachwekkende opmerking in lange tijd, en een hoop onzin voor 1 dag [:D]
Ik heb wel wat idee?n, maar deze keer ga ik er niet mee lopen wapperen maar, misschien zijn het wel goede idee?n, maar zoalng ik niet de beste bouwer ben van minimaal de benelux, mag ik ze niet meer vertellen, zonder dat ik op mn enkels wordt afgezaagd.
Bovendien zullen Luc, Guy en consorten niet zitten te wachten op een wijsneus uit het noorden [:I]
Mvg Marty

Kees-Jan

citaat:
Geplaatst door martintje
Bovendien zullen Luc, Guy en consorten niet zitten te wachten op een wijsneus uit het noorden [:I]



Klopt Grobbebol want dat ben ik al [:o)]

Kees-Jan

Brunel

Ah leuk, dit nummer ga ik maar weer eens aanschaffen.

En verder mag iedereen een mening hebben over een blad waarvoor we geacht wordt (abonnements)geld te betalen.

dirkske

Meningen verschillen, dat is normaal.
Maar of het nu gaat om Belgische,Nederlandse of Amerikaanse banen,de graad van afwerking is wat voor mij telt.
Het mag gezegd worden dat het stuk voor stuk klasse werken zijn.
Chapeau voor de bouwers.[;)]
Stoort het mij dat dit exemplaar "Amerikaans" is?, absoluut niet.[^]


Je eigen baan, je eigen wereldje!

Kautenbach

Kees Jan, Marty,

we gaan toch niet strijden om de gedenkwaardige titel wijsneus uit het noorden he[;)][;)][;)]

ik ken er nog wel 1....., oh nee, ik ben blond, niet echt wijs, alhoewel, ik heb nog een annekdote van een vol glas bier, daar konden dan nog steentjes bij, en toch was het glas nog niet vol, euhhh, zo ongeveer [?] (zucht...)

ik vond dit een erg boeiend nummer, mooi thema, en een hoop modelbanen, altijd mooi. Ik snap overigens wel de vraag of er niet wat meer belgische/luxemburgse banen in zouden kunnen, da's toch wel passend in het blad, of, voor de afwisseling, mooie Franse baan, thema, de landen rondom Luxemburg? gelukkig is het een maandblad, dus elke maand wat nieuws, en t'kan niet altijd voor iedereen top zijn..

groet, Wim