Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

MSM 106

Gestart door Geert, 09 augustus 2011, 16:41:21 PM

doomslu

citaat:
Geplaatst door ERVIN

Volledig Amerikaans zo te zien , is eens wat anders h?.[;)]

Niet volledig h?. Enkel de banen en het locomotiefje.
Het is wel inspirerend, vind ik. Mooie banen trouwens.
Maar... omschakelen doe ik zeker niet. [;)]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

ToThePoint

citaat:
Geplaatst door Geert

amaaaai zeg,

dat je het volgend nummer aankondigd met zulke mooie filmpjes...

zie volgende link: http://www.modelspoormagazine.com/index.php?option=com_content&view=article&id=144&Itemid=87&lang=nl

Geert



Deze link werkt niet.

HIER DE JUISTE
Als u kijkt zoals u altijd keek zal u steeds zien wat u altijd zag. "BOEDDHA"
Now you're just somebody that I used to know "GOTYE"
Spoor HO, HOe, N, Z, digitaal, EP: I, II, III, IV, V, VI

Gerolf

citaat:
Geplaatst door ToThePoint
citaat:
zie volgende link: http://www.modelspoormagazine.com/index.php?option=com_content&view=article&id=144&Itemid=87&lang=nl
Deze link werkt niet.
HIER DE JUISTE
Tja, het is niet meer "volgend nummer", maar "huidig nummer" intussen, h? [;)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

loebaske

Heb je het al in de bus Gerolf ???

Gerolf

Nee hoor, maar ik verwees naar beide links op de website. Klik ze maar eens alletwee aan, en je begrijpt wat ik bedoel [:)]
Ik verwacht de nieuwe - "huidige" - MSM ten vroegste morgen, en hopelijk ten laatste vrijdag [;)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Binco

Vandaag in de bus,
Zo die amerikaanse banen hebben wel iets, het is eens wat anders[:D]
Het artikel van Luc over de M6 vind ik TOP!
Mooie foto's goede uitleg [;)]
Mijn dag is weer goed

[:)][;)]

ToThePoint

Vandaag lag ie in de krantenwinkel.
heb men exemplaar dus.
Als u kijkt zoals u altijd keek zal u steeds zien wat u altijd zag. "BOEDDHA"
Now you're just somebody that I used to know "GOTYE"
Spoor HO, HOe, N, Z, digitaal, EP: I, II, III, IV, V, VI

vanmiegroet

ik heb het mijne ook al
Ik ben terug, maar ik meen het deze keer

argilla

Wat mij vreugdevol stemt is het aantal "jonge" deelnemers. 15% tussen 12 en 18 jaar.Niet onbelangrijke groep voor onze hobby. Hopelijk hheft de organisator in deze groep een extra "aanmoedigingsprijs(zen)"  voorzien om hen te motiveren om verder tegaan op de modelspoor hobby. Maar ook de 9 % "senoiren" Dat was wel een verassing ! Wens beide groepen veel succes !
Het groot aantal deelnemers laat vermoeden dat er het een en ander staat te gebeuren en,  dat er weleens baantjes bij zitten die we niet hadden kunnen vermoeden ( aan talent bv) Ik zie er alvast naar uit !

Verder in dit nummer een schat aan USA voorbeelden. Er zijn echte pareltjes bij voor modelspoorweg kunst. Dit nummer ( mede doordat ik USA spoorwegen , net zoals de NMBS, een warm hart toedraag.)is er eentje dat blijvend is en naarmate de oplagen toeneemt,weleens een gegeerd nummer zou kunnen worden in de toekomst.
Ik kan niet anders dan de loftrompet steken over dit nummer. Well done aan de redactie  [;)]
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

Gerolf

Ik heb hem intussen ook diagonaal doorgenomen. Ook al staat er slechts weinig "Belgisch" in, is het toch weer een inspirerend nummer [8D]
Vooral de reportages over "The mill" en "Nitinat River RR" zullen leesvoer worden [:p]
Het artikel over het omschilderen van de switcher lijkt me nogal lijvig, op het eerste (diagonale) gezicht kon dit korter [|)]
Hoe dan ook: vanaf morgen zit mijne MSM een weekje in Itali? [:)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

doomslu

citaat:
Geplaatst door Gerolf

Hoe dan ook: vanaf morgen zit mijne MSM een weekje in Itali? [:)]

Met wie gaat em mee? [:o)]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Gerolf

Ach, ik moet zelf ook die kant uit [:I] [:D]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Steam.N

Nummer in de bus.
Nu lekker uitstrekken in de zetel, en genieten.
Mag wel, na een dagje kelder leeghozen en dompelpomp herstellen in kruipkelder [;)][;)]
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

vanmiegroet

klein vraagje uit nieuwsgierigheid.
Wat is de naam van de jongste deelnemer?
en hoe oud is die?
Ik ben terug, maar ik meen het deze keer

Bert Ossevoort

Vandaag ook gekocht ,
ja we moeten mee met de tijd ,dus lezen nu ook eens andere zaken in het oude vertrouwde MSM ,maar moet zeggen ,zoals het voorwoord al zegt ,eerst kijken en leren ,als er dan nog klachten zijn ....
denk van niet dus,  zeer mooi werk.
1 min puntje er is een roco eaos uitgebracht staat er bij dat de wagon niet goed is ???
Wat is er dan niet goed ,zo te zien met de tekening er bij klopt alles ,daar mag van mij meer uitleg bij ,als er iets niet goed is ,toch ?
Bert.