Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

MSM 105

Gestart door doomslu, 24 juni 2011, 23:11:03 PM

Metpetergaathetbeter

Luc,[:I][8)]

ik zag dat in lezersrubriek een stukje i.v.m. detailering te lezen stond die ik postte op het forum ! Nu was mijn vraag langs waar moet ik nu aan de kassa [}:)] passeren ?[:D][:D][:D][:D][}:)]

Groeten Peter[:)]

Eigenlijk wel jammer dat onze nickname van het forum niet in de rubriek stond was misschien meteen een beetje reclame voor ons forum  geweest ! Eigenlijk wel een gemiste kans ![V]

Michiel

Nickname werd wel degelijk gebruikt, hoor! [:D]
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

prulleman

ik denk dat dat door mij komt. ze hebben mijn nickname niet durven gebruiken[;)] dus hebben ze maar de echte namen gebruikt[8D]

Paulogic

Troost u Chef Garde... hier ook nog niet... Eigenlijk wel
op gehoopt maar zal voor maandag zijn. Zoniet pik ik die van
Loebaske [:D][}:)][:o)]
mvg,
Paul(ogic)

railman56

MSM lag gisteren ook in de brievenbus, ziet er weeral een mooi exemplaar uit.
mooie entree van kees-jan alleen jammer dat er geen nmbs decal-velleke te vinden was.[:(]
waarschijnlijk zal dat onze nieuwjaar wel worden [}:)][}:)]
marc
wat is het fijn om een beetje kind te zijn

marc goovaerts

Vandaag ??n van de laatste drie bij de Standaard kunnen kopen.
Hoewel voor veel redacties een zomernummer de kans bij uitstek vormt 'om het schap eens leeg te maken', krijg je bij dit nummer dat gevoel niet.

En het is er ook eentje met voor elk wat wils en om je eens rustig bij neer te zetten (meer dan ??n keer).

Balegem-dorp is ook op foto heel mooi. En ze kunnen dan wel niet koken, over het kanaal kennen ze wel iets van treinbanen. Dat bewijst deze keer (in n!) Copenhagen Fields weer. Als je leest dat zelfs die grote modules op transport afgestemt zijn, dan wil ik ze volgende keer wel in Mechelen zien. Dan kunnen we onszelf er ook van overtuigen om eindelijk eens voor die nieuwe bril te gaan...

Kees-Jan

Gisteren maar alvast ??n gekocht bij de Primera [:I] kon niet wachten[8D]


Mooi zo'n 3D uitgave MSM, want de treinen reden er gewoon uit........(of had ik er net ??n te veel op[:o)]).

citaat:
Geplaatst door railman56

alleen jammer dat er geen nmbs decal-velleke te vinden was.[:(]



Geen Decals bij het blad? Bij mijn exemplaar wel hoor maar de decals waren te groot........[:p]

Kees-Jan

Jippie, bijna vakantie en dan ga ik hem helemaal stuk lezen....

doomslu

Maak ze nog een beetje zotter, Kees-Jan. [:D]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Gerolf

Michiel (mijn kleinzoon, niet "Saraan") en ik moeten nog overleggen welk artikel het beste was [;)]


... maar het is een moeilijke keuze. Vorlopige conclusie: ferm zomernummer [8D]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

marimon

Het is inderdaad een ferm zomernummmer geworden. Maar dat waren (meestal) de vorige nummers ook. Ik vind dat de volledige ploeg van redactie MSM en de moderators van dit forum een geweldige vakantie hebben verdiend.
Aan alle modelspoorders en -verzamelaars natuurlijk ook een prettige vakantie gewenst.

Marc [;)]
Mvg, Marc
Lokmaus II - belgisch Tp III/IV - Piko A - analoog schakelen - nog steeds een beginner

bollen neus

"Vakantie" wat is dat?[:)]

cyberbeast

citaat:
Geplaatst door bollen neus

"Vakantie" wat is dat?[:)]



Dat is wat mij overkwam, bijna twee maanden geleden ipv van vorige week. Merci werk, want kwam echt niet uit. En twas te nemen op te laten. En slechts 2 weken van de 4 goedgekeurd. Achja.
Het is idd een leuk zomernummer. Vooral die papieren gebouwen lijken me een goed idee. Mss niet geschikt als pronkstuk maar er zijn heel wat mogelijkheden.
 

Havoc

citaat:
Vooral die papieren gebouwen lijken me een goed idee. Mss niet geschikt als pronkstuk maar er zijn heel wat mogelijkheden.


Ik vind het niet meer terug, maar jaren geleden ben ik eens op een US forum gesukkeld waar er enkelen waren die gebouwen maakten in karton die je zo vooraan op je modelbaan zou zetten. Op geen enkele manier te zien dat dat karton was.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

dirkkerckhofs

citaat:
Geplaatst door marc goovaerts

En ze kunnen dan wel niet koken, over het kanaal kennen ze wel iets van treinbanen. Dat bewijst deze keer (in n!) Copenhagen Fields weer. Als je leest dat zelfs die grote modules op transport afgestemt zijn, dan wil ik ze volgende keer wel in Mechelen zien. Dan kunnen we onszelf er ook van overtuigen om eindelijk eens voor die nieuwe bril te gaan...

Ik dacht just hetzelfde als ik dat las! Want dat is inderdaad een baan die ik wil zien in het echt.

Dirk

dirkkerckhofs

Een echt vakantienummer: goed dik en echt gevarieerd. En internationaal! Een Belgische, een Nederlandse en een Britse baan beschreven!

En als je leest dat shunter door iemand gemaakt is die van zichzelf zegt dat hij voor 90% visueel beperkt is: chapeau!

Dirk