Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

MSM 105

Gestart door doomslu, 24 juni 2011, 23:11:03 PM

doomslu

Omdat de zomer er aan komt (hopen we), nu al alle info over het zomernummer op de website gezet. Nog ??n weekje wachten! :p

www.modelspoormagazine.com
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

marc goovaerts

Van verwachting klopt ons hartje...

Kees-Jan

Mooie cover Luc[:p]. Mijn vriendje Koos is zo trots als een pauw dat zijn baan er op prijkt. Natuurlijk is ik ook trots [:p]

kees-jan

itchy

Hoezo? W??r geen decalvelletje??? [:D][:o)]
Rollend materieel in België anno 1995-2004 • 2-rail

Ludwig

Hopelijk is er iets extra als compensatie voor de twee maanden die we zonder MSM moet ten zitten [|)][:o)][;)]
Groeten
Ludwig

3 rail k rails, Ecos 2

Gerolf

Compensatie? Yep, een superdik nummer [:p] [:p] [;)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Steam.N

Daar moet ik nu extra lang op wachten: ben pas na 't weekend terug uit 't buitenland  [:(]
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

janjozef

alle we wachten af

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Kees-Jan

nog 2 nachtjes slapen..............

kees-jan

Binco

Hij zat vandaag in de bus [:p]

Het artikel over de treinsamenstelling van de I4 rijtuigen en dat over de G2000 van arf vind ik heel heel goed!
Zo mogen er nog komen!!

[:)][;)]

Michiel

Vandaag in de bus gevallen, doorgebladerd en van mijn stoel getotterd. Copenhagen Fields! Wat een machtige prachtbaan in N! Ik droom hier helemaal mee weg! [:p][:p][:p] Thanks boys!
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Peter

Lag daarstraks al in de krantenwinkel.
Die nietjes rijen (decals) van Paul Bellon komen me heel bekend voor.
Zijn dat soms dezelfde die geproduceerd worden door Austro models uit Wenen (oostenrijk) aan 19,50 euro per vel?
Met vriendelijke groeten
Peter

janjozef

Heb er eens snel door gebladerd, ziet er zeker niet slecht uit, enkele mooie baan besprekingen,

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

chef garde

Hier nog niks gekregen ...  [:(]

SuSke

Die van mij ligt mooi te blinken in het postkantoor (hoop ik toch als de postbode hem niet naar de vaantjes samen bindt met de reclame).
Ik kan hemmaandag pas gaan halen.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.