De brug van Manternach

Gestart door doomslu, 22 juni 2011, 22:18:20 PM

59erke

blijft dit nog altijd één van de topbanen van dit forum vinden, ook al zien we telkens maar een klein stukje
Project La Gleize TP IV in 1:160, NMBS, Dieseltractie
Collector NMBS type 59 HO, MSM N Forumbaan

Gerolf

Citaat van: 59erke op 24 juli 2017, 22:26:01 PM
blijft dit nog altijd één van de topbanen van dit forum vinden, ook al zien we telkens maar een klein stukje

+1 !
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Steam.N

Citaat van: Gerolf op 25 juli 2017, 05:39:38 AM
Citaat van: 59erke op 24 juli 2017, 22:26:01 PM
blijft dit nog altijd één van de topbanen van dit forum vinden, ook al zien we telkens maar een klein stukje

+1 !



+1 !
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Metpetergaathetbeter

doodeenvoudig prachtig mooi dankzij de eenvoudigheid van het schone en nu waren de complementen op !  ;D ;)

SuSke

Moet er meer gezegd worden... ;) 8) 8) gewoon mooi stukje modelbouw
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Die_bahn

Dag Luc,

Wat je doet + Van Biervliet model = heel mooie!! :) :) :) :)
Bestuurder in Aarlen - Ardennen - Helaas overleden

OlivierV

Ik zou zeggen, lelijke trein in mooi landschap. Al is die lelijke trein wel mooi gemaakt natuurlijk.
Dit alles is natuurlijk weer smaak en goesting.

Maar zo zie je maar weer, een stukje paradespoor is altijd mooi meegenomen. Je kan er je favoriete treinsamenstellingen op laten rondbollen en genieten van eventueel lang vervlogen tijden.  8)
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Peter

CiteerCitaat van: 59erke op Gisteren om 22:26:01

    blijft dit nog altijd één van de topbanen van dit forum vinden, ook al zien we telkens maar een klein stukje


+1 !

+1
Met vriendelijke groeten
Peter

doomslu

Mannen, bedankt voor de reacties.
Maar... het is maar een gewoon stukske landschap hé. Niet overdrijven.
Ik vind het leuk om foto's te nemen van treinen op dit stukje 'paradespoor' zoals Olivier zegt. Doch ik zou eigenlijk liever wat sneller voortbouwen, zodat er wat meer afwisseling komt.
Waar kan ik tijd kopen?  ;)

... ooit zal 't klaar zijn... denk ik.  ::)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

PeterC

Citaat van: doomslu op 25 juli 2017, 19:26:55 PM
...Waar kan ik tijd kopen?  ;)

Luc, laat het weten, dan ga ik een lening aan  ;) ;) ;)

Prachtig stuk baan!
Groetjes, Peter


Martin Welberg

CiteerMaar... het is maar een gewoon stukske landschap hé.

Dat is het inderdaad, zou mooi zijn het eens een keer ergens op een tentoonstelling te kunnen bewonderen..

CiteerWaar kan ik tijd kopen?

Hoeveel wil je hebben  :P ;D

Johnnytrein

Nieje mensen helaas tijd krijg je enkel mee bij je geboorte en als die opgebruikt werd is het fini gedaan. Ok de ene krijgt er meer mee dan de andere.
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

doomslu

Dit weekend stoomfestival in Trier.
De CFL 5519 neemt deel en voert enkele pendelritten uit tussen Trier en Luxemburg.
Ideaal om de trein te gaan spotten op de brug van Manternach. Deze voormiddag rond half 12...


luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

doomslu

Een minuutje later kwam de 4012 uit Luxemburg, richting Wasserbillig met een staaltrein. Aan de haak: wagens voor het vervoer van coils en platte wagen met stalen profielen.





luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

mark7758

BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.