Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Aldi

Gestart door janjozef, 14 oktober 2005, 10:29:20 AM

Kedeng Kedeng

citaat:
Geplaatst door n8trein

Kan er iemand zeggen of er dit jaar terug in de Aldi treinsetten te verkrijgen zijn?

groeten

n8trein

Je kan ze ook in de speelgoed winkel kopen hoor [;)].

Johnnytrein

Misschien kan je deze vraag best aan Aldi zelf stellen www.aldi.be die zullen ook wel een email adres hebben.
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

Tom

Ik denk wel dat ze dit jaar terug komen, want het is al een paar jaar dat ze er iedere keer terug te vinden zijn.
Tom

Jurgen

Onnodig om hierover een nieuw draadje te beginnen, dus doe ik het hier maar.
Aldi Duitsland verkoopt vanaf 6/12 2 verschillende M?rklin startsets voor ? 99,99. 1 met een dieselloc en 1 met een stoomloc, beide met digitale decoder, 3 wagens en railovaal met wissels + een trafo.

http://www.aldi-essen.de/OFFER_D/OFFER_49/OFF11.HTM

Een andere aanbieding zijn verschillende huisjes in bouwpakket.

http://www.aldi-essen.de/OFFER_D/OFFER_49/OFF12.HTM

Wie dus eens een tripje naar Duitsland maakt, weet waar hij (of zij) moet zijn. [;)] Doe er in ieder geval je voordeel mee.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Frans HOOYBERGHS

Pas op, en lees vooral ook de tekst goed (starke Lokomotive (Dampf- oder Diesellok) mit digitalem Decoder), want voor zo ver ik kan zien zit in die doos dus ofwel een diesel, ofwel een stomer, en 3 wagonnetjes. Die doos trekt dan verdacht veel op artikel 29155, "Weinachts-Special" aan ? 89,99 in de Online-shop van M?rklin. En er is dan sprake van een DELTA-decoder!

Het dient gezegd, het is goedkoop, maar om daar een ritje voor naar Duitsland te wagen, met het grote risico dat er onvoldoende materiaal is, terwijl in de online-shop van M?rklin bovenstaande wordt aangeboden en wie weet wat er nog volgt?



Jurgen

Frans, ik heb ook gezegd dat het 2 verschillende sets zijn. 1 met een diesel- en 1 met een stoomloc. [;)]

De sets die verkocht zullen worden bij Aldi in Duitsland zijn speciale sets, net zoals de Kruidvat set destijds. Alleen bij deze sets zitten nu 2 wissels en de locs zijn digitaal. Deze sets worden exclusief bij Aldi Duitslad verkocht. Nadien zal je ze wel terug gaan vinden op Ebay en Marktplaats enzo, maar dat is met alles zo.

Mensen die in Knokke wonen gaan hier natuurlijk geen voordeel mee doen. Maar iemand die tegen de grens woont kan hier wel een "koopje" mee doen.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

n/a

Prijstechnisch zijn de sets erg sterk.