Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

bezoek antwerpen-centraal

Gestart door railman56, 13 mei 2011, 22:44:06 PM

trainfreak

Jammer maar ik zal moeten passen.
Datzelfde weekend is het ook het stoomfestival bij de CFV3V, en is er opendeurdag in de TW van Antwerpen (missschien zijn die laatste twee nog te combineren?)
Spoorse groeten
Dimitri

Metpetergaathetbeter

Marc,

Misschien (al het gaat !) datum wat verlaten ; in de maand september is er vaak een heleboel te doen zowel op modelgebied als schaal 1:1, verder is er bij Marklin  ook wat te doen( helaas weet ik hiervan geen datum !

Groeten Peter[;)]

railman56

zoals ik al zei is er altijd wel ergens iets te doen, de ideale datum voor iedereen bestaan jammer genoeg niet.[:(][:(]
september is druk, oktober nog meer.........
er leeft veel voor de modelspoorliefhebber, laat ons daar gelukkig om zijn. [:)]
jammer voor diegene die niet mee kunnen maar zij hebben alternatieven genoeg [;)]
marc
wat is het fijn om een beetje kind te zijn

BigCedric

Helaas kan ik er niet bij zijn, hoewel ik graag bij was. Dit weekend is het werktuigendagen in oudenaarde.
 

wisselstromer

Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!


****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer

ToThePoint

Ik ook, samen met de schoonouders.
DE madam moet werken die voormiddag. Jammer
Als u kijkt zoals u altijd keek zal u steeds zien wat u altijd zag. "BOEDDHA"
Now you're just somebody that I used to know "GOTYE"
Spoor HO, HOe, N, Z, digitaal, EP: I, II, III, IV, V, VI

railman56

indien iedereen die mij een mail heeft gestuurd aanwezig zal zijn staat de teller reeds op 12 deelnemers.[:D]
goed begin, maar hopelijk komen er nog bij [:)]
marc
wat is het fijn om een beetje kind te zijn

modelbaanHO

't ja, zoals Suske reeds een tijdje geleden meldde: dat weekend is er open deur bij de MTD en zal je mij bij de digitale baan aantreffen.

Maar ik herhaal even zijn voorstel: na het bezoek aan het Centraal Station komt iedereen naar de MTD !
Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

railman56

het gaat moeizaam en traag maar ondertussen staat de teller op 14.[:D]
goed, maar veel te weinig voor een forum met zoveel leden [:(]


Maar ik herhaal even zijn voorstel: na het bezoek aan het Centraal Station komt iedereen naar de MTD !

zet er bij: gratis drank en we zullen er zijn [}:)][:D]
marc
wat is het fijn om een beetje kind te zijn

modelbaanHO

Naar verluid zou er in de inkomprijs een gratis consumptie zitten...
(heb ik geisteren op de club vernomen maar moet nog wel worden bevestigd).
Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

SuSke

Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Johnnytrein

MTD is dat die club die om de haverklap verhuisd ? Waarom verhuizen julie zoveel ?
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

marctje

ik kan bij deze bevestigen dat wij vanuit Edegem met 7 man gaan komen (kinderen zijn geen probleem hoop ik leeftijd 12, 14 en 16 jaar)
marc
Union Pacific and Amtrak models
a world on the other side of the ocean
Lid van de Westmalse Treinclub

modelbaanHO

citaat:
Geplaatst door Johnnytrein

MTD is dat die club die om de haverklap verhuisd ? Waarom verhuizen julie zoveel ?


Omdat we graag in en uitpakken.[:D]

Neen, als club hebben we altijd en ook nu nog een lokaal gehuurd. Wanneer dan plots de eigenaar een andere bestemming wil geven aan dat pand dan heb je als club niet veel keuze en moet je op zoek gaan naar iets anders. Tot op heden hebben we gelukkig genoeg telkens een oplossing gevonden, maar we hopen ooit op een plek terecht te komen waar we ons een lange tijd kunnen vestigen.

Het aantal keren dat we in ons zowat 40-jarig bestaan verhuisd hebben valt eigenlijk nog al mee. 't is alleen de laatste jaren dat we een paar keer hebben moeten verkassen.
1. Van de achterruimte in de winkel van Marcel Tiebos naar de zolder van 't Boerenkwartier (caf? op de Turnhoutsebaan)
2. Van 't Boerenkwartier naar een zaaltje achterin een ander caf?.
(dat heeft niet lang geduurd)
3. Vandaar naar Kasteel Bischoppenhof te Deurne, totdat dat kasteel werd gerenoveerd
4. Daarna naar Mortsel, totdat die ruimtes zijn verkocht en werden afgebroken.
5. Van Mortsel naar Edegem, was een tijdelijk aanbod, we hadden het oog op iets anders maar dat is niet doorgegaan. Het tijdelijke verblijf is dan ook onder de sloophamer terechtgekomen.
6. Van Edegem naar Berchem.

Berchem is zeker onze definitieve plek niet. Te duur en te weinig ruimte. Maar eerst moeten we natuurlijk iets anders vinden.


Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

Johnnytrein

Ja wadde, ik ken julie club al van in het kasteel Bischoppenhof, de periode voordien wist ik niets van. Maar er was volgens een vriend van me "de witte" sprake dat julie naar het fort in Edegem zouden trekken.
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about