Film "Antwerpen Centraal" - forummeeting

Gestart door evan, 06 mei 2011, 19:41:41 PM

conducteur

Niemand uit regio Brugge die meegaat? Zou zondag 15/05 dan niet beter passen ivm met de MOBOV expo?
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

marc goovaerts

Ik ben wel ge?nteresseerd, maar ga rustig afwachten tot de knoop doorgehakt wordt. Daarna zien of we kunnen.
Gerolf, kan je, gezien de veranderde aard van dit draadje, het niet beter verplaatsen naar 'het forum zelf' ? Misschien kijken er daar meer mensen naar.

evan

citaat:
Geplaatst door conducteur

Niemand uit regio Brugge die meegaat? Zou zondag 15/05 dan niet beter passen ivm met de MOBOV expo?



Die is ook Zondag en daarna afbouw en dan pas ik ivm praktische redenen.

Goetjes
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

evan

citaat:
Geplaatst door marc goovaerts

Ik ben wel ge?nteresseerd, maar ga rustig afwachten tot de knoop doorgehakt wordt. Daarna zien of we kunnen.
Gerolf, kan je, gezien de veranderde aard van dit draadje, het niet beter verplaatsen naar 'het forum zelf' ? Misschien kijken er daar meer mensen naar.



Goed idee!

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Gerolf

citaat:
Geplaatst door marc goovaerts
Gerolf, kan je, gezien de veranderde aard van dit draadje, het niet beter verplaatsen naar 'het forum zelf' ? Misschien kijken er daar meer mensen naar.
Bij deze gebeurd [;)]
De zaterdagavondvoorstelling op 14/5 in Metropolis Antwerpen lijkt het meest in trek. Nu maar hopen dat hij volgende week ook nog geprogrammeerd wordt. Ik vermoed dat we dat woensdag zeker weten ...
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

conducteur

Het is dit weekend ook opendeurdag op school, en je moet de zaterdag- of zondagnamiddag van 14h tot 18u aanwezig zijn. Gezien de meeste interesse tot nu toe naar de zaterdagavondvoorstelling gaat, heb ik besloten van op zaterdagnamiddag naar school te gaan. Ik doe dus al helemaal niet meer mee. Ik zal waarschijnlijk op eigen initiatief naar de filmvertoning in studio skoop in Gent om 17h15. Tenzij er mensen zijn die dat, zoals voor mij, een betere locatie vinden kunnen we daar ook afspreken.
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

evan

Net gecheked:  Hij speelt zaterdag 14/5 alleen nog maar om 16h45 [:(]

Dat haal ik persoonlijk niet... het had leuk geweest [;)]


Grts

PS We kunnen wel nog wel altijd iets gaan drinken[:D]
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

ERVIN

Ik moet ook passen, zaterdag komt er hoog bezoek uit Nederland naar mijn baan kijken.

Michael

We komen wel hoog uit NL maar zijn zeker geen hoog bezoek. Eenvoud siert.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

evan

Bekend volk op bezoek bij bekend volk[8D]  Wel doe maar de groeten he[:D]
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

conducteur

Ik ben naar de film gaan kijken, en vond het wel erg mooi, maar heb, voor een documentaire zijnde, weinig bijgeleerd.
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum