E-mail afmelding werkt bij mij niet (goed).

Gestart door willem stuurman, 17 april 2011, 11:46:39 AM

willem stuurman

Goedenmorgen allen,

Binnen het Modelspoorforum bestaat de mogelijkheid per e-mail een berichtje te ontvangen kort nadat iemand iets toegevoegd heeft aan een discussie die mijn speciale interesse heeft. Onbewust heb ik mij enige weken geleden ook aangemeld voor deze service. Ik vind dat niet plezierig en ik wil mij gaarne weer afmelden.

Bij de desbetreffende discussie, St. Michel La Roche minibaantje, staat zowel aan de bovenkant als aan de onderkant van elke pagina een 'knop' Geen e-mail ontvangen van onderwerp.

Ik neem aan dat deze bedoeld is voor de door mij gewenste afmelding. Ondanks het feit dat ik de afgelopen dagen diverse malen geprobeerd heb om mij op deze manier af te melden is dat tot op heden niet gelukt. Kan iemand mij aangeven wat ik fout doe?

Groeten en Succes,

Willem Stuurman

Gerolf

Om dit te doen moet je pop-ups toestaan. Standaard staat dit geblokkeerd, en vraagt IE of dergelijke om dit "tijdelijk toe te staan voor deze website".
Als het alleen gaat om "St. Michel La Roche minibaantje" heb ik dit intussen in jouw plaats al geregeld [;)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

willem stuurman

Waarde Gerolf,

Mijn hartelijke dank voor jouw actie om mijn probleem op te lossen, het is - voor zover ik dat kan zien - ook daadwerkelijk opgelost, de laatste toevoegingen aan de discussie hebben niet meer tot een melding geleid.
Dat mijn probleem wellicht veroorzaakt zou kunnen worden door het niet toestaan van pop-up's had ik zelf ook al bedacht, voor zover ik het mij nu nog kan herinneren had ik deze in dit specifieke geval toegestaan.

Nogmaals bedankt,

Willem