Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

MSM 103

Gestart door doomslu, 11 april 2011, 22:02:38 PM

loebaske

Luc, eigenlijk had ik een beetje gehoopt dat er ??n bladzijde zou gewijd zijn aan ons laatste forumeeting, er waren veel mensen op de been en zekers leuke foto's...

marc goovaerts

Klopt. Of zelfs maar een kaderke zo groot als het zoveel-jaren-bestaan van bepaalde modelbouwwinkels...

doomslu

citaat:
Geplaatst door loebaske

Luc, eigenlijk had ik een beetje gehoopt dat er ??n bladzijde zou gewijd zijn aan ons laatste forumeeting, er waren veel mensen op de been en zekers leuke foto's...

Het komt in MSM 104. Sorry dat we een beetje laat hiermee zijn, en dat is zeker NIET de schuld van de auteur, maar de onze. [;)]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

loebaske

Bedank voor de positieve reactie Luc...

froelants

Ik vind het spijtig dat de kalender niet meer juist is, de info met de datums dat MSM uit komt is voor mij zeer nuttig. Met regelmaat van de klok ontvang ik de post van 3 a 4 andere mensen en heb ik het gevoel iets te missen. Wanneer ik weer eens een aanmaning krijg heb ik dan zekerheid dat ik iets miste. Het online klachtenformulier van de post wordt ooit nog mijn startpagina.
Daarom mijn vraag: mogen we er zeker van zijn de MSM voor de 1e van de maand in onze bus zal zitten of kan dit vermeld worden in een apart draadje op dit forum?
AC modulebaan naar fremo B96 (hoogte,connectors = eigen norm) - loconet HDL - Intellibox Originele - Loc's mix van merken.https://www.lmtc.be/drupal/?q=blogs/froelants

doomslu

citaat:
Geplaatst door froelants

Ik vind het spijtig dat de kalender niet meer juist is, de info met de datums dat MSM uit komt is voor mij zeer nuttig. Met regelmaat van de klok ontvang ik de post van 3 a 4 andere mensen en heb ik het gevoel iets te missen. Wanneer ik weer eens een aanmaning krijg heb ik dan zekerheid dat ik iets miste. Het online klachtenformulier van de post wordt ooit nog mijn startpagina.
Daarom mijn vraag: mogen we er zeker van zijn de MSM voor de 1e van de maand in onze bus zal zitten of kan dit vermeld worden in een apart draadje op dit forum?

Met de post ben je nooit zeker! [;)]
De verschijningsdatum is vanaf nu de laatste vrijdag van de maand. Op woensdag worden ze verstuurd naar de abonnees.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Michael

Luc nu is het voor iedereen wel duidelijk denk ik, bedankt.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

T03

104 nog niet ontvangen....beetje geduld nog zeker

SpGr
Marc
"I have a train riding in my brain"

Metpetergaathetbeter

citaat:
Geplaatst door T03

104 nog niet ontvangen....beetje geduld nog zeker

SpGr
Marc



Op het einde van de maand(ik dacht laatste vrijdag) vanaf 104 (werd reeds vroeger uitvoerig besproken)!

Groeten Peter[;)]

doomslu

citaat:
Geplaatst door T03

104 nog niet ontvangen....beetje geduld nog zeker

SpGr
Marc

Zijn we al de laatste vrijdag van de maand? Neen... [:(]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

janjozef

Ge moet dat positief bekijken, zijn we al het einde van de maand neen dus ons bladje komt zo joepie, humo(r) dag allemaal

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem