Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

T-shirt, Polo of Sweather ?

Gestart door Metpetergaathetbeter, 26 maart 2011, 16:57:18 PM

martintje

citaat:
Geplaatst door doomslu
iemand die eens een offerte wil maken????



Sorry Luc, op zondag werk ik niet [:D]

roep maar wat er moet komen hoor [8D]
Mvg Marty

doomslu

Mijn idee is het volgende:
- polo, van een zekere kwaliteit. Het moet toch iets van standing hebben. [:D]
- vrij discreet opschrift in ons lettertype (zie cover) "Modelspoormagazine - Train Miniature Magazine" (we zijn geen wandelende reklamepanelen)
- (ik vraag me nog af met of zonder "forum". Zonder zou de oplage kunnen vergroten natuurlijk) [?]
- Kleur? Ik heb begrepen dat ??n kleur kostenbesparend is? Dan zou ik de tekst rood maken (ons logo is rood). Op een zwarte of donkere polo???


Opmerkingen zijn welkom hoor. [;)]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Metpetergaathetbeter

De kleuren die bovenaan je bericht(bovenaan logo Modelspoor-forum) staan ! Blauw met rood met de mogelijkheid je naam of nick-name bij te zetten !
Groeten Peter[;)]

Waarom de Ned. en Franstalige afkorting MSM-TMM forum ?

Steam.N

Blauw lijkt me ook beter dan zwart.  Op 't werk liepen we een tijd met zwarte t-shirts rond.  Net een begrafenisstemming ...
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Metpetergaathetbeter

citaat:
Geplaatst door Steam.N

Blauw lijkt me ook beter dan zwart.  Op 't werk liepen we een tijd met zwarte t-shirts rond.  Net een begrafenisstemming ...


Als ik moet werken loop ik ook in begravingsstemming rond als het buiten mooi weer is ![:o)]
Groeten Peter[;)]

martintje

Een begrafenissfeer komt door de mensen die de kleding dragen, niet door de kleding zelf [:D]
Zwart staat veel chiqeur dan blauw (navy), donkerblauw is mee , hoe zeg je dat, teveel van hetzelfde zeg maar.
Er is ook een tussenstap, antraciet, zeer donkergrijs.
Luc klopt inderdaad, dat hoe meer kleuren, hoe duurder het wordt.
Maar door met volkleuren en outlinen te werken kan je wel 2 kleuren sugereren.
Je zou ook de namen van Modelspoormagazine in het frans en nederlands op de mouwen kunnen borduren/drukken, net boven het mouwgat, en je naam op de borst.
Mvg Marty

loebaske

Zou wel iets anders zijn dan een badge....en als er dan op de rug het logo van MSM prijkt is iedereen op de hoogte waar je het beste van het beste kunt vinden in een tijdschrift.
Ik vind het positief en wil wel meewerken...
Als het kan een t-shirt als een polo, is in alle weers omstandigheden bruikbaar [:)][:)][:)][:)]

Metpetergaathetbeter

Luc,

Die stilte is dat de stilte voor de storm ? Wordt er nu nog iets met dit voorstel gedaan of is die polo of t-shirt op een zijspoor geplaatst ?

Voor sommige forumleden zou een petje ook geen slecht idee zijn, nietwaar loebas ?

Groeten Peter[;)]

Metpetergaathetbeter

citaat:
Geplaatst door doomslu

Mijn idee is het volgende:

- vrij discreet opschrift in ons lettertype (zie cover) "Modelspoormagazine - Train Miniature Magazine" (we zijn geen wandelende reklamepanelen)
- (ik vraag me nog af met of zonder "forum". Zonder zou de oplage kunnen vergroten natuurlijk) [?]
- Kleur? Ik heb begrepen dat ??n kleur kostenbesparend is? Dan zou ik de tekst rood maken (ons logo is rood). Op een zwarte of donkere polo???


Opmerkingen zijn welkom hoor. [;)]



Wanneer je de mogelijkheid hebt je naam of nickname te plaatsen de mogelijkheid geven van ook het woord forum te kunnen toevoegen (zou al een eerste oplossing zijn !)[:)]
een kledingsstuk in ??n kleur, dat is zoiets we zouden wel willen...
maar we kunnen niet ![:(]

Discreet logo ? Zijn we beschaamd of het logo te zien, 't is toch de bedoeling om gezien te worden in onze polo (of iets anders). Langs de andere kant is het ook maar bedroevend als daar een logo opstaat dat je maar kunt zien als je een sterrenkijker bij je hebt ![V]

Liever iets meer uitgeven voor een aantrekkelijk produkt dan voor een afdragertje ! Meesten hebben toch ook een aardige cent over voor hun hobby dan zou een iets duurder, fraai polo toch geen probleem mogen zijn ![:I][:p][:)]

Groeten Peter[;)]

Dirky

ik lees dit draadje nu pas...

uit ervaring weet ik dat het bedrukken in twee kleuren van een kwaliteits-polo in kleine aantallen niet interessant is.
Met een polo moet je nauwkeuriger zijn wat de maten betreft. Een T-shirt die een maat te groot is stoort niet. Een polo die een maat te groot is... hmmm

wat ga je bestellen? 10x S, 10x M, 10x.... dan blijf je met de helft zitten omdat de geschikte maat niet meer beschikbaar is...

Wat wel even duur is (iets duurder zelfs) maar waarvan je niet met overschot blijft zitten is borduren. Een vast clich? MSM (of TMM) en je naam erbij... gewoon op bestelling! Dan kan je zelfs keuze laten tussen polo of T-shirt...

Metpetergaathetbeter

citaat:
Geplaatst door Dirky

ik lees dit draadje nu pas...

uit ervaring weet ik dat het bedrukken in twee kleuren van een kwaliteits-polo in kleine aantallen niet interessant is.
Met een polo moet je nauwkeuriger zijn wat de maten betreft. Een T-shirt die een maat te groot is stoort niet. Een polo die een maat te groot is... hmmm

wat ga je bestellen? 10x S, 10x M, 10x.... dan blijf je met de helft zitten omdat de geschikte maat niet meer beschikbaar is...

Wat wel even duur is (iets duurder zelfs) maar waarvan je niet met overschot blijft zitten is borduren. Een vast clich? MSM (of TMM) en je naam erbij... gewoon op bestelling! Dan kan je zelfs keuze laten tussen polo of T-shirt...



Dit is de manier waarop het bij 3-rail forum gedaan wordt !Om de mogelijkheden te bekijken ben je wel genoodzaakt je eerst te registreren !

groeten Peter[;)]

loebaske

Luc, als je nieuws heb over de plo's laat eens iets weten, wat kleur betreft, zwart is wel men lievelings kleur maar in de zomer is het lekker[:)]warm met dat kleur [:D][:D]

Metpetergaathetbeter

waarom niet de kleuren van ons logo bovenaan ?

Groeten Peter[;)]

Paulogic

Tja in roze zou het geen zicht zijn he...
Alhoewel : msm zou dan staan voor Moar Seg Man ![:D]

Ooit polo's laten drukken en dat is geen goedkope grap omdat
je een bepaalde hoeveelheid moet nemen. En de maten.
Eerlijk gezegd een L is niet altijd een L en een XXL ook niet
altijd een XXL. Ik heb van dezelfde leverancier er 10 gekocht
XXL en in de ene zwem ik en in de andere zie je mijn sixpack...
(licht gekanteld naar beneden maar toch)
mvg,
Paul(ogic)

martintje

dan had ik ze rap terug gebracht Paul, als het zo schipperen was met dezelfe maat.
Dan is er waarschijnlijk in chinaland verkeerde labeltjes ingezet.
Als ze van mij waren afgekomen, had je ze zo weer in mogen leveren voor nieuwe [:)]
En duur, wat is duur.... ik lever Slazenger shirts voor een euro of 4 bij 12 stuks.... probeer ze maar voor die prijs in de plaatselijke kledingshop te krijgen, daar krijg je voor hetzelfde bedrag 1 stuk [8D]
Mvg Marty