Uw nieuwste aanwinst (bis)

Gestart door Gerolf, 28 februari 2011, 12:45:45 PM

Thommy

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 25 mei 2018, 16:56:54 PM
jammer dat je nu die met gele Nederlandse gele kleurenband(NS Geel) gekocht hebt die is nu net wel voor Beneluxtreinen, later kreeg die net als de andere een donkerder gele band!
Voor hetgeen je van plan bent/was had je beter een loc met die andere kleurenband gekocht en niet die met NS Geel

Was de 1e schildering lichtgeel? Mijne LSM is donkergeel (overgekocht van Peter ooit). Maar de Lima was ook donker en die is in 1986 of 87 uit gekomen en lijkt sterk op kleurstelling LSM

Ik had een foto van een HLE11 in de jaren 80 met een sleep goederenwagens ter hoogte van Lissewege/Zwankendamme maarja hdd gecrasht dus foto verloren gegaan  :-\
Greetz

Thommy

Rangeerduivel

Citaat van: Thommy op 25 mei 2018, 21:21:54 PM
Was de 1e schildering lichtgeel?

Ja het zou iets te maken hebben met de loc(s) met Nederlands paspoort die enkel personentreinen reden naar Amsterdam...
De "Belgische" versie had donkerder geel.
Weet er zelf het fijne niet van, maar zoals ik al schreef was de loc te mooi geprijsd om te laten liggen.
't is tenslotte toch een LSModels, en de versie met het donkerder geel is eerder zeldzaam aan 't worden,alhoewel....deze ook...
Citaat van: OlivierV op 25 mei 2018, 19:44:56 PM
Rudy kan altijd nog ruilen en ik durf te wedden dat hij van deze 1185 evenveel plezier zal beleven als aan bijvoorbeeld 1189. ;)

Klopt!

;)

Metpetergaathetbeter

één loc heeft tijdelijk die NSgele streep gedragen dacht ik

Thommy

Citaat van: Rangeerduivel op 25 mei 2018, 21:50:55 PM.
't is tenslotte toch een LSModels, en de versie met het donkerder geel is eerder zeldzaam aan 't worden,alhoewel....deze ook...

Ben blij dat ik er ooit 1 kon kopen. Erg mooie machine. Hangt wel voor een sleep Lima's (die thnx to Olivier zijn die kortgekoppeld) omdat de LSM wagons direct weg waren en nu jammergenoeg onbetaalbaar zijn
Greetz

Thommy

wisselstromer

jaren geleden dat ik hier nog eens iets heb geschreven ;-)
onlangs 'eindelijk" na jaren zoeken en voor een niet schandalige prijs een LSM I5 set Railtour kunnen kopen set 12102,de groen uitvoering, had ooit al eens zo 1 wagon kunnen scoren

andere vraag
aangezien je op je modelbaan de dichterlijke vrijheid hebt om alles naar eigen zin samen te stellen maar het toch niet te bont wilt maken
ik ben van plan om deze set railtour wagons te laten rijden samen met een I2 buffet rijtuig.
is dit iets of wat realistisch? kan ik hier ook rijtuigen van andere landen tussen hangen?

ps de loc wordt een gele 20 er, ik weet dat dit tijperk gebonden niet klopt maar.....
Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!


****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer

VBS

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 25 mei 2018, 22:15:06 PM
één loc heeft tijdelijk die NSgele streep gedragen dacht ik

Volgens mij was het juist andersom ,alle loks geleverd in NS geel en NMBS bordeaux de kleuren van samenwerking en de toen de over heersende rijtuig kleur van betreffende maatschappij
Echter de 1185 had een ongeluk gehad en is toen geschilderd in het NMBS cadmium geel ral 1021 wat juist lichter van kleur is .
Bert
Modeltreinen met Belgische sfeer ...

philippe_007

Gisteren ontvangen,
De Liliput  L133016 - NMBS 600.03



En juist een berichtje ontvangen dat de LaisDCC decoder ook is toegekomen (pas vorige week besteld bij de Chinezen), dat is d e2de loc dat ik ga testen met deze decoder. De Eerste loc draait met deze decoder als een Zwitsers uurwerk, en dit voor 11€. 

Die_bahn

Bestuurder in Aarlen - Ardennen - Helaas overleden

ceuleer


755philippe

Mooi aanwinst hoor!!!

Mvg

755philippe

ceuleer

Vandaag een  loc opgehaald die ik al lang aan't zoeken was, 't is een oudje.  ;D


ERVIN

Zowel het oude als het moderne spul zien er super uit , veel plezier ermee collega's.  ;)
Ik ben nog wachtende op mijn CFL Reeks 3000.  ;)

Die_bahn

Ze moet bijna aankomen ;) Er waren er veel dit morgen in de winkel :)
Bestuurder in Aarlen - Ardennen - Helaas overleden

BramTrains

Citaat van: Die_bahn op 15 juni 2018, 15:16:19 PM
Hallo :)

Voor de vaderdag :) :) :)



Chique dinges!!! Mag ik vragen waar u de 1356 gehaald hebt? Ik heb nog geen mailtje van beschikbaarheid ontvangen...

the_gold

Ook aan het wachten op de Ac uitvoering