Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

Uw nieuwste aanwinst (bis)

Gestart door Gerolf, 28 februari 2011, 12:45:45 PM

Rangeerduivel

#4125
En deze is niet mooi zekerst....?

Ik zie 'm straks in model liever dan in 't echt... ;D
(en er is niemand voor hoeven dood te gaan...) :))

;)

loebaske

#4126
Nog een weekje en je kan alle ESU decoders verkrijgen op men site www.miaa.be aan extra korting en ander aantallen via mail  ;)

Michael

#4127
Eindelijk afgelopen donderdag ontvangen. HLR 91 van VBV

Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

philippe_007

De HL91 DCC met Sound heeft op Mobexpo even te gast geweest op mijn baan...
Prachtig loc met tal van geluidfunties....

Driesel


Metpetergaathetbeter


ERVIN


ronny-vdv

Volgens mij is dit schaal N.
Mvg,

ronny-vdv

Metpetergaathetbeter

#4133
Citaat van: ronny-vdv op 03 mei 2018, 19:37:30 PM
Volgens mij is dit schaal N.
daar de eerdere postings ook over N handelden is dit aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid ! ;)
PS Fraaie loc!

doomslu

Wie Modelspoormagazine leest weet dat Dries een N-man is.  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Driesel

Inderdaad, het is een N-loc.

ik heb tevens ook één van de locs gemaakt die de reeks 28 in het goederenverkeer komen aflossen. De nieuwe locs komen nu van RailPool, en er zijn heel wat verschillende versies op de baan. Ik heb gekozen voor een model van de 186 452, één van de recent aan Lineas geleverde locs die nu ook de pakketten bezitten om in Zwitserland en Italië te rijden.



Hier de originele loc onderweg van Gremberg naar Zeebrugge:


ERVIN

U maakt mooie dingen Dries!  ;)
Ik wou dat ik dat ook in HO kon.  :'(

Rangeerduivel

Na tot eigen spijt ooit dezelfde te hebben verkocht, deze week dit juweeltje op de kop kunnen tikken voor een schappelijke prijs,
Zoals bekend in een ander topic ontbreken enkel de buffers

Op de modelbaan tamelijk breed inzetbaar;
Officieel sleept de reeks 11 geen Benelux'n meer naar Amsterdam vanaf 12 december 2009,
maar sederdien wel ingezet met I6,M4, M5(trek/duw) en goederentreinen waaronder een trein met coils Gent Zeehaven-Muizen van 1980t.(zie Op De Baan nr.95 februari 2010)

;)

Metpetergaathetbeter

jammer dat je nu die met gele Nederlandse gele kleurenband(NS Geel) gekocht hebt die is nu net wel voor Beneluxtreinen, later kreeg die net als de andere een donkerder gele band!
Voor hetgeen je van plan bent/was had je beter een loc met die andere kleurenband gekocht en niet die met NS Geel

OlivierV

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 25 mei 2018, 16:56:54 PM
jammer dat je nu die met gele Nederlandse gele kleurenband(NS Geel) gekocht hebt die is nu net wel voor Beneluxtreinen, later kreeg die net als de andere een donkerder gele band!
Voor hetgeen je van plan bent/was had je beter een loc met die andere kleurenband gekocht en niet die met NS Geel
Maar Peter toch!
Rudy kan altijd nog ruilen en ik durf te wedden dat hij van deze 1185 evenveel plezier zal beleven als van bijvoorbeeld 1189. ;)
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan