Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Uw nieuwste aanwinst (bis)

Gestart door Gerolf, 28 februari 2011, 12:45:45 PM

755philippe

Deze loc valt best mee qua prijsklasse. Er zijn andere merken waar de prijs een stuk hoger liggen. Weliswaar niet voor deze loc want die zit buiten de Roco niet in hun gamma. De 2801-2802 is wel prijselijker (ongeveer 50 € duurder). Dit ter info.
Mvg

755philippe

Metpetergaathetbeter

Citaat van: 755philippe op 18 april 2018, 12:09:26 PM
De 2801-2802
maar daar waren maar 3 loc's van en in niet zoveel kleurstellingen  :-\

OlivierV

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 18 april 2018, 12:20:46 PM
Citaat van: 755philippe op 18 april 2018, 12:09:26 PM
De 2801-2802
maar daar waren maar 3 loc's van en in niet zoveel kleurstellingen  :-\

3 Locs maar wel:
- 2 kleurengroen tijdperk 3 120.xxx
- Groen met nummering 2001-2002-2003
- Groen met nummering 2801-2802-2803
- Blauw met nummering 2801-2802-2803

Dus in het uiterste maximum al 12 varianten te maken. Enkel is dat wat zot. Dan ook nog eens de verschillende pantografen die er op hebben gestaan ...
Ondertussen is er ook reeds een blauwe uit die het gele streepje op de deur niet heeft (zoals het moet dus).

- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

755philippe

Hallo,
12 varianten van een lok ga ik niet kopen hoor. Als het 1 wordt ben ik al tevreden en de varianten van 28xx interesseren me trouwens niet maar dat is ieders zijn goesting.
Mvg

755philippe

Thommy

Foto van een Piko en Roco in vergelijking? Heb het wat moeilijk om te zeggen, Roco weg voor iet anders (1e roco loc ooit toen ik jaar of 16 was).
Greetz

Thommy

GDE


Vanbiervliet 230.008 by geert descamps, on Flickr
230.008 vanbiervliet by geert descamps, on Flickr
Vanbiervliet 5004.03 , loc 230.008 by geert descamps, on Flickr
heel mooie realisatie van Vanbiervliet . Echt wel een topper

Michael

Geert prachtige loc, ik kreeg bericht dat die voor mij ook klaar is, verwacht dat deze komende week thuis bezorgd wordt. :) :) :)
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

GDE

Mobexpo is niet alleen om mooie modelbanen te bekijken maar ik heb er ook leuke spullen kunnen kopen tijdens de twee dagen. Een zeer mooi en fijn huisje bij Aumo gekocht , dorpshuis art.nr 104.02 .
Aumo , dorpshuis art.nr 104.02 by geert descamps, on Flickr
Hugo Valcke gaf me tekst en uitleg met veel passie voor zijn werk. Hij had nog mooie gebouwen die ondertussen al op mijn verlanglijst staan.
Verder nog enkele laag geprijsde Belgische wagons gekocht en twee kappen proto 60 van roco als orgaandonoren.
Untitled by geert descamps, on Flickr
Een zeer geslaagde beurs  ;) :D

ward

Gisteren de 9138 gaan ophalen van VBV.. Staat aan de nog te bouwen atelier alvast mooi met z'n broertje :)

VBV HLR 9138 by ThaWard, on Flickr
AC, Belgisch materiaal tijdperk V / VI

--> https://www.flickr.com/photos/90049814@N02/  <--

philippe_007

Citaat van: 755philippe op 17 april 2018, 09:58:17 AM
Dit weekend mijn wagenpark uitgebreid met een Piko Diesel Nmbs 7617 met als stelplaats Schaerbeek. In de groene kleurstelling oogt hij zeer mooi en zijn rij-eigenschappen zijn zeer goed. Het is een wisselstromer. Later nog even een sound inbrengen maar zal nog even moeten wachten. Ik had hem niet besteld en kwam toevallig bij mijn treinhandelaar en zag hem daar staan. het was trouwens de laatste die hij had. Ik wist trouwens niet dat de groene versie er al was. Maar toch zeer blij met mijn nieuwe aanwinst.

     

Mvg

755philippe

Ik heb vandaag op Mobexpo de zelfde gekocht :-) , maar dan DC model, moet er nog een decoder in steken....
Een decoder heb ik niet gevonden  :-(

Dat zal dus voor binnenkort zijn op een andere beurs




Rangeerduivel

Philippe,
De lok wordt ook verkocht in sound versie, (ik heb die aangeschaft) en op MOBexpo stond iemand die decoders verkocht, ik ken zijn naam niet maar hij stond in het hoekje recht over Patrick Dankaert (ESU)
Maar hij zal nu wel weg zijn denk ik....! ;D ;D
Maar Jij vond die baan van DUVEL waarschijnlijk belangrijker hé? ;D

;)

philippe_007

Hey Rudy,

heb de loc pas om 16u30 gekocht en dan waren er reeds verschillende verkopers aan het opruimen, kan ook zijn dta ik er heb naast gekeken he :-)
De sound versie is id leuk, maar voor de prijs dat ik er heb voor betaald heb je bijna geen sounddecoder :-)

Den Duvel was inderdaad belangrijk :-) Waarom denk je dat ik er naast stond, was geen toeval hoor :-)  ;D ;D ;D ;D

SuSke

Even opletten met hetinbouwen van een decoder in die 91 van VBV.
In de brochure staat dat de garantie vervalt als je het locje openmaakt omdat het zo "vol" zit. :(
Gewoon even meegeven.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Rangeerduivel

Citaat van: SuSke op 23 april 2018, 10:30:32 AM
Even opletten met hetinbouwen van een decoder in die 91 van VBV.
In de brochure staat dat de garantie vervalt als je het locje openmaakt omdat het zo "vol" zit. :(
Gewoon even meegeven.
Klopt idd Frans, daarom is het ook best ineens de digitale of sound-versie aan te schaffen, zo hoef je niet te knoeien :)

;)

philippe_007

 id, als je de 91 opent ben je garantie kwijt,

maar ik had het over de 76 van Piko :-) 
De 91 van VBV heb ik niet, wel een 91 van PB, alle de kap en de onderdelen :-) , moet deze dan nog voorzien van een onderstel en een decoder (moet deze wel nog gaan ophalen)