Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Uw nieuwste aanwinst (bis)

Gestart door Gerolf, 28 februari 2011, 12:45:45 PM

C.B.

Ha de 2843  :D , eergisteren nog ermee op pad geweest , deze keer richting Kijfhoek Rotterdam.  8)
Groetjes.
Claudio.

yannickvw

En ze kunnen al een volgende uitbrengen: die met modalshift.be

G8

mijn laatste aanwinst van enkele weken geleden. Piko 7410


loebaske


Toch een mooi model van Piko, heb de 8217...toch eens overwegen om me ook een 74 aan te schaffen

Davy

Gisteren deze voor mijne neus zien liggen in de winkel. Zonder twijfelen direct meegenomen :)

20161009_112945 by davy vanmolle, on Flickr

LS Models reeks 3018 CFL

ThierryDS


ERVIN

Mooie loc Davy , waar heb je die nog gevonden??

Jurgen

Citaat van: Union Pacific op 09 oktober 2016, 11:39:17 AM
Gisteren deze voor mijne neus zien liggen in de winkel. Zonder twijfelen direct meegenomen :)
...
LS Models reeks 3018 CFL

Ik hoop dat je hem ook betaald hebt.  ;D


Mooie loc, staat ook op mijn verlanglijstje, maar dan wel de AC-versie. En nee, ik betaal geen zotte prijzen! Geen haast bij, dus ik wacht mijn moment wel af.  :)
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Michael

Citaat van: ERVIN op 09 oktober 2016, 12:07:15 PM
Mooie loc Davy , waar heb je die nog gevonden??
+1 Al jaren zoekende
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Davy

Ik heb deze bij VanBiervliet gekocht voor een heel schappelijke en eerlijke prijs. Ik besef maar al te goed dat ik geluk had met deze aankoop.
Het is een 2rail analoog versie. Een decoder om digitaal te rijden had ik hier nog liggen.
Deze staat mooi achter mijn 1328 met een sleep ketelwagens.

ceuleer

Ik had hem vorige week bij VBV ook in de vitrine gezien.
Als hij 100 euro goedkoper was, had ik hem gekocht.
Zeeeer mooie loc, en zeer exclusief, een beperkte reeks speciaal gemaakt voor een Luxemburgse treinzaak.  ;)



SuSke

Citaat van: Houdini op 10 oktober 2016, 21:41:36 PM
Citaat van: Union Pacific op 10 oktober 2016, 21:25:45 PM
Kijk eens wat ik gevonden heb op Ebay

http://www.ebay.de/itm/CFL-LOCO-3004-LSM-LS-MODELS-Model-Shop-Luxembourg-Luxemburg-/191991508445?hash=item2cb395eddd:g:UQMAAOSwdzVXoeLv

Koopje!

Kan goed zijn, en dan mag het zelfs een exclusief model zijn, maar trop is teveel. Zo'n zotte prijs. Zelfs als ik het zou kunnen, doe ik het nog niet.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Davy

Dat is meer dan het dubbel van wat ik betaald heb. Kvind het zeer spijtig dat vele verzamelaars moeten afhaken omwille van zo'n prijzen.