Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Uw nieuwste aanwinst (bis)

Gestart door Gerolf, 28 februari 2011, 12:45:45 PM

Michael

Ward mooie aanwinsten, zelf heb ik toch maar een VBV 91 besteld DCC sound.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Svendw

ben eens benieuwd hoe deze b-models containerwagons zich gaan gedragen op de rails!



Groet Sven
Ho NMBS tijdperk V en VI met uitschieters in DC 2rail - ESU ecos2 - Koploper.
The Book Of Souls World Tour freak 😎

Metpetergaathetbeter

niet goed,verkoop je ze niet ? ;D  Grapje  ;)

Svendw

Lag nog een stapel bij de handelaar Peter..  :-P
Ho NMBS tijdperk V en VI met uitschieters in DC 2rail - ESU ecos2 - Koploper.
The Book Of Souls World Tour freak 😎

Metpetergaathetbeter

vind dat de wagons soms de indruk(soms meer) hebben bol te (willen) gaan staan, (alvast één heb ik zo)mits je die containers erop laat staan dit niet zo is :-\

SuSke

Dat is in het echtie ook zo, bol zonder belading en krom met belading  8)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

OlivierV

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 28 mei 2016, 15:19:35 PM
vind dat de wagons soms de indruk(soms meer) hebben bol te (willen) gaan staan, (alvast één heb ik zo)mits je die containers erop laat staan dit niet zo is :-\
Kan toch geen kwaad als ze in de kast liggen?  ::)
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

stevend

gisteren een mailke gekregen dat hem binnen was !
Dan maar vlug gaan shoppen he , en voila :


loebaske

een prachtig werk beest....Toppie

OlivierV

Op de beurs in het ICC gevonden voor niet veel geld. Piko (Armita) en OVB (Esso Millet), wel zonder doosje, maar voor dat geld plak ik zelf wel iets in mekaar. :) Binnenkort nog eens de details (hendeltjes en kraantjes) een kleurtje geven.


Af en toe eens een beetje geluk hebben
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

loebaske

Voila, nu heb ik spijt dat ik niet ben gegaan, want van die wagons heb ik nog een tiental nodig voor een volledige ram  >:(


Herwig

#3386
Zoals jullie uiteraard weten kàn op de ketelflanken  Millet, Armita  ( KVG, VTG, Euro, e.a.) als logo van het verhuurbedrijf .

Dat rechthoekige Esso-logo  (in de recente tijdperken), is met aan zekerheid grenzende hoogstwaarschijnlijkheid ...fantasie.
Het is het handelsmerkteken van op Esso-tankvrachtwagens.
Behoudens uitzonderingen, wordt er op moderne draaistel-spoorketelwagens sinds jaren géén petro-firma (meer) vermeld.

OlivierV

#3387
Citaat van: Herwig op 31 mei 2016, 13:56:56 PM
Zoals jullie uiteraard weten kàn op de ketelflanken  Millet, Armita  ( KVG, VTG, Euro, e.a.) als logo van het verhuurbedrijf .

Dat rechthoekige Esso-logo  (in de recente tijdperken), is met aan zekerheid grenzende hoogstwaarschijnlijkheid ...fantasie.
Het is het handelsmerkteken van op Esso-tankvrachtwagens.
Behoudens uitzonderingen, wordt er op moderne draaistel-spoorketelwagens sinds jaren géén petro-firma (meer) vermeld.
In het verleden kon het wel hoor.

NMBS/SNCB : 2024 by Marc Petit, on Flickr

Op de zijkanten zie je toch +- leesbaar een Esso-logo staan. ;)
Heden ten dage zie je dat natuurlijk niet meer, dan staan er enkel de logo's van de verhuurbedrijven op.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Metpetergaathetbeter

in het verleden stond van het model van Roco in één in de publicaties van SJ  ;)
Trouwens Hag heeft 2 Zwitserse (zowel Zw.model als ingeschreven als Zw. wagon)in zijn gamma en die zouden daar ook tssgehangen hebben !

OlivierV

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 31 mei 2016, 19:14:09 PM
in het verleden stond van het model van Roco in één in de publicaties van SJ  ;)
Trouwens Hag heeft 2 Zwitserse (zowel Zw.model als ingeschreven als Zw. wagon)in zijn gamma en die zouden daar ook tssgehangen hebben !

Je mag gerust volledige woorden gebruiken hoor. Daar wordt alles een beetje meer verstaanbaar van. :)
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan