Uw nieuwste aanwinst (bis)

Gestart door Gerolf, 28 februari 2011, 12:45:45 PM

ward

Das nu juist het leuke en mooie aan een modelbaan.. Alles kan en alles mag.. ;)
AC, Belgisch materiaal tijdperk V / VI

--> https://www.flickr.com/photos/90049814@N02/  <--

knibbelknabbel

Citaat van: Rangeerduivel op 20 augustus 2014, 18:08:18 PM
BTW;vanmorgen een mailtje gekregen van GooverModels,
De uitlevering van de HLR91 is met een maand uitgesteld,
Blijkbaar ligt het aan Mashima...

Lap! Ik mag weer wachten... Ik heb wel geen mailtje gehad. ???

Rangeerduivel

Citaat van: knibbelknabbel op 20 augustus 2014, 19:17:36 PM
Citaat van: Rangeerduivel op 20 augustus 2014, 18:08:18 PM
BTW;vanmorgen een mailtje gekregen van GooverModels,
De uitlevering van de HLR91 is met een maand uitgesteld,
Blijkbaar ligt het aan Mashima...

Lap! Ik mag weer wachten... Ik heb wel geen mailtje gehad. ???

Wij zullen samen wachten Joeri!!! :D

;)

OlivierV

Ondanks tijdperkverschil en tegenspoor is het wel een mooie samenstelling, zal eveneens mooi met je 51 staan denk ik, maar ja jij hebt wel genoeg machines om voor je treinen te hangen.

en persoonlijk mag het wel allemaal door mekaar rijden, denk dat je zelfs in jouw geval tijdperkgebonden kan rijden, want van elk tijdperk heb je meerdere machines ;)
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Anarchy

Citaat van: doomslu op 19 augustus 2014, 10:15:22 AM
Die modellen van Heris zijn eigenlijk de ooit zo eens bejubelde LS-Models rijtuigen.
Maak de merk-sticker een model dan mooier??  8)

Luc,

Eigenlijk niet. Vroeger was Heris = LS Models. De huidige rijtuigen van Heris hebben niets te maken met LS Models. Dus geen LSM rijtuig met een Heris sticker er op. De Heris van nu zijn beduidend van mindere kwaliteit tov vroeger Heris/LSM.

ward

De huidige Heris zijn idd van hééél andere kwaliteit dan de LS Models.
Onlangs voor het plaatsen van binnenverlichting beide open gedaan, en dan wordt al rap alles duidelijk..
De leveringsmethode/termijn van LS is een ramp, maar hun modellen zijn tot in de puntjes perfect, zowel binnen als buiten..
AC, Belgisch materiaal tijdperk V / VI

--> https://www.flickr.com/photos/90049814@N02/  <--

OlivierV

Citaat van: Anarchy op 21 augustus 2014, 15:42:36 PM
Citaat van: doomslu op 19 augustus 2014, 10:15:22 AM
Die modellen van Heris zijn eigenlijk de ooit zo eens bejubelde LS-Models rijtuigen.
Maak de merk-sticker een model dan mooier??  8)

Luc,

Eigenlijk niet. Vroeger was Heris = LS Models. De huidige rijtuigen van Heris hebben niets te maken met LS Models. Dus geen LSM rijtuig met een Heris sticker er op. De Heris van nu zijn beduidend van mindere kwaliteit tov vroeger Heris/LSM.

De prijs is er dan ook naar he, bij marnan koop je zo'n setje van 2 rijtuigen voor 55 euro en een set van 3 i4's voor slechts 60 euro. Ge hebt dan wel nog wat werk om dat in orde te stellen en wat te verzwaren ...

Citaat van: ward op 21 augustus 2014, 16:25:21 PM
De huidige Heris zijn idd van hééél andere kwaliteit dan de LS Models.
Onlangs voor het plaatsen van binnenverlichting beide open gedaan, en dan wordt al rap alles duidelijk..
De leveringsmethode/termijn van LS is een ramp, maar hun modellen zijn tot in de puntjes perfect, zowel binnen als buiten..
Klopt! Vooral het gewicht is maar de helft van eentje van LS models, mijn 2 i10 rijtuigen rijden bij mij mee tussen Roco i6'en, maar zijn de 2 voorlaatste wagens van de sleep van 7 (laatste is een i6 uitgerust met sluitverlichting).
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

doomslu

Ik ben het helemaal niet zeker, maar ik dacht dat het dezelfde mallen zijn.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Metpetergaathetbeter

het zijn de gebruikte materialen waaruit de wagons worden gemaakt die het verschil maken !

Groeten Peter ;)

OlivierV

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 21 augustus 2014, 23:41:24 PM
het zijn de gebruikte materialen waaruit de wagons worden gemaakt die het verschil maken !

Groeten Peter ;)
Een duidelijk voelbaar verschil!

Want ik heb eens die van mij toen ze onaangepast waren vastgehad en er eentje van jou en het verschil voel je wel!
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

jb

Een bus.....
Vanaf nu kan je in Wijnegem de bus nemen naar Gent....Nr42  ::).....niemand dat dat ziet  ;)


dani

eindelijk ook nog wat Belgisch gekocht....  Gisteren op de terugweg van Zeeland een klein omme"tje gemaakt naar Van Biervliet, om daar enkele wagonnekes op te pikken.

Setjes A en B van de  CITA  en  AMYLUM   graanwagons...  Nu dus 8 stuks in totaal, een leuk sleepje voor achter mijn  Captrain lokje.


















De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

ceuleer


dani

De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

ERVIN

Zeker mooi materiaal , en die Piko zal je zeker niet teleurstellen. ;)