Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Uw nieuwste aanwinst (bis)

Gestart door Gerolf, 28 februari 2011, 12:45:45 PM

Metpetergaathetbeter

nee, warmte van de zon aangetrokken door die zwarte tender, volgens mij bij voldoende zon kun je daar een ei(bij die heer 2!)opbakken of BBQ'en !  :-[ :P

Groeten Peter ;)

Kees-Jan

Heb ik toch ook zo maar iets leuks op de kop getikt:

DSC_0246_171 by Rail-Kees, on Flickr

knibbelknabbel

De Piko 2901 is hier aangekomen!  ;)







Ook de groene M2's voor trek-duw met elektrische tractie zijn aangekomen...

Michiel

Ze worden zeldzaam, de occasies van minder dan €30. De vorige was alweer meer dan een jaar geleden.
Maar de loods moet gevuld worden, hé! Dit is een T18 zoals de Belgische Staatsspoorwegen er 2 in dienst hadden (in deze livrei). Dit is mijn tweede, dus geen T18 meer voor mij.  ;D
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

reeves


Frank_N

Citaat van: Michiel op 11 juni 2014, 17:52:37 PM
Ze worden zeldzaam, de occasies van minder dan €30. De vorige was alweer meer dan een jaar geleden.
Maar de loods moet gevuld worden, hé! Dit is een T18 zoals de Belgische Staatsspoorwegen er 2 in dienst hadden (in deze livrei). Dit is mijn tweede, dus geen T18 meer voor mij.  ;D


Een van de weinige oude Arnolds met goede rij-eigenschappen.........Heb er ook 1, maar in onduidelijke livry 8)
Jammer is dat de antislip-bandjes er snel afvliegen >:(
Groet van Frank

belgianrailways

Enkele T. 13 NMBS




Enkele T. 18-2 NMBS



 

Metpetergaathetbeter

..01,..02 en ..13 dat zijn zo te zien je favoriete nr.'s !

Groeten Peter ;)

mvdr1

#1643
Ben zelf nog op zoek naar zo'n Eloc van het laatste type 18. In DC=

Waar is de goedkoopste prijs in de handel voor die 18 (type2) ?

Kan je me dit per PM toesturen, zodanig dat op dit forum hier weer geen eindeloze discussie ontstaat ....

Mvg

Marc

SNCB-SBB fan

Rangeerduivel

Hallo,
Opnieuw een Belgje erbij
Ditmaal een Roco HLV90.017
Het zou hier blijkbaar gaan om een éénmalige speciale serie gemaakt voor een bepaalde handelaar.(wie weet welke?)
De loc is in zeer goede staat,enig minpunt is/was dat de beschrifting op het machinistenhuis verwijderd was door de vorige eigenaar(waarom blijft mij een raadsel!),maar dat resulteerde dan ook in een zéér lage aankoopprijs.
Ik heb dit gelukkig op een eenvoudige manier kunnen oplossen,en moet enkel de glans van de lijm rond het plaatje nog wegwerken.
Decodertje erin gesoldeerd en hij rijdt als een zonnetje..!

;)

OlivierV

Mooie machine Rudy, misschien de schoorsteen nog wat verbelgischen?

BTW, met al die aankopen van de laatste tijd, wordt het dan niet eens tijd voor een enorme uitbreiding van je baan (of een nieuwe)? :D

Groetjes,
Olivier
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Rangeerduivel

Citaat van: OlivierV op 08 juli 2014, 13:08:52 PM
Mooie machine Rudy, misschien de schoorsteen nog wat verbelgischen?

BTW, met al die aankopen van de laatste tijd, wordt het dan niet eens tijd voor een enorme uitbreiding van je baan (of een nieuwe)? :D

Groetjes,
Olivier

Wil je dat ze mij de kop inslaat,misschien???  :D

;)

OlivierV

#1647
Citaat van: Rangeerduivel op 08 juli 2014, 13:20:43 PM
Citaat van: OlivierV op 08 juli 2014, 13:08:52 PM
Mooie machine Rudy, misschien de schoorsteen nog wat verbelgischen?

BTW, met al die aankopen van de laatste tijd, wordt het dan niet eens tijd voor een enorme uitbreiding van je baan (of een nieuwe)? :D

Groetjes,
Olivier


Wil je dat ze mij de kop inslaat,misschien???  :D

;)

Nee, maar een nieuwe baan met extra veel opstelruimte een ruimere bochtjes (zodat ik ook eens kan komen rijden :D :D :D) zou niet verkeerd zijn nietwaar?

/plaaggeest Olivier ...
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Rangeerduivel

Ik heb een 'herschikking' uitgevoerd,zodat er weer meer plaats(ook voor die van jou) gekomen is.
En waarom ruimere bochtjes?Bij mij gaat alles lekker door de bocht,waarom zou dat voor u niet het geval zijn?

;)

Stieven76