Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

Uw nieuwste aanwinst (bis)

Gestart door Gerolf, 28 februari 2011, 12:45:45 PM

OlivierV

Citaat van: Kautenbach op 08 januari 2014, 14:31:30 PM
lekker flexibel landschap! bergen, dalen, tunnels, en als je dr aanzit verandert het van vorm  :P nu nog een koelkast en dan is de trilogie compleet, treinen bier en .... :-[
Een mooie lenige dame. ;)
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

DDG

Het jaar is goed begonnen :D



Dankzij een forumlid :) Toch nog een uitverkocht model kunnen bekomen aan een zééér eerlijke prijs. Hartelijk dank!



Eindelijk voldoende trekkracht om de defecte treinen op L2 te evacueren :P.



Vers van de pers (uit de mal)
Ik rij 2-rail en bijna uitsluitend Belgisch diesel en elektrisch. Baan in opbouw maar geen landschap.

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

ward

Vandaag gaan afhalen..
Binnenkort dan nog eens voorzien van binnenverlichting / reizigers..



Mvg
AC, Belgisch materiaal tijdperk V / VI

--> https://www.flickr.com/photos/90049814@N02/  <--

TBCédric

Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.

oebr

Citaat van: DDG op 10 januari 2014, 23:21:26 PM

Dankzij een forumlid :) Toch nog een uitverkocht model kunnen bekomen aan een zééér eerlijke prijs. Hartelijk dank!

graag gedaan Danny, en bedankt voor de heel toffe babbel !
Modelbouwers hebben altijd veel te vertellen he  :D
On East Belgian Rails - sporen in de provincie Luik zo rond 1992

OlivierV

Ik kan natuurlijk niet achterblijven...


HLD5206
Wat mij wel opvalt is dat deze spaakwielen heeft, beetje vreemd naar mijn mening voor een loc met deze schildering.


LS Models 42031 oftewel WR Ex Gril-Express
En dit voor maar €30, hahaha, wel nog even de AC-assen ruilen met DC exemplaren, een trein om hem tussen te hangen heb ik nog niet echt, maar dat komt wel een keertje.

Moet maar eens stoppen met kopen...

Groet,
Olivier
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Stieven76

Mooie loc Olivier.
Kan het zijn dat je een bolle neus op 2dehands hebt staan ook?

Metpetergaathetbeter

Eens te meer het bewijs dat je niet echt mooi moet zijn om geluk te hebben  ;D ;D Ik bezit er ook ene maar ik denk dat het die is met grotere logo, die zocht ik allang, als ik langga ligt daar nauwelijk iets maar den Olivier heeft toch altijd chance!

Groeten Peter ;)

OlivierV

Citaat van: Stieven76 op 17 januari 2014, 12:58:46 PM
Mooie loc Olivier.
Kan het zijn dat je een bolle neus op 2dehands hebt staan ook?

Bedankt Stieven, de verkoper verkocht ook de .5307, ook eentje die ik wel wil, maar daar was een ruitenwisser afgebroken, tevens verkocht hij ook de 5315, maar die had ik reeds. 't Was in ieder geval een normale prijs voor die loc.
Klopt inderdaad, 2 oude metalen fleischmanns, wel in nieuwstaat, ze staan er al een tijdje op, maar voorlopig enkel nog maar onnozele biedingen binnen gekregen.

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 17 januari 2014, 12:59:55 PM
Eens te meer het bewijs dat je niet echt mooi moet zijn om geluk te hebben  ;D ;D Ik bezit er ook ene maar ik denk dat het die is met grotere logo, die zocht ik allang, als ik langsga ligt daar nauwelijks iets maar den Olivier heeft toch altijd chance!

Groeten Peter ;)
Hahahahaha, ja ik dacht, Peter wordt 52, dus koop ik mij maar een reeks 52. Er ligt nog wel wat van LS voor niet al te veel en nog 2 oranje i6 rijtuigen in verpakking van memlings, maar ik heb ze al.
Voor dat restauratierijtuig aan €30 heb ik eventjes gezegd, gewoon kopen want dat komt ge nooit meer zo goedkoop tegen. 'k Geef hem maandag mee aan Rudy voor de AC asjes te ruilen.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Anarchy

Die Resto is wel een superkoopje 8)

ToThePoint

Gisteren gaan afhalen en voorzien van een esu lokpilot V4, binnenverlichting, machinist en reizigers.
Omdat er al enkele foto's gepost hebben ga ik speciaal doen.
Een filmke HIER
Als u kijkt zoals u altijd keek zal u steeds zien wat u altijd zag. "BOEDDHA"
Now you're just somebody that I used to know "GOTYE"
Spoor HO, HOe, N, Z, digitaal, EP: I, II, III, IV, V, VI

Metpetergaathetbeter

Bij ons in de club ook iemand die City... aangeschaft heeft, persoonlijk vond ik dat die witte lichten (ledjes) nogal blauw schenen, op je filmpje niet direct te zien, heb jij ook die indruk JP?
Groeten Peter ;)

Anarchy

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 20 januari 2014, 16:22:49 PM
Bij ons in de club ook iemand die City... aangeschaft heeft, persoonlijk vond ik dat die witte lichten (ledjes) nogal blauw schenen, op je filmpje niet direct te zien, heb jij ook die indruk JP?
Groeten Peter ;)

Alle klassieke motorstellen van LSM/Jocadis hebben die kleur van LED's. Dezelfde als bijvoorbeeld de Mehano reeks 26 en 51. Wel jammer voor zo'n model ...

Metpetergaathetbeter

Jeroen, eigenlijk wel jammer en eigenlijk zonder echt veel te kosten zou dat van fabriekaf toch beter moeten kunnen, mijn 26 en 51's rijden wel ondertss met veel mooiere ledjes rond maar die treinstellekes van Jocadis openen en weer toe te krijgen lijkt mij nog niet zo evident ! :o

Groeten Peter ;)