Uw nieuwste aanwinst (bis)

Gestart door Gerolf, 28 februari 2011, 12:45:45 PM

Binco

Vandaag om mijn 2366 gereden,
Juweeltje  8)




OlivierV

En hij is niet helemaal zelf van Ingelmunster tot bij jou gereden? :D
Dat zou pas een prestatie zijn voor een modellocje.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

vyncky

Webmaster en spotter van Lijn 12 Antwerpen-Roosendaal
www.lijn-12.be
lid van MSV post B (http://www.msvpostb.nl/)

ERVIN

Wow mooie loc Binco  ,veel plezier ermee.  ;)

Indien mogelijk , plaats eens een test-verslagje hé.

ems

Ziet er inderdaad erg fraai uit die 2366! Fraaie stroomafnemers ook!
Groet, Edwin

ward

Zeer knap model, veel plezier ermee!
AC, Belgisch materiaal tijdperk V / VI

--> https://www.flickr.com/photos/90049814@N02/  <--

evan

Amai Stephen,

knappe loc!  Mooi detail trouwens.

Vorige week heb ik in Woluwe ook het een en ander gekocht voor "Hivercoup"

Voor een prijsje deze E-lok



Het was in m'n voordeel dat weinigen interesse hebben in de lok met EurailCargo als opschrift, maar dat zal me een worst wezen :) 

Er steekt ondertussen een LOPI 4 decoder in en heb ik de bewuste file van ESU eigen aan deze loc toegevoegd zodat de lichten functioneren.  Knap machientje :o

Dan deze 2 werkpaarden:



Deze zijn met sound en ik heb de rijeigenschappen aangepast zodat het geluid beter overeenstemt.  Echt vet :P


Dan een hoop wagens:

5 wagens voor het vervoer van rollen staal en 2 EAOS Hoge bakwagens



5 zelflossers die hun 2 broers vergezellen die ik reeds had en 3 knikketelwagens met opschrift "Antwerpen-Kiel"  :)



De bundel van Hivercoup zal mooi gevuld staan :P

Groetjes ;)
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Metpetergaathetbeter

Allen proficiat met de aankopen !

Evan lotto gewonnen ?  :D (in principe maar beperkt inzetbaar ?

Groeten Peter ;)

evan

Nope geen Lotto gewonnen want dan zal ik eerst ns moeten meedoen :)

Wat bedoen je met "beperkt inzetbaar?"
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Metpetergaathetbeter

Citaat van: evan op 08 december 2013, 15:48:30 PM


Wat bedoen je met "beperkt inzetbaar?"
ik meen dat die loc's die namen kregen om publicitaire redenen om vervoer per spoor te promoten richting buitenland en dat sommige die namen opgeplakt kregen om foto's te nemen, sommigen vrees ik hebben er nooit mee gereden, daar zijn ook nauwelijks of geen foto' van te vinden met loc's die deze namen droegen, maar ik zou mij kunnen vergissen !

Groeten Peter ;)

Binco

Even snel zoeken,

2 foto's van bij een presentatie (zo lijkt het toch)
FOTO 1
FOTO 2

Maar ook 1 voor een trein met Corail rijtuigen
FOTO 3

1 foto op rust in Brussel
FOTO 4

Je hebt iets speciaals in huis gehaald Evan, maar daarom niet minder goed.
Eerder beperkt inzetbaar, maar maakt eigenlijk niets uit! Veel plezier er mee, het is een mooie lok!  8)

evan

Hey Bedankt voor de foto-links Stephen!

Het is een knappe loc en de mindere prijs door het opschrift was me de aankoop waard.

Op Hivercoup zal hij zijn vaste dienst krijgen ;)

Merci Stephen en Peter ;)

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Metpetergaathetbeter

Schijnbaar hebben al de handelaren problemen met die 21 en 27's met naamopdruk te verkopen, her en der zijn ze nog altijd (en soms aan verminderde prijs) te koop !

En dat is toch vreemd voor een LS loc(of een bepaald nr) door de band zijn die vrij snel verkocht op enkele exemplaren na ! In het verleden zou ik mij die ook aangechaft hebben maar vanwege die beperkte inzetbaarheid niet aangeschaft! Niet al te min toch een leuke loc voor een leuke prijs,blijkbaar maar 1 nr te vinden waarvan die op de baan te vinden was, waarschijnelijk een opendeurdag en als reserveloc ? ik meen mij te herinneren dat ze werden vorgesteld voor een goederentrein, blijkbaar moeten ze toch even (of één enkele) toch een tijd het spoor niet bijster geweest zijn !  ;D   Anderzijds zijn er loc's met één kant beplakt (of zijn ze allemaal zo, ik dacht het niet), mits je hem omdraait en steeds de andere kant uit laat rijden die voor een gewone loc kunt laten doorgaan !

Groeten Peter ;)

Sicco

Is niet zo gek, daar  en dat zie je helaas wel vaker, bij meerdere producenten - er nu niet echt sprake is geweest van een slim leverpatroon.
Beter was geweest om de zéér speciale uitgaven en bovendien wellicht niet echt tot de verbeelding sprekende uitvoeringen één voor één uit te brengen (en wat mij betreft überhaupt ook niet alle vier) en niet alle vier tegelijk te 'dumpen' op de markt. Iedereen ken op z'n vingers natellen dat dat niet werkt. En dat dan ook direct na de 'gewone' uitgaven van de 21/27.

groeten Sicco

Metpetergaathetbeter

Citaat van: Sicco op 08 december 2013, 17:57:33 PM
uitgaven van de 21/27.

groeten Sicco

die ik trouwens nog zoek ! Een beetje geduld hebben !  ;)
Groeten Peter ;)