Uw nieuwste aanwinst (bis)

Gestart door Gerolf, 28 februari 2011, 12:45:45 PM

Steam.N

Michael, ik ben (eindelijk) bezig met de MSM index bij te werken (schaamrood op de wangen).

Het is de bedoeling dat je binnenkort méér zoekmiddelen krijgt, dan wat nu in de excel beschikbaar is.
Wel eventjes wat werk, maar het komt.
Eerst de index aanvullen met de artikels van 2013 ...
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Metpetergaathetbeter

Citaat van: ward op 25 november 2013, 20:11:33 PM


2004.. Das wel al heel ff geleden..
Ik zou het eens moeten opzoeken, want toen was ik nog niet met modelspoor bezig  8)


ik dacht eventjes dat je  ging schrijven ik was toen nog niet geboren  ;D
Groeten Peter ;)

Michael

Citaat van: Steam.N op 25 november 2013, 22:01:26 PM
Michael, ik ben (eindelijk) bezig met de MSM index bij te werken (schaamrood op de wangen).

Het is de bedoeling dat je binnenkort méér zoekmiddelen krijgt, dan wat nu in de excel beschikbaar is.
Wel eventjes wat werk, maar het komt.
Eerst de index aanvullen met de artikels van 2013 ...

Jean niks schaamrood op de wangen, we mogen blij zijn dat iemand dit monniken werk op zich neem, het is allemaal liefhebberij.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

doomslu

Ik ben alvast héél erg blij dat Jean dat van me heeft overgenomen.  :D
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Steam.N

Bedankt voor het begrip  :-[
Ik steek een tandje bij.   ;)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

2012

Citaat van: Rangeerduivel op 24 november 2013, 13:58:14 PM
Mooi stelletje Michael,
Ik heb er zelf ook al een tijdje goesting in,maar die prijs hé,met mijn klein invaliditeitsuitkerinkje...

Zal waarschijnlijk wel goede rijeigenschappen hebben,zoals alles wat van Guido komt! ;D

;)

Dan moet je niet wachten zunne, ik heb al lang een 3-delig stel break en die loopt in mijn schaduw station perfect over de scherpe C rail bochten en wissels !!
Wat ik wel moeten doen heb is een andere koppeling gebruiken, marklin kort koppelingen zitten er nu op, met wat er (althans bij de start werd meegegeven) op zat ging inderdaad aan geen kanten in S bochten (bocht naar andere kant gekoppeld aan scherpe wissel) maar nu ontspoort die break nooit :-)

Huugooke

Het is wel geen Tin*, maar het gaat toch smaken!
Op welk Belgisch model is die gebaseerd?


Rangeerduivel

Stuur hem eens naar mij op,dan kan ik je zeggen welk model het is(was ;D)

;)

stevend

hoy Jean

Je werk is inderdaad bewonderens waardig. Waarvoor ik je bedank.
Maar het blijft een hobby.
Zorg dat je er geen "slaaf" van wordt . Anders is het feestje rap uitgezongen.
En voor ons ook dus. ;)

ward

#1314
Met veel dieselgeweld vandaag binnengereden:



En naar het echte voorbeeld..



Een klein filmpje tussendoor, al moet ik eens zien nog een beter een te maken..

http://www.youtube.com/watch?v=yRpd_ZvXtjM&feature=youtu.be

Mvg,
Ward
AC, Belgisch materiaal tijdperk V / VI

--> https://www.flickr.com/photos/90049814@N02/  <--

ceuleer

Aha,

iemand met een class 77 van esu, misschien wil jij de binnenkant van de loc eens tonen op dit forum.
Dan kunnen we vergelijken met de mehano.
Wel een zeer knappe loc.

Grz,
Gunter

ERVIN

Wow Ward , die is mooi man!!!  :o

ward

Citaat van: ceuleer op 27 november 2013, 21:31:30 PM
Aha,

iemand met een class 77 van esu, misschien wil jij de binnenkant van de loc eens tonen op dit forum.
Dan kunnen we vergelijken met de mehano.
Wel een zeer knappe loc.

Grz,
Gunter

U vraagt, wij draaien!
Foto's geplaatst in het juiste draadje..
*KLIK* http://forum.modelspoormagazine.be/index.php/topic,19168.30.html

Mvg,
Ward
AC, Belgisch materiaal tijdperk V / VI

--> https://www.flickr.com/photos/90049814@N02/  <--

ceuleer

Hé Ward,
ik heb het filmpje eens bekeken, blijkbaar heeft ESU een heel andere sound voor deze loc opgenomen dan degene die je voor de Mehano's kan dowloaden.
En de lichtfunties zijn ook wel speciaal.
Ik heb een loksound V4 21 pins in mijn Mehano Class 77 ACTS geplaatst, één probleem, de frontlichten werkten niet, dus terug naar de handelaar gedaan, blijkt er een fout in de sound file te zitten waardoor de lichten niet aangestuurd worden via de juiste geleiding op de printplaat.
Deze week zou ESU de nieuwe file doorgestuurd hebben naar de handelaar, dus ik ben eens benieuwd of alles gaat werken, en of de sound ook gebruikt is die uw loc heeft. Dat zou toch mogelijk moeten zijn denk ik dan.
Oke, alle functies zijn onmogelijk op de Mehano.
Eén ding vind ik nogal raar, wanneer je de rookfunctie aanzet, dan spuit de rook ineens zo hoog boven de loc uit, is daar niets aan te veranderen dat de rook veel trager uit de loc komt, bij de echte loc spuit de rook toch ook niet zo hoog hé .

grz,
Gunter

Catje

Gerolf,

Uw berichtje stemt mij tevreden. ;D
Ik weet nu, dat ik niet de enigste hier op de aardbol ben die dat gebeurt. ;)

Zolang we maar leren van onze fouten. 8)

Modelspoor groeten,
Willy