Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Uw nieuwste aanwinst (bis)

Gestart door Gerolf, 28 februari 2011, 12:45:45 PM

Michael

Citaat van: ward op 01 november 2013, 15:32:02 PM
Knappe aanwinst!
Heb je er eventueel zelf ook wat meer foto's van?

Mvg

't Heeft even geduurd maar hier zijn ze dan uiteindelijk

In de doos






Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Rangeerduivel

Mooi stelletje Michael,
Ik heb er zelf ook al een tijdje goesting in,maar die prijs hé,met mijn klein invaliditeitsuitkerinkje...

Zal waarschijnlijk wel goede rijeigenschappen hebben,zoals alles wat van Guido komt! ;D

;)

bellejt

mooi maar ik wacht af tot er eindelijk een model is dat goed over Marklin K-rails loopt.Ook door de korte wissels.

TBCédric

Zo'n mokke ! ;)  Zo'n prachtig stelletje !
Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.

Metpetergaathetbeter

Citaat van: bellejt op 24 november 2013, 14:01:28 PM
mooi maar ik wacht af tot er eindelijk een model is dat goed over Marklin K-rails loopt.Ook door de korte wissels.

Johnny, niet zo snel denk ik ligt gewoon aan het feit dat de wissels en bochten eigenlijk te scherp zijn, eigenlijk is het de spoorconfiguratie die je de beperkingen oplegt en niet de fabrikant die op 1/87 wenst te werken ! En dat is eigenlijk iets dat veel Marklinisten(trouwens zij niet alleen...)over het hoofd zien  :-\

Groeten Peter ;)

OlivierV

Citaat van: bellejt op 24 november 2013, 14:01:28 PM
mooi maar ik wacht af tot er eindelijk een model is dat goed over Marklin K-rails loopt.Ook door de korte wissels.
En rijdt dat dan niet goed door die slanke K-rails, want die zien er toch redelijk uit niet?
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

ward

knappe foto's van een knap stel, waarvoor dank!
Binnenkort heb ik er in principe ook een, maar voor C-rails.
Ik ben benieuwd hoe die erop zal rijden..
AC, Belgisch materiaal tijdperk V / VI

--> https://www.flickr.com/photos/90049814@N02/  <--

Anarchy

Sluiten de rijtuigen van de Olaerts Break mooi op elkaar aan of is daar speling tussen? Heeft iemand eventueel een foto hiervan?

ERVIN

Weer een mooie aanwinst Michael , als je het stel laten rijden hebt , graag even wat feedback. ;)

Michael

Citaat van: ERVIN op 24 november 2013, 17:55:52 PM
Weer een mooie aanwinst Michael , als je het stel laten rijden hebt , graag even wat feedback. ;)

Erwin dat is goed, wel nog even geduld want momenteel kan ik niet rijden thuis, over twee weken knutselen we weer bij Erik en daar kan ik wel even een rondje rijden.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

ward

Momenteel nog aan het wachten op mijn stel in AC, maar ondertussen deze foto's op het net gevonden van de koppeling tussen de rijtuigen..





Mvg,
Ward
AC, Belgisch materiaal tijdperk V / VI

--> https://www.flickr.com/photos/90049814@N02/  <--

doomslu

Je zou ook gewoon de test kunnen nalezen in Modelspoormagazine, nummer 28 van 2004.  ::)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

ward

Citaat van: doomslu op 25 november 2013, 19:57:40 PM
Je zou ook gewoon de test kunnen nalezen in Modelspoormagazine, nummer 28 van 2004.  ::)

2004.. Das wel al heel ff geleden..
Ik zou het eens moeten opzoeken, want toen was ik nog niet met modelspoor bezig  8)
AC, Belgisch materiaal tijdperk V / VI

--> https://www.flickr.com/photos/90049814@N02/  <--

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Michael

Citaat van: doomslu op 25 november 2013, 19:57:40 PM
Je zou ook gewoon de test kunnen nalezen in Modelspoormagazine, nummer 28 van 2004.  ::)

Luc je hebt gelijk, we kijken veel te weinig in de index op MSM en veel van onze vragen zijn reeds beschreven in de encyclopedie van 130 nummers modelspoormagazine, kwestie van er regelmatig de aandacht op vestigen denk ik.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154