Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Uw nieuwste aanwinst (bis)

Gestart door Gerolf, 28 februari 2011, 12:45:45 PM

ronny-vdv

@ Erwin,
Mooi sleepje  ;)
Ook een heel mooie baan, trouwens. Dikke pluim hiervoor.
De opstelbundel rechts lijkt mij ook de moeite waard.
Mvg,

ronny-vdv

OlivierV

#1261
Citaat van: Metpetergaathetbeter op 17 november 2013, 19:55:26 PM
Citaat van: OlivierV op 17 november 2013, 19:49:23 PM


Of is het iets helemaal anders wat ik totaal niet had verwacht?

ik breng een Memling mee dat was toch afgesproken en iets van(en voor) mijzelf !     :-X ::) ::) ::) ::) ;D

Groeten Peter ;)
Dat is geen verrassing meer beste meneer. ;)
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Metpetergaathetbeter

Citaat van: OlivierV op 17 november 2013, 21:10:06 PM

geen verassing

Op zondag is het crematorium gesloten dacht ik  zodoende is dat niet de verRassing, wat haat ik dat woord waar zovelen problemen met hebben !  ;D ;D ;D ;D ;D ;)

Groeten Peter ;)

OlivierV

'k Heb recentelijk dat woord vele malen goed geschreven/getypt en dan op een dag dat je weer opstaat met xxxxx minder hersencellen laat je je er toch wel aan vangen.

Heb ook onlangs eens de i6-jes op de prent gezet icm met een locje en de exemplaren die ik reeds in mijn bezit had.
Kwestie van ontopic te blijven.

- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Metpetergaathetbeter

ik zie dat daar geen stootblokken staan ik zou zeggen wees maar voorzichtig of het zijn er binnenkort een stuk wat minder !  ;D 8) ;)

Groeten Peter ;)

OlivierV

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 17 november 2013, 22:47:02 PM
ik zie dat daar geen stootblokken staan ik zou zeggen wees maar voorzichtig of het zijn er binnenkort een stuk wat minder !  ;D 8) ;)

Groeten Peter ;)
Kijk eens goed, er liggen zelfs geen rails, zo kunnen ze ook al niet de dieperik in rollen. Dus stootblokken zijn helemaal overbodig.

Groeten
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Metpetergaathetbeter

ik weet niet of je dat voorwerp waarop alles staat kent ik dacht dat een trede noemde en ik denk dat daar toch iets kan afvallen met of zonder stootblok!
Groeten Peter ;)

OlivierV

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 17 november 2013, 23:13:01 PM
ik weet niet of je dat voorwerp waarop alles staat kent ik dacht dat een trede noemde en ik denk dat daar toch iets kan afvallen met of zonder stootblok!
Groeten Peter ;)

'k Zal dan in 't vervolg alles op uw baan komen fotograferen die wel voorzien is van stootblokjes. ;)

Groetjes en tot morgen
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Chrisrail

#1268
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

Metpetergaathetbeter

Citaat van: OlivierV op 17 november 2013, 23:18:24 PM

'k Zal dan in 't vervolg alles op uw baan komen.....

Groetjes en tot morgen

soms kan het hier druk zijn, hé, er rijden hier wagens op en af, resultaat zal nog erger zijn dan die modelbaan zonder stootblokken ! :-\ ::) ??? ;D

Groeten Peter ;)

ERVIN

We zijn een beetje ( teveel) off-topic aan het gaan hé mannen. :-\

Catje

Citaat van: OlivierV op 17 oktober 2013, 19:45:03 PM
Een jongeheer kan zich al eens mislezen nietwaar? Veel plezier alvast ermee. ;) 't Kanaal voor je deur is toch groot genoeg voor dat bootje?


Rudy,
Die bedoelen dan een luchtschip, vandaar dat ie ook zo goed verpakt wordt. ;D
Het is erg koud daarboven

gr.Willy

Catje

Citaat van: Jurgen op 01 november 2013, 16:53:23 PM
Bij mij zat in de grote bruine doos een andere bruine doos die net een formaatje kleiner was dan de grootste doos. Maar dat maakt niet uit.

In mijn Roco doos zitten 4 plastic doosjes met de wagens en 1 kartonnen doosje (zonder deksel), maar met een blauw kartonnetje met Roco-logo erop. Onder dat blauwe kartonnetje zit een mousse met daaronder de loc die ook nog in een omringende mousse zit waarin nog eens een plastic bescherming zit voor de loc.
Als ik de loc en de omringende mousse eruit haal zit daaronder nog een laagje mousse met daaronder alle boekjes.

Maar de loc zit dus niet in een plastic doos zoals de wagens.

Johnny,
Misschien heeft uw loc engte vrees in die kleine doos, zodat die nu in een grote doos ligt. ;D

reeves

Den triestige,




althans de lok , de eigenaar voelt zich goed.
Groet Tom

bellejt

amai Tom wat een triestige lok om aan te kijken.Zou daar snel wat graffiti opzetten hoor.  ;D