Uw nieuwste aanwinst (bis)

Gestart door Gerolf, 28 februari 2011, 12:45:45 PM

OlivierV

Gaarne gedaan hoor Stieven,

Hieronder hetgene wat Rudy gisteren aangekocht heeft, dat van mij past gewoon niet meer op één foto. :D

't Gaat hem eigenlijk enkel om de rijtuigen. 'k Moet wel zeggen kameraad, met die kolenmijn op zijn nieuwe plaats oogt het zo te zien toch al wat beter. ;)






Groeten
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Stieven76

Ik heb ze gisteren gezien, zeer mooie rijtuigen  :)
De laatste foto is ook mooi.

Eres

Heel mooi Stieven je was mij net voor (helaas) maar proficiat ze staan er mooi bij

Wim

Rangeerduivel

Bedankt om de foto's te plaatsen Olivier,

En ja,de koolmijn komt beter tot haar recht zo,maar ze was ook nooit eerder "geplaatst" geweest,enkel op de baan gezet om er op de vloer niet over te struikelen!  ::)
Ik ben tevreden over wat ik de laatste 2 weken veranderd heb,nu gaat de baan een richting uit.
De trek/duw van Marklin is zonet ook aangekomen,heb met de 3 rijtuigen al een duwtestritje gemaakt,en ik moet zeggen,ze gedragen zich beter dan de eerdere Lima's.
Van de stuurstand moet ik eerst nog die pukkelschuurder verwijderen!
Foto's volgen later...

;)

Rangeerduivel

Citaat van: Stieven76 op 15 november 2013, 09:20:22 AM
Gisteren de wagonnetjes die ik van Olivier (merci) overgenomen heb gaan afhalen bij Rudy :)
Bedankt voor het pintje en de pc


Voor wat waart ge eigenlijk gekomen Stieven?
Voor de wagonnetjes,voor het pintje of voor de PC, ;D ;D ;D

;)

Peter

Mijn nieuwste aanwinst: 2 grote pakken met Deco twister "mosgroen" en een pak Deco twister "Lime", allen 200 gram verpakkingen.
Wel gemakkelijk als mijn schoonzuster net achter de hoek van die winkel in Westmalle woont.
Het bomen bouwen kan nu echt beginnen (metaaldraad van verschillende diktes had ik al.
Met vriendelijke groeten
Peter

Chrisrail

#1236
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

Rangeerduivel

Citaat van: Chrisrail op 15 november 2013, 12:08:33 PM
Citaat van: Rangeerduivel op 14 november 2013, 18:53:47 PM
Zelfs die van mij zouden nog fotogeniek zijn op Chris zijn baan  ;D ;D ;)

:o :o ??? :-\ :-\ :-\ :-\ :-\ :-\ :-\

Grt Chris 8) 8)   ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D


Ik meen toch wel dat je de hint snapt hé Chris...!

;)

Stieven76

Citaat van: Peter op 15 november 2013, 12:05:27 PM
Mijn nieuwste aanwinst: 2 grote pakken met Deco twister "mosgroen" en een pak Deco twister "Lime", allen 200 gram verpakkingen.
Wel gemakkelijk als mijn schoonzuster net achter de hoek van die winkel in Westmalle woont.
Het bomen bouwen kan nu echt beginnen (metaaldraad van verschillende diktes had ik al.


Hier bij ons in de Aveve hadden ze enkel de witte, 1.40€ voor een pakje. Goed om weten dat het ook in andere kleuren te krijgen is :D

dani

@Stieven:   bij   FLORA MARCKX  in een zijstraat van de Binnestraat in Aalst hebben ze die ook in kleuren...  in kleine en grote verpakkingen.
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Stieven76

Citaat van: dani op 15 november 2013, 12:44:38 PM
@Stieven:   bij   FLORA MARCKX  in een zijstraat van de Binnestraat in Aalst hebben ze die ook in kleuren...  in kleine en grote verpakkingen.


Merci Dani. Dat ik daar niet aan gedacht heb om eens te gaan kijken.. Toen we nog in Herdersem woonden gingen we meestal naar daar voor bloemen, planten e.d.
Als ik nu iets nodig heb ga ik meestal onder de middag hier in Wetteren in de buurt van mijn werk. Je hebt hier een Aveve, Atita(knutselwinkel), een doe het zelf en een Action. Lekker gemakkelijk, anders moet ik dikwijls wachten tot in het weekend. Maar je vind er niet alles natuurlijk.
Bedankt voor de tip  ;D

Chrisrail

#1241
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

knibbelknabbel

Stammeke M2's in bordeaux met stuurstand voor diesel. Toch nog ééntje kunnen bemachtigen... :) Nu nog ombouwen naar DCC ::)

Filmpje: https://www.youtube.com/watch?v=6A6obU2fPTA


Stuurrijtuig...


Mooie details...


Met de 5217 gekoppeld...

Was er hier al een draadje met de beschrijving van de ombouw?

Rangeerduivel

Vandaag net dezelfde thuis bezorgd gekregen Joeri,alleen zijn jouw foto's en filmpje mooier!
Die van mij is al omgebouwd naar dc,fluitje van een cent,sleper weg,bruine draad terug aansolderen,en zwarte draad rond as van andere draaistel wikkelen...en klaar!.
Blijkbaar hebben ze er nog veel van in stock...

;)

Stieven76

Proficiat allebei, mooi stel  ;)