Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

Uw nieuwste aanwinst (bis)

Gestart door Gerolf, 28 februari 2011, 12:45:45 PM

Binco

#1215
Citaat van: OlivierV op 12 november 2013, 19:41:46 PM

Heb je daar geen filmpje van ofzo? :D

Nee, maar wel een foto!  ;)

Metpetergaathetbeter

die studenten dat zijn toch allemaal rijke mannen en maar machines kopen !  ;D

Fraaie aankopen

Groeten Peter ;)

OlivierV

Citaat van: dani op 12 november 2013, 19:44:22 PM
de middelste ?

Die uiterst rechts. ;)

'k Moet wel nog eens van allemaal op de 2016 na de gele door warmwitte leds vervangen...

Groet.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Rangeerduivel

Ik heb mij weer laten ompraten,
naar de winkel om een wissel,en teruggekomen met een wissel en 3 Roco I6 new look op schaal,volgende keer alleen naar de winkel gaan,zonder andere forumleden erbij ;D ;D ;D,het leven is zo al duur genoeg!

Maar allee,ze staan prachtig achter mijn LS 1319,en ze bollen voorbeeldig,Rocogetrouw...

;)



OlivierV

#1219
Citaat van: Rangeerduivel op 14 november 2013, 18:06:53 PM
Ik heb mij weer laten ompraten,
naar de winkel om een wissel,en teruggekomen met een wissel en 3 Roco I6 new look op schaal,volgende keer alleen naar de winkel gaan,zonder andere forumleden erbij ;D ;D ;D,het leven is zo al duur genoeg!

Maar allee,ze staan prachtig achter mijn LS 1319,en ze bollen voorbeeldig,Rocogetrouw...

;)
En waar is die foto? :D

Je moest ze van mij niet kopen he. Moet je trouwens eens met Peter gaan winkelen ... Trouwens als je wil stop ik er in eentje nog sluitverlichting voor gratis en niks, dan kan je er op de club een beetje mee opscheppen. :D

Moet trouwens nog altijd eens bij Chrisrail langs om mijn aanwinsten van de afgelopen maanden op de prent te zetten.  ::)
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Eres

Citaat van: Rangeerduivel op 14 november 2013, 18:06:53 PM
Ik heb mij weer laten ompraten,
naar de winkel om een wissel,en teruggekomen met een wissel en 3 Roco I6 new look op schaal,volgende keer alleen naar de winkel gaan,zonder andere forumleden erbij ;D ;D ;D,het leven is zo al duur genoeg!

Maar allee,ze staan prachtig achter mijn LS 1319,en ze bollen voorbeeldig,Rocogetrouw...

;)

Wat heb ik toch een medelijden met je Rudy Vanavond dan maar een Leffe minder?

Wim

Metpetergaathetbeter

Citaat van: OlivierV op 14 november 2013, 18:11:35 PM


Je moest ze van mij niet kopen he. Moet je trouwens eens met Peter gaan winkelen

Lap, ik word er weer zonder het zelf te willen er bij gelapt ! :-\

Groeten Peter ;)

PS nogal een geluk dat het geen 4 machines waren, want Olivier ging geen loc's (dit jaar) meer kopen vertelde hij hier op het forum en ondertss. was hij er één online aan het bestellen !  ;D en Binco hoeveel hebt gij van de jaar al verdiend aan die weddenschap ? ;)

Rangeerduivel

Citaat van: OlivierV op 14 november 2013, 18:11:35 PM
Citaat van: Rangeerduivel op 14 november 2013, 18:06:53 PM
Ik heb mij weer laten ompraten,
naar de winkel om een wissel,en teruggekomen met een wissel en 3 Roco I6 new look op schaal,volgende keer alleen naar de winkel gaan,zonder andere forumleden erbij ;D ;D ;D,het leven is zo al duur genoeg!

Maar allee,ze staan prachtig achter mijn LS 1319,en ze bollen voorbeeldig,Rocogetrouw...

;)
En waar is die foto? :D

Je moest ze van mij niet kopen he. Moet je trouwens eens met Peter gaan winkelen ... Trouwens als je wil stop ik er in eentje nog sluitverlichting voor gratis en niks, dan kan je er op de club een beetje mee opscheppen. :D

Moet trouwens nog altijd eens bij Chrisrail langs om mijn aanwinsten van de afgelopen maanden op de prent te zetten.  ::)


Die foto's komen morgen,en jij mag ze als dank voor mij op dit topic zwieren!

Nee,ik moest ze van jou niet kopen,maar je weet dat ik geen karakter heb om nee te zeggen

Zelfs die van mij zouden nog fotogeniek zijn op Chris zijn baan  ;D ;D

;)

Metpetergaathetbeter


Eres

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 14 november 2013, 18:33:22 PM
Citaat van: OlivierV op 14 november 2013, 18:11:35 PM


Je moest ze van mij niet kopen he. Moet je trouwens eens met Peter gaan winkelen

Lap, ik word er weer zonder het zelf te willen er bij gelapt ! :-\

Groeten Peter ;)

Ken er nog eentje die zijn budget al op had en intussen komen de nieuwe aankopen gestaag weer binnen. Crisis nooit van gehoord enk ik dan maar maar het is een ieder gegund en hopelijk is men blij met de nieuwe aanschaf

Wim

PS nogal een geluk dat het geen 4 machines waren, want Olivier ging geen loc's (dit jaar) meer kopen vertelde hij hier op het forum en ondertss. was hij er één online aan het bestellen !  ;D en Binco hoeveel hebt gij van de jaar al verdiend aan die weddenschap ? ;)

OlivierV

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 14 november 2013, 19:03:07 PM
CC?
groeten Peter ;)
Jups. ;)

ps, 'k heb je de dubbele nummers doorgestuurd, laat ook even weten wat je van dat ene ruilvoorstel vindt. ;)

@Wim, ik denk dat ik dit jaar best nog locs koop zoveel als ik kan, in 2014 gaat die weddenschap met Binco van start. :)
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Rangeerduivel

Trouwens als je wil stop ik er in eentje nog sluitverlichting voor gratis en niks, dan kan je er op de club een beetje mee opscheppen  ;D

En dat staat ondertussen genoteerd! ;D ;D ;D
Alhoewel,ik koop geen treinen om er op de club te gaan mee opscheppen,trouwens,ondervonden dat ze daardoor een ietsiepietsie stroever bollen,al is het maar enkel door de wrijving van de kontaktlipjes,
daarbij komt dan nog dat dat laatste rijtuig dan iets meer gaat wegen,en bij een lange trein speelt dit in scherpe bochten,zoals ik heb,een negatieve rol.
Ik rij met een sleep van 7 I6'n(oranje) en het eerste rijtuig heeft het al moeilijk om in het gelid te blijven...

;)

Eres

Citaat van: OlivierV op 14 november 2013, 19:06:53 PM
Citaat van: Metpetergaathetbeter op 14 november 2013, 19:03:07 PM
CC?
groeten Peter ;)
Jups. ;)

ps, 'k heb je de dubbele nummers doorgestuurd, laat ook even weten wat je van dat ene ruilvoorstel vindt. ;)


Olivier ik bedoelde iemand anders . Sorry voor de misvatting

Wim
@Wim, ik denk dat ik dit jaar best nog locs koop zoveel als ik kan, in 2014 gaat die weddenschap met Binco van start. :)

Rangeerduivel


[/quote]

Wat heb ik toch een medelijden met je Rudy Vanavond dan maar een Leffe minder?

Wim
[/quote]


Toch ondanks alles een leffe gedronken vanavond hoor Wim! ;D

;)

Stieven76

Gisteren de wagonnetjes die ik van Olivier (merci) overgenomen heb gaan afhalen bij Rudy :)
Bedankt voor het pintje en de pc!

Ze staan goed op mijn module  ;D


Foto's:






Stieven