Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Uw nieuwste aanwinst (bis)

Gestart door Gerolf, 28 februari 2011, 12:45:45 PM

OlivierV

Citaat van: Rangeerduivel op 02 november 2013, 09:43:00 AM
Citaat van: OlivierV op 02 november 2013, 09:06:50 AM
Tussen een loksound 4.0 en de vorige versies zit inderdaad een wereld van verschil hoor. Als ik bij Rudy thuis eens zijn 62 met loksound 4 hoor ivgl tot zijn vlottende cabine met geluid, dan hoor je gewoon dat het eerste het betere is.

Nu ga ik geen andere merken afbreken want daar heb ik nog geen geluid van gehoord.

De 'ESU)sound op mijn 62 is er wel bij VBiervliet op gezt,
naar het schijnt zouden ze een eigen soundcollectie hebben die enigsinds afwijkt van de standaard Esu,weliswaar ontwikkeld in samenwerking met Esu.(van horen zeggen)
Doch dit heb ik ook ondervonden met de 59.

grtn

;)

Mijn uitdrukking was iets anders bedoeld, ik bedoelde namelijk dat de sound van een 4 veel voller klinkt dan die van een 3 of 3.5. Maw, een merkbaar "kwaliteitsverschil" in de positieve zin naar versie 4 toe.

Groet
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Rangeerduivel

Klopt,
Dat uit zich ook in het feit dat het motortoerental opklimt in stappen bij de oude decoder,waar het bij de nieuwe vloeiend gaat.
+ véél meer funkties uiteraard.

;)

Michael

Citaat van: ward op 01 november 2013, 15:32:02 PM
Citaat van: Michael op 28 oktober 2013, 20:56:29 PM
Alweer twee weken geleden, maar in Genk gekocht  Break AM 80/83 foto komt van de site van Olaerts.



Knappe aanwinst!
Heb je er eventueel zelf ook wat meer foto's van?

Mvg

Ward bedankt, zal kijken of ik komende week zelf nog even een paar foto's kan maken.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Chrisrail

#1188
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

Metpetergaathetbeter

knappe samenstelling .......op een knappe baan ! 8)
Groeten Peter ;)

Eres

Heel mooi gedaan en een zeer fraaie opstelling. Goh Petergaathetbeter ben je een keer positief over iemand?

Wim

Metpetergaathetbeter


Eres

Doen de meeste als ze zich schuldig voelen. Stiekem weg kruipen Maar weet je te vinden argeloze

Wim

Rangeerduivel

Kan geen kwaad Wim,Petergaathetbeter en Chrisrail zijn twee handen op één buik!!!
Je krijgt er geen speld tussen...

;D  ;)

dani

#1194
... en nu allemaal even heel diep adem halen, rustig blijven en denken aan leuke dingen....

ZEN  momentje !!!
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Eres

Dani en Rudy

Zeg maar zo met Petergaathetbeter aan het roer gaat dit forum naar zijn moer. Laat hij het bekijken zal wel een vriendje van Bart de Wever zijn Ook hij weet alles beter en dat komt goed uit bij Peter. Voor de rest maak ik aan dat figuur geen woord meer vuil. We hebben een pas leeg gemaakte septic tank voor hem

Wim

Chrisrail

#1196
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

Metpetergaathetbeter

#1197
spreek maar gewoon ! Mooie set is trouwens dezelfde van de mijne, alleen mankeer ik nog zo'n mooie baan ! ;)  Trouwens bij mij staat de teller op 14 wagons! En geen geld voor ne 18!
Groeten Peter ;)

Eres

jouw bureau en spoortafel zijn zeker niet van hout? Want hout werkt

Wim

Kautenbach

...dubbele indruk:, machtige set op een flinke modulaire ? baan die zo te zien nog wat verbreed is, wordt ik wel nieuwsgierig naar de rest ;D

Peter, je hebt een behoorlijke indruk gemaakt ook, das toch ook weer een nieuwe aanwinst he, terecht of onterecht/nodig om hier te melden??  ??? :-\ 8) ;)