Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Uw nieuwste aanwinst (bis)

Gestart door Gerolf, 28 februari 2011, 12:45:45 PM

Steam.N

Veel plezier met deze kit, Michiel.
Benieuwd naar je uitwerking.
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

krisds

Het messing schrikt mij ook wat af (geen ervaring met het materiaal)...maar nu ik zie dat er af en toe wat gekender materialen in verwerkt zitten wil ik er ook eens aan beginnen.

Rangeerduivel

Citaat van: Rangeerduivel op 16 oktober 2013, 11:08:09 AM

Ziezo,één dezer dagen valt hij in de brievenbus,
De LSModels 12069

NMBS HLE 2714-EurailCargo-carad "OOSTENDE"

Besteld in een westvlaamse digitale winkel voor (maar) 154€.
+ de daarbij passende decoder (27,50€)

:P :P  ;)


En daar is hij al,deze voormiddag toegekomen met Bpost,(dus toch niet per schip!)

En inderdaad,hij is voorbeeldig verpakt.

Hij is nu zijn rodagerondjes aan't rijden
Wat opvalt is de kleur blauw,dat is niet het gewone,electrisch blauw van bvb de 21
Het is iets donkerder.
Maar een afwerking en detaillering die we alleen van LS kennen...

grtn  ;)

Stieven76


Huugooke

Nog steeds een mooi model, al even in huis maar nu proefgereden:


TYPE 64 by huugooke, on Flickr

En ik sta open voor alle systemen zoals u ziet. Heb er ooit zo eens één vergelijkstroomt.

stevend

En dit voor een model gefabriceerd tot '77.
Veel plezier ermee  ;)

Michael

Alweer twee weken geleden, maar in Genk gekocht  Break AM 80/83 foto komt van de site van Olaerts.

Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

OlivierV

'k Zal maar mijn snaveltje dichthouden, ik koop veel te veel. :)
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

TBCédric

Iets trein gerelateerd maar niet echt model. Een hama satief. Nu nog een deftige HD video-recorder/camera en ik kan deftig spotten.
Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.

Huugooke

Citaat van: LS Models op 29 oktober 2013, 21:57:09 PM
Iets trein gerelateerd maar niet echt model. Een hama satief. Nu nog een deftige HD video-recorder/camera en ik kan deftig spotten.
er zijn geen on-deftige videorecordercamera's. Allemaal HD en AVCHD. Tenzij je een oude  occasie in je pollen laat draaien natuurlijk! ;D

TBCédric

Je moet wel een goedkope maar degelijke qua duurzaamheid hebben én die makkelijk in omgang is.
Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.

Eres

Vanochtend dus mijn bestelde Roco trein set mogen ontvangen De NMBS hld 5317 met 4 gewheaterde erts wagons. Een ontzettend mooi set waar ik dol gelukkig mee ben. Ook een opname van de NMBS collectie die ik tot zover heb. Er moeten er nog een paar bijkomen dat is een ding wat zeker is oa een reeks 13, 18, 55, 62, 77 en misschien nog een andere en dan nog een CFL 18.







Wim

Stieven76


dani

De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

D_Loc

Mooie aanwinsten Wim!

Kleine correctie wat betreft de wagens bij de .5317. Dat zijn namelijk cokeswagens van het type Fbl, dit type werd o.a. samen met wagens van het type Fals (als ik mij niet vergis) gebruikt voor de cokestreinen van Alsdorf bij Aken naar de Luxemburgse staalfabrieken in Esch-Belval en reden daarbij over lijn 42.
Op Youtube staat een prachtig filmpje van een dergelijke trein: https://www.youtube.com/watch?v=ZiW6PTb8sXs
Die cokestreinen waren mijn favoriete treinen helaas heb ik er zelf op een enkele matige foto na geen opnames van.
Filmpjes - Foto's ***(Model)spoor is FuN!!!***
Dirk