Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Uw nieuwste aanwinst (bis)

Gestart door Gerolf, 28 februari 2011, 12:45:45 PM

niko

Even en Olivier mooie aanwinsten alweer
mvg Niko

Rangeerduivel


Ziezo,één dezer dagen valt hij in de brievenbus,
De LSModels 12069

NMBS HLE 2714-EurailCargo-carad "OOSTENDE"

Besteld in een westvlaamse digitale winkel voor (maar) 154€.
+ de daarbij passende decoder (27,50€)

:P :P  ;)

Metpetergaathetbeter

Citaat van: Rangeerduivel op 16 oktober 2013, 11:08:09 AM

Ziezo,één dezer dagen valt hij in de brievenbus

hoop voor jou dat hij dan toch niet beschadigd is ! :D
Groeten Peter ;)

ACFI

Van de Genkse braderij van vorig weekend ... Marklin setje 46024 met Belgische open bakwagens.

Zo hebben mijn stomers eindelijk ook wat kolen om rond te rijden.

St.

Rangeerduivel

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 16 oktober 2013, 12:11:54 PM
Citaat van: Rangeerduivel op 16 oktober 2013, 11:08:09 AM

Ziezo,één dezer dagen valt hij in de brievenbus

hoop voor jou dat hij dan toch niet beschadigd is ! :D
Groeten Peter ;)


dat hoop ik uiteraard ook.
Maar als de verpakking buitenuit intact is,is de kans op beschadiging zeer klein....
Ze vermelden op de site dat ze goed verpakt worden,dus....

;)

Metpetergaathetbeter

valt in de brievenbus!
Groeten Peter ;)

Rangeerduivel


OlivierV

Citaat van: Rangeerduivel op 16 oktober 2013, 12:38:20 PM
Citaat van: Metpetergaathetbeter op 16 oktober 2013, 12:11:54 PM


hoop voor jou dat hij dan toch niet beschadigd is ! :D
Groeten Peter ;)


dat hoop ik uiteraard ook.
Maar als de verpakking buitenuit intact is,is de kans op beschadiging zeer klein....
Ze vermelden op de site dat ze goed verpakt worden,dus....

;)

Die winkel verpakt heel goed, doosje, luchtkussentjes, locje, luchtkussentjes, doosje dicht, plakband en klaar. ;)
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Johnnytrein

Is jouw brievenbus gleuf opening dan wel groot genoeg om een loc te ontvangen? ???
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

Rangeerduivel

Citaat van: Johnnytrein op 17 oktober 2013, 11:02:16 AM
Is jouw brievenbus gleuf opening dan wel groot genoeg om een loc te ontvangen? ???

Ik zal wel zorgen dat ik thuis ben tegen dat ze d'r mee komen en met mijn armkes open staan!
Trouwens,het zou wel eens rap kunnen gaan,gisteren betaald met homebanking,en deze morgen al bericht dat de betaling binnen is,nogtans van/naar een andere bank.
Als ze 'm nu snel genoeg versturen heb ik hem nog voor 't week-end.

:P ;)

OlivierV

Citaat van: Rangeerduivel op 17 oktober 2013, 12:16:41 PM
Citaat van: Johnnytrein op 17 oktober 2013, 11:02:16 AM
Is jouw brievenbus gleuf opening dan wel groot genoeg om een loc te ontvangen? ???

Ik zal wel zorgen dat ik thuis ben tegen dat ze d'r mee komen en met mijn armkes open staan!
Trouwens,het zou wel eens rap kunnen gaan,gisteren betaald met homebanking,en deze morgen al bericht dat de betaling binnen is,nogtans van/naar een andere bank.
Als ze 'm nu snel genoeg versturen heb ik hem nog voor 't week-end.

:P ;)
Heb wel even op hun site gekeken en 2715 staat erbij dat die niet meer op voorraad is (wel verraderlijk aangezien het ook in 't groen geschreven is ipv oranje of rood).

Groet.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Rangeerduivel


Heb wel even op hun site gekeken en 2715 staat erbij dat die niet meer op voorraad is (wel verraderlijk aangezien het ook in 't groen geschreven is ipv oranje of rood).

Groet.
[/quote]


Deze die ik besteld heb is de 2714,en hij is nu ook niet meer in voorraad,het was de laatse(voorlopig)
Heb trouwens vandaag om 15u15 bericht gekregen dat hij"schipped"is.
Ik wist niet dat ze van Ingelmunster naar Wanzele per 'schip' versturen... ;D ;D ;D

grtn  ;)

OlivierV

Een jongeheer kan zich al eens mislezen nietwaar? Veel plezier alvast ermee. ;) 't Kanaal voor je deur is toch groot genoeg voor dat bootje?
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Michiel

Deze Belgische watertoren in schaal N van PB-Messingmodelbouw stak al tijden mijn ogen uit (niet letterlijk natuurlijk). Gezien de vrij bescheiden prijs heb ik 'm dan toch maar eens aangeschaft. Kan ik me tijdens de late uurtjes rustig in stilte bezighouden. Ik associeerde PB-M met messing, en dus was mijn verrassing toch wel groot met het zien van de grote, bijna kant-en-klare kunststof onderdelen. Maar dat maakt de pret niet minder. Ik heb weer wat om handen...  8)
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Binco

Succes Michiel,
en vooral veel plezier gewenst ! ;)