Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Uw nieuwste aanwinst (bis)

Gestart door Gerolf, 28 februari 2011, 12:45:45 PM

Thommy

type 62 werkloc gekocht voor niet veel geld.





dacht bij mezelf, herspuiten naar ori. Bij aankomst bleek het een giethars kap te zijn op roco 59 onderstel  >:(
laddertjes ed zijn er al af...

dus ofwel herspuiten ofwel ergens een kap 59 op de kop zien te tikken ofwel...
Greetz

Thommy

doomslu

Je hebt gelijk. De kap is niet meer van deze tijd.
Een 59 vind je wellicht aan een schappelijke prijs en een 62 kost tweedehands ook niet zo erg veel...
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

OlivierV

Dat is volgens mij toch wel echt een onderstel van een 62 hoor ...
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Chrisrail

#1083
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

ERVIN

Ja watte , sommige mensen maken er toch nogal iets van hoor , ik had hier persoonlijk geen enkele € aan uitgegeven. ???

OlivierV

Citaat van: ERVIN op 29 september 2013, 12:19:14 PM
Ja watte , sommige mensen maken er toch nogal iets van hoor , ik had hier persoonlijk geen enkele € aan uitgegeven. ???
Exclusief model noemt men dat. Motorisch zal het wel in orde zijn mag ik hopen.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Eres

#1086
Thomas zal de loc wel tegen een heel aantrekkelijk prijsje hebben kunnen kopen. Daarbij de gedachten hoeveel het kost om er een nieuwe kap op te zetten en dat alles in een prijs samen gevoegd.  Tenminste deze gedachte heb ik na het lezen van alles.

Leuk als je zo met je hobby kan bezig zijn kan alleen maar een compliment geven als je dergelijk project wilt gaan doen.

Wim

Thommy

is al ontverft. ziet er stukken beter uit die kap nu...
Greetz

Thommy

bellejt

vandaag aangekomen : de zevende Wielemans wagen .Nog 493 te gaan.


Jurgen

Citaat van: bellejt op 29 september 2013, 14:29:07 PM
vandaag aangekomen : de zevende Wielemans wagen .Nog 493 te gaan.

Misschien moet je aan Fleischmann eens vragen om een exclusieve oplage voor jou alleen te maken?  :D :P
Grapje hé.

Waarom heb je er eigenlijk 500 nodig? Zijn er zo veel varianten gemaakt van die model of heb je gewoon een idee in je hoofd dat je wil uitvoeren?
Sorry als ik te nieuwsgierig ben hé.  ;)
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

bellejt

heb ze niet alle 500 nodig hoor.Zou tevens onbetaalbaar zijn.Marklin heeft deze eenmalig uitgebracht in oplage van 500 stuks.Heb er dus al 7 in mijn bezit.Zijn vrij dure dingen.Van Fleischmann heb ik er ook 3 maar dat zijn 3 assers.Heb ook 2 groene uitvoeringen.Die zijn wel zonder remhuisje.

Chrisrail

#1091
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

Jurgen

Citaat van: bellejt op 29 september 2013, 16:00:00 PM
heb ze niet alle 500 nodig hoor.Zou tevens onbetaalbaar zijn.Marklin heeft deze eenmalig uitgebracht in oplage van 500 stuks.Heb er dus al 7 in mijn bezit.Zijn vrij dure dingen.Van Fleischmann heb ik er ook 3 maar dat zijn 3 assers.Heb ook 2 groene uitvoeringen.Die zijn wel zonder remhuisje.

Ah, ik wist niet dat Märklin ze ook geproduceerd had. Volgens mij is het chassisnummer trouwens verkeerd, daar staat "Stuttgart" op met een ander nummer dan dat van de wagen.
Niets wereldschokkends, want bij Märklin kan je zoiets verwachten. (Zeg ik zelf als 3-railrijder  ;))

In ieder geval proficiat met je nieuwe aanwinst.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

OlivierV

't Zijn eigenlijk wel nog mooie wagentjes die wielemansjes van Marklin, 'k heb ze eens ergens kunnen bewonderen.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Thommy

Citaat van: Chrisrail op 29 september 2013, 16:04:08 PM
Citaat van: ERVIN op 29 september 2013, 12:19:14 PM
Ja watte , sommige mensen maken er toch nogal iets van hoor , ik had hier persoonlijk geen enkele € aan uitgegeven. ???

idem hier,
denk zelfs dat men mij geld zou moeten bijgeven om hem te willen meenemen  ???

godja, khou wel van projectjes  ;D

nu, kap ligt aan de kant... had nog een kap van een hld 64 liggen  :D die past nu op dat onderstel, of past het onderstel nu op de kap?
Greetz

Thommy