Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Uw nieuwste aanwinst (bis)

Gestart door Gerolf, 28 februari 2011, 12:45:45 PM

oebr

 ;D

over bananen-nummers gesproken,
zijn de treinnummers van het bananentransport (schaal 1/1) nog ergens bekend ?

On East Belgian Rails - sporen in de provincie Luik zo rond 1992

Rangeerduivel

@ Wim (Eres)

Wim,ik hoop dat je mijn mailtje ontvangen hebt..?

gr
Rudy

Eres

Heb ik Rudy ik ga je vanavond antwoorden. Nu even pauze en zo terug naar de hobby kamer om de spoortafel te verlengen

In ieder geval bedankt voor je positieve mail

Wim

B-Cargo

hallo,
eergisteren langsgeweest in Ingelmunster om HLD 6041 op te halen, setje M.Millet ketelwagens en setje FAS wagens met lading schroot.
ik zag er het prototype van de 5512 en die zag er 'strak' uit  ;)
groetjes,

Eres

Misschien een foto van je nieuwste aanwinsten? ;)

Wim

B-Cargo

ja, dat zou leuk zijn.. heb wel nog nooit een foto geupload op het forum maar het is eens het proberen waard..
groetjes,

doomslu

Citaat van: B-Cargo op 16 september 2013, 18:24:25 PM
ja, dat zou leuk zijn.. heb wel nog nooit een foto geupload op het forum maar het is eens het proberen waard..
groetjes,
Foto's plaatsen: http://forum.modelspoormagazine.be/index.php/topic,17841.0.html
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

OlivierV

Voor een aangename prijs van een niet zo onbekende man met wie het beter gaat overgenomen en het staat niet verkeerd tussen de oranje internationale rijtuigen.


Rivarossi T2 - TEN by Olivier Vleminckx, on Flickr
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

reeves


B-Cargo

Citaat van: doomslu op 16 september 2013, 19:40:19 PM
Citaat van: B-Cargo op 16 september 2013, 18:24:25 PM
ja, dat zou leuk zijn.. heb wel nog nooit een foto geupload op het forum maar het is eens het proberen waard..
groetjes,
Foto's plaatsen: http://forum.modelspoormagazine.be/index.php/topic,17841.0.html
Bedankt voor de link!
Nu heb ik geen excuus meer!

conducteur

mijn 'aanwinsten': 13m meetsnoer, (veiligheids)banaanstekkers, oscilloscoop probe, nieuwe soldeerbouthouder, paar componenten, krokodilleklemmen monteerbaar op banaanstekkers, meetpinnen monteerbaar op banaanstekkers, BNC kabel, BNC naar krokodillenklemkabel... Allemaal voor school, dus van Pa betaald, bruikbaar thuis. Nu nog juist eens een iets degelijkere scoop zien te vinden waarvoor ik die BNC dingen kan gebruiken.
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

Dirky

ik heb hier nog iets staan dat niet gebruikt wordt Rian...


conducteur

Dat meen je niet! Werkt ie nog goed? Een aantal tweedehands advertenties voor zo'n hameg, of een van z'n gelijkaardige broertjes zijn op niets uitgedraait, die je toont is dus de ideale die ik zoek! Pm me eens!
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

Geert

Ik heb ook nog zo iets staan, deels digitaal deels analoog. Net nog eens opgezet, en hij werkt nog  :) .Ik heb er wel een laag stof vanaf moeten blazen. Ooit ben ik van plan dit aan een student elektronica te schenken.



Geert
Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen

conducteur

Ik heb nu al Peter zijn vintage 1960 ex DDR scoop staan, werkt nog, maar wat omslachtig in te stellen zonder triggersysteem..., met een tweede erbij heb ik genoeg, Geert!  :D
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum