Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

Uw nieuwste aanwinst (bis)

Gestart door Gerolf, 28 februari 2011, 12:45:45 PM

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

bellejt

vandaag dan eindelijk een oude droom werkelijkheid gemaakt : de zwitserse krokodil .Enkel nog een locsound inpluggen.




evan

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Peter

Prachtige aanwinsten Evan.
Die bordeaux Break is toch nog altijd de mooiste versie
Met vriendelijke groeten
Peter

stevend


Mattias

Mooi gerief.. Al denk ik dat dit item eerder thuishoort in de topic van buitenlandse spullen..  ::) ;)

Citaat van: bellejt op 25 augustus 2013, 16:50:25 PM
vandaag dan eindelijk een oude droom werkelijkheid gemaakt : de zwitserse krokodil .Enkel nog een locsound inpluggen.


www.bfoto.be   |   Treinbestuurder

Eres

Die Krokodil is en blijft toch een machtig mooi "beest" om te zien

Wim

dieselfreak

Citaat van: Eres op 25 augustus 2013, 19:58:29 PM
Die Krokodil is en blijft toch een machtig mooi "beest" om te zien

Wim

Mee eens, maar een krokodil is wel een exotisch beest en komt niet in Belgiƫ voor, behalve in de zoo.
MC

vanmiegroet

Zeg Evan, doet da gene deugd van het Amerikaanse af te stappen en over te schakelen op het Belgische?

Ik moet wel zeggend dat het mooie aanwinsten zijn.
Ik ben terug, maar ik meen het deze keer

OlivierV

Postbode kwam hier een pakje uit Ingelmunster afgeven, soit over naar de dagtaak van vandaag.


HLE2016 by Olivier Vleminckx, on Flickr
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Eres

Een hele mooie loc Olivier, zonder meer zal je er veel plezier mee hebben.

Vele plezierige uurtjes

Wim

Rangeerduivel

Mooie en goede,krachtige loc,proficiat!
Jammer dat een 205007 daar niet zo goed bij past...alhoewel,het begint toch ook met het nr 20 :-\ ::) ??? ;) ;D ;D ;D

OlivierV

Citaat van: Eres op 26 augustus 2013, 13:46:22 PM
Een hele mooie loc Olivier, zonder meer zal je er veel plezier mee hebben.

Vele plezierige uurtjes

Wim
Hopelijk de laatste locomotie die ik dit jaar aanschaf. De plezieruurtjes zullen er zeker komen. :)

Groet,
Olivier
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Eres

Olivier

Het is wat je zelf wilt, maar een dergelijke loc is heel mooi en ik las eerder ergens dat je nog wel interesse had in andere zaken? En waarom niet profiteer en geniet.

Nogmaals proficiat en veel plezier

Wim

Peter

#1004
CiteerJammer dat een 205007 daar niet zo goed bij past

Wat er niet bij past beslis je zelf en niemand anders.

Toen ik jaren geleden begon was mijn eerste lok een rood O&K dieseltje van Fleischmann, gevolgd door een drie-assig fantasie stoomlokje met tender eveneens van Fleischmann. En plezier dat ik daarmee had.
Voor mijn kerst kreeg ik toen (ja ook van Fleischmann, want veel anders was er niet) een Amerikaanse Burlington diesellok.
Deze laatste heb ik jaaaaaaaren gehad, tot ik het gezaag beu was dat het niet samen paste.
Groot was later mijn verwondering (en verdriet) dat er regelmatig Amerikaanse loks in Duitsland rondreden (bv. Rio Grande) omdat die gebouwd werden door Kraus-Maffei en daar hun testritten deden.
Ik bedoel maar: Mijn slogan is NIETS MOET- ALLES MAG, en jij bent degene die beslist wat je leuk vind, en wat niet . En wil je dat alles bij elkaar past. Ja, waarom niet. Wil je dat niet, ook goed.
Met vriendelijke groeten
Peter