Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Uw nieuwste aanwinst (bis)

Gestart door Gerolf, 28 februari 2011, 12:45:45 PM

Serojt

Citaat van: Michael op 05 augustus 2013, 15:40:03 PM
Ik vraag dat omdat ik die toevallig heel recent heb gekocht bij een winkel in Aachen, voor heel weinig. ;)
Warendorf. Mooie prijs in vergelijking met de vroegere adviesprijs.

Rangeerduivel


Metpetergaathetbeter

Citaat van: Michael op 05 augustus 2013, 15:40:03 PM


Ik vraag dat omdat ik die toevallig heel recent heb gekocht bij een winkel in Aachen, voor heel weinig. ;)

wie A zegt moet B zeggen, anders er niet mee te koop lopen !
Groeten Peter ;)

argilla

vandaag de airless compressor in de Lidel , met toebehoren er zat zelfs verf in ( potjes, de verf kwaliteit zal niet dat zijn maar toch het was erbij ) pistool gewoon voor de beginner. Het is vooral voor de compressor 3 bar  die als je hem van een merk moet kopen aardig wat duiten kost. Ik heb dat altijd gedaan met een compressor met vat die 12 bar leverde . Telkens het zware ding verslepen naar de zolder darmen aankopellen, afkoppelen en terug naar beneden als ik banden moest oppompen van fiets en auto....... neen dit is veel beter.
Alles voor nog geen 60 € . Mijn huidig pistool kost meer.Werkt prima en doet het werk goed.
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

chef garde

Met 1,8 à 2 bar heb je genoeg om te airbrushen.  Lijkt mij nog zo geen slechte aankoop bij Lidl.

Frank_N

#920
Lijkt goedkoop te zijn, vooral als je alleen de compressor wilt gebruiken.
De vraag is dan heeft dat ding een vocht en/of schumacher filter (hoop dat ik dat goed spel :-[) ?
Groet van Frank

Michael

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 05 augustus 2013, 16:47:44 PM
Citaat van: Michael op 05 augustus 2013, 15:40:03 PM


Ik vraag dat omdat ik die toevallig heel recent heb gekocht bij een winkel in Aachen, voor heel weinig. ;)

wie A zegt moet B zeggen, anders er niet mee te koop lopen !
Groeten Peter ;)

Peter via onderstaande link vind je alle info
http://www.huenerbein.de/modelleisenbahn-H0/mehano-lokomotiven-gleichstrom-9u/mehano-2559-sncb-triebzug-dmu-c41-4tlg.dc-12us.html

Ik heb het viertje gekocht voor 147 euro inclusief verzend kosten.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

evan

Ik heb de laatste  AR41 net gemist voor 139,99 Euro.  :( Nu bleek het echte om minderwaardige modellen te gaan???  Een kennis van me had er een gekocht en was met fouten in de schildering... is dit het enige geval of zijn er nog mensen die dit ondervonden hebben?

Groetjes

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

thor

Volgens mijn informatie waren dit eertijds gerejecteerde modellen, m.a.w. er mankeerde iets aan.
Heb recent zo ook eentje gekocht en wat bleek, zowel voor-als achteraan  branden simultaan ofwel de sluitlichten ofwel de lichten vooraan.
Mijn exemplaar is ondertussen weg voor herstelling van voornoemd euvel, tegelijk wordt een binnen verlichting en een powerpack geplaatst.
Anderzijds, aan de schildering mankeerde er niets.


Groeten
Thor
hO, 2-rail, digitaal
Intellibox, Power 3, Win-Digipet 2009, v 5

Michael

Bij mij werkt in analoge toestand de sluitverlichting niet, kijk wel even als er een decoder in gaat hoe het dan is, maar indien dat euvel dan ook optreed, dat is makkelijk te verhelpen en dan bouw ik meteen ook binnen verlichting in.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

OlivierV

Citaat van: evan op 05 augustus 2013, 19:11:23 PM
Ik heb de laatste  AR41 net gemist voor 139,99 Euro.  :( Nu bleek het echte om minderwaardige modellen te gaan???  Een kennis van me had er een gekocht en was met fouten in de schildering... is dit het enige geval of zijn er nog mensen die dit ondervonden hebben?

Groetjes
Deze stonden onlangs ook op Ebay voor dezelfde prijs, maar allicht ook van die winkel...
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Jurgen

Ik had de aanbieding via mail gekregen, maar ik rijd AC dus voor mij was het niet interessant.
Maar laat ons nu terug naar de nieuwste aanwinsten gaan.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

OlivierV


Hobby Trade NMBS Gkklms by Olivier Vleminckx, on Flickr

Na 2000 jaar zijn ze hier eindelijk geraakt ..., mijn setje nmbs Gkklms (Colli) van Hobby Trade). 'k Moest wel nog de veertjes van de koppelingen terug goed steken en ze stinken wat naar sigaretten.... (misschien moet ik ze maar eventjes buiten zetten dat die geur er afregent). ::)
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Rangeerduivel

Proficiat met de nieuwe aanwinst,Olivier.
zijn ze juist op lengteschaal?
anders weet ik wel een overnemer... ;)

Metpetergaathetbeter

Citaat van: OlivierV op 07 augustus 2013, 09:39:40 AM


Na 2000 jaar zijn ze hier eindelijk geraakt ..., mijn setje nmbs Gkklms (Colli) van Hobby Trade). 'k Moest wel nog de veertjes van de koppelingen terug goed steken en ze stinken wat naar sigaretten.... (misschien moet ik ze maar eventjes buiten zetten dat die geur er afregent). ::)

Olivier,

2000 jaar geleden reden er nog geen treinen, nogal een geluk dat geschiedenis ook niet in je lessenpakket zat of de loodgieter had nog werk(gehad) !  ;D :'(

De geur van.........zit mogelijks in de verpakking, je verpakkking dan ook maar laten luchten zou ik zeggen !

Groeten Peter ;)