Uw nieuwste aanwinst (bis)

Gestart door Gerolf, 28 februari 2011, 12:45:45 PM

oebr

Ja het is een prachtig model, laat daar geen twijfel over bestaan!
En de vooraankondiging was duidelijk wat de nummering betreft, dus het is zeker niet zo dat er een fout gebeurd is.
Maar de discussie hieronder ging denk ik over de keuze om een museumlok toch niet in die hoedanigheid na te maken,
en of het opportuun blijft om hem alsnog toch zo in te zetten. Denk dus zelf van wel, heb hem dan ook met volle overtuiging gekocht.  :D
Kijk dan ook al uit naar de 6041 van Kinkempois, die werd ook op de productielijst gezet.
On East Belgian Rails - sporen in de provincie Luik zo rond 1992

OlivierV

Roco 2024, nog een 20 erbij, met ESU Lokpilot V3.0 voor de prijs van een nieuwe groene 2002 bij een Belgische winkel in het Limburgse...

Hier samen met de 2002 in het schaduwstation op de clubbaan.


Ook nog een Mehano EAOS, maar daar heb ik geen foto van.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Jurgen

Ik heb hem al een paar dagen, maar had het nog niet vermeld. Ik heb sinds kort de DVD van Cinematiek "Rail, De Belgische spoorwegen" met de geschiedenis van de Belgische spoorwegen in beeld.

Knap ding, er zit ook een boekje bij (waar de DVD in zit) met foto's en uitleg.

Ik heb hem gewonnen via de Facebookpagina van Train World, gewoon door mijn favoriete loc te vermelden.  :) Die favoriete loc was (en is) trouwens de reeks 22/23/25 en 25.5. Jammer dat we ze nooit meer zullen zien rijden.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Binco

Die heb je mooi gescoord Olivier  ;)

TBCédric

Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.

OlivierV

Citaat van: Binco op 07 mei 2013, 18:13:31 PM
Die heb je mooi gescoord Olivier  ;)
Een echte voltreffer, ondanks dat ik de gele de minst mooie van de 20's vind mag hij niet ontbreken in de verzameling!

Cedric, HLE20's kopen is blijkbaar erg in de mode de laatste tijd. Mooi exemplaar dat je daar hebt!
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

TBCédric

#801
thanks, en met geluid! een prachtig machine

edit : http://www.youtube.com/watch?v=npwSyg7Sumc&feature=youtu.be
Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.

OlivierV

Wat vervelend zo'n gat in je hand.
Gelukkig niet duur, geen benzine voor verreden, wel een fietstocht van zo'n 32km heen en terug.
aanvankelijk was enkel die Piko Shimmns afgesproken, maar de man stopte met de hobby en voor ietsje meer had ik er nog 2 wagentjes bij.


Eeuwige gat in de hand by Olivier Vleminckx, on Flickr
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Serojt

Een setje REGS van B-models beladen met containers.

rixke rail

Via eBay verkregen en bijzonder blij mee : een type 140. (foto's zijn klikbaar om te vergroten)





Met spaakwielen zoals origineel.



Modelspoorse groeten,
Eric.
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

OlivierV

- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

rixke rail

Yep, Lima-kap met M¨-onderdelen en DC aangepast onderstel ...
Modelspoorse groeten,
Eric.
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

TBCédric

32045 LS Models

NMBS containerwagen met spedirail.


32045 LS Models by modeltrainho, on Flickr


B-cargo by modeltrainho, on Flickr



nu nog een paar extra kopen om een simplistische goederentrein te maken. Of zijn er andere dingen die erbij passen?

groeten cedric
Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.

OlivierV

Dat is een heel mooie wagon Cedric!

Je kan kiezen wat je er tussen hangt hé en eventueel voor een gemengde goederentrein gaan, maar in het algemeen zie ik liever bloktreinen rijden.

- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Jurgen

Ik heb mijn reeks 55, de 5515 van B-Models terug. Na een berichtje over het slechte rijgedrag hier op het forum kreeg ik een mailtje van Van Biervliet om hem eens binnen te brengen.
Vorige maand heb ik hem afgegeven in Woluwe en afgelopen weekend ben ik hem weer gaan ophalen. Nieuw onderstel en sleper eronder en wat een verschil tegenover vroeger! Blijkbaar was dit nog niet omgewisseld en dat was meteen ook de reden van het slechte rijgedrag.
Op deze manier is mijn 55 dus een "opnieuwste" aanwinst.  ;D
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.