Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Uw nieuwste aanwinst (bis)

Gestart door Gerolf, 28 februari 2011, 12:45:45 PM

trickl

En wat kwam er vandaag aangereden...


Mooi!
Ben toch een beetje bang om vast te nemen om op de sporen te zetten met al die details en leidingen op de draaistellen.
Mooie lichtfuncties.

Moet nu jammer genoeg weer even in de doos, daar de baan helemaal wordt herdaan.

Greetings,
PP

bellejt

vandaag in Walferdange de Roco 68772 kunnen scoren voor een dumpprijs.




Metpetergaathetbeter

prachtige modellen, JP wat is een dumpprijs voor 6218?
Groeten Peter ;)

Jurgen

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 11 november 2012, 20:13:51 PM
prachtige modellen, JP wat is een dumpprijs voor 6218?
Groeten Peter ;)


Vraag ik me ook af.  ;)
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

bellejt

Model voor AC : 65 eurootjes (inclus de decoder).Gemiddelde verkoopprijs op E$ay : 120 euro

SuSke

nieuwste telg van B-models is hier ook toegekomen: TVM 5509
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Jurgen

Citaat van: bellejt op 11 november 2012, 21:24:48 PM
Model voor AC : 65 eurootjes (inclus de decoder).Gemiddelde verkoopprijs op E$ay : 120 euro

Daar kan je al eens voor naar Luxemburg rijden. Zo had ik er ook wel eentje willen kopen.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

bollen neus

Citaat van: Jurgen op 12 november 2012, 08:59:29 AM
Citaat van: bellejt op 11 november 2012, 21:24:48 PM
Model voor AC : 65 eurootjes (inclus de decoder).Gemiddelde verkoopprijs op E$ay : 120 euro

Daar kan je al eens voor naar Luxemburg rijden. Zo had ik er ook wel eentje willen kopen.

Dit noemen wij hier dus "vijgen na Pasen" makker, snap je hem?

Johnnytrein

#533
Is dat een winkel in luxemburg of was dat op een beurs ?
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

bellejt

Was op de beurs in Walferdange.Nagenoeg elk jaar zijn daar superkoopjes te doen.Vb komplete k-rails slanke kruiswissel : 25 euro ; LSM I11 rijtuigen 3 stuks voor 60 euro.Enz.Ook de man met vitrinekasten was er weer : kast van 2,25 m X 1 m = 110 euro.Voor schaal O was er uitverkoop van wagonnetjes : 25 euro/stuk ongebouwd.

Jurgen

Citaat van: bollen neus op 12 november 2012, 09:47:53 AM
Citaat van: Jurgen op 12 november 2012, 08:59:29 AM
Citaat van: bellejt op 11 november 2012, 21:24:48 PM
Model voor AC : 65 eurootjes (inclus de decoder).Gemiddelde verkoopprijs op E$ay : 120 euro

Daar kan je al eens voor naar Luxemburg rijden. Zo had ik er ook wel eentje willen kopen.

Dit noemen wij hier dus "vijgen na Pasen" makker, snap je hem?

Ik weet het, soms moet een mens keuzes maken hé.  ;D Ik vind het nog steeds te ver hoor.  ;)
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Peter

Nieuwste aanwinst in mijn verzameling is het Artitec Plan E postrijtuig in Benelux schildering. (blauw met gele lijn) Prachtig model. Foto volgt nog
Met vriendelijke groeten
Peter

Huugooke

Voila, die wou ik al lang, en maar 5 euro!


Huugooke

Ja, de Sint is in het land!
Stond vanmorgen op de schouw. Gelukkig zijn wij te arm om het haardvuur te laten branden, anders was het een heel ander model geworden. Jammer dat hij niet op de sporen past. Wel met geluidseffecten.


Huugooke

Toch bijna jarig en dus spaarpotteke leeggemaakt en: