LS Models 2011

Gestart door eve, 25 januari 2011, 17:40:57 PM

dgrr57

citaat:
Geplaatst door TimT

citaat:
Geplaatst door Sicco

citaat:
Geplaatst door TimT

kvind wel dat het wel erg stil is geworden bij lsm [?] de laatste tijd en de paginas die niet meer werken
nog iemand ? [:D](zelfs geen ander materiaal die gepost wordt
Groeten Tim


Ik heb nog geen pagina's gevonden die niet werken. Wel zijn er niet veel updates, maar dat is niet ongewoon. Soms ene maand niks, dan vier keer in een week. Dat er niet heel veel uitkomt is ook gebruikelijk, het is van daar dat er zoveel kritiek is op het productieprogramma van LSM, omdat iedereen inclusief LSM zelf weet dat het bij lange na niet haalbaar is en we dus voorgelogen worden.

De enige verandering is dat de leverdata niet meer in het productieoverzicht staan. Nu hadden we daar toch niks aan. Een paar jaar geleden zette LSM dit overzicht op hun site als kennelijke reactie op de kritiek over de onvoorspelbaarheid van hun leveringen. Nu die kritiek er nog is (omdat er in praktijk niets verandert) hebben ze blijkbaar zoiets van: dan ook geen prognoses meer. Door al het doorschuiven de laatste maanden/jaren stond er tot voor kort namelijk dat alle zoveel-duizend nog te verschijnen en inmiddels vertraagde artikelen allemaal in het 3e kwartaal 2011 geleverd zouden worden.... om maar aan te geven hoeveel achter ze zijn. Een meer logische - of in elk geval klantvriendelijkere - reactie van LSM zou zijn: we gaan vanaf nu eerlijke en betrouwbare info geven, maar wat is nog logisch in onze hobby...



Dankje voor de uitleg ik bedoel met paginas die niet werken als je op vervolg klikt zegt hij op deze pc page not found

Groeten Tim

Dit is nu in orde [;)]

LockyLuke

350.000 euro [?]????[?] heeft die grap classix gekost.

vanwaar dit bedrag ?
 

doomslu

citaat:
Geplaatst door LockyLuke

350.000 euro [?]????[?] heeft die grap classix gekost.

vanwaar dit bedrag ?

Ik verschiet er niet van, al lijkt het me wel heel veel.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Paulogic

Lijkt mij ook veel ... reken de verkoopprijs en dan het aantal dat er zouden moeten
verkocht worden voor een break even... nog niet van winst gesproken.
Er zouden even snel gereken meer dan 2500 sets moeten verkocht worden... dat lijkt
mij wreed veel.
mvg,
Paul(ogic)

cyberbeast

Mja, dien baas van LS Models ziet er mij inderdaad geen gewone uit.
We gaan het allemaal wel zien.

Efkes off-topic: is er al een verkoopprijs bekend voor de M6'en van LS?

Edit: de modellen van LS kloppen niet. Er staan geen bulten op de voorkant :p
 

ERVIN

In MSM 108 is er sprake dat het stuurstand van de BeNeLux al uit is , maar is dat ook werkelijk zo , ik heb het nog nergens gezien??[:I]

loco

Dit klopt. Mij hebben ze gezegd dat de stuurstand voor december is. Ik heb beide modellen (Benelux en NS) in handen gehad als laatste pre-productiemodel. Dat was eind augustus en niet tijdens de beurs in Genk. De tekst in MSM is dus foutief doorgegeven en is niet het gevolg van een verkeerde communicatie of vage beloftes van LSM. Dit zijn foutjes die kunnen gebeuren. Sorry. Ik hoop alleen dat het nu ook werkelijk december wordt.

ERVIN


Binco

Blijkbaar is het Benelux-stuurstand er [:p]
Ik zie hem al opduiken op Youtube en Ebay.

Dus zal hij weldra hier op het forum ook wel gaan verschijnen zeker? [:)]

Kijk al vast uit naar de foto's want zelf ga ik hem niet kopen (ik wacht op iets anders[:I])[;)]

[:)][;)]

LockyLuke

citaat:
Geplaatst door Binco

Blijkbaar is het Benelux-stuurstand er [:p]
Ik zie hem al opduiken op Youtube en Ebay.

Dus zal hij weldra hier op het forum ook wel gaan verschijnen zeker? [:)]

klopt, deze middag al zien liggen bij V. Biervliet
 

ERVIN

Heel waarschijnlijk nu zondag hier op de baan.[:p]

Waar is hij al te zien op YouTube??[:I]

OMC

citaat:
Geplaatst door ERVIN

Heel waarschijnlijk nu zondag hier op de baan.[:p]

Waar is hij al te zien op YouTube??[:I]



HIER

Erg duidelijk is het niet echter ...
Mvg, John

Info, foto's en video's nog steeds op www.railmedia.be

ERVIN

THX Mate.[;)]

Maar er is idd weinig ( niets)van te zien.[:(]

Bert Ossevoort