Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

LS Models 2011

Gestart door eve, 25 januari 2011, 17:40:57 PM

Binco

JAAA,
ziet er niet slecht uit h? [:)]
Als hem er gaat zijn, zal het weer een knaller worden op de baan [:p]

Alleen vind ik nog altijd dat ze de panto's (op het grote voorbeeld) andersom hadden moeten zetten.[^]
Oogt beter, kijk maar naar de Vectron [;)]

Davy

Ziet er idd heel goed uit. Dat LSM altyd te laat is dat wisten we ondertussen al maar kvind dat ze deze keer vrij snel zijn met hun prototype van den reeks 18. Ook met de M6 trouwens.

TimT

Ondertussen kan je ze pre orderen in een webshop
Groeten Tim

argilla

citaat:
Geplaatst door TimT

Ondertussen kan je ze pre orderen in een webshop
Groeten Tim






als je  A zegt zeg dan B en geef aub aan welke webshop Dank u[:D]
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

itchy

http://www.modeltrein-paradise.com/index.php?cPath=2_260_261_657
citaat:
Geplaatst door argilla

citaat:
Geplaatst door TimT

Ondertussen kan je ze pre orderen in een webshop
Groeten Tim






als je  A zegt zeg dan B en geef aub aan welke webshop Dank u[:D]

Rollend materieel in België anno 1995-2004 • 2-rail

TimT

kvind wel dat het wel erg stil is geworden bij lsm [?] de laatste tijd en de paginas die niet meer werken
nog iemand ? [:D](zelfs geen ander materiaal die gepost wordt
Groeten Tim

Metpetergaathetbeter

Weet niet of de vraag reeds hier of elders gesteld werd : Ls zijn spullen werden door een gerechtsdeurwaarder in beslag genomen, kreeg hij die ondertss terug ?
Weet iemand dit ?

Groeten Peter[;)]

ERVIN

Omdat mijn vrouw ook een deurwaarder is , heb ik haar dit even gevraagd , volgens haar moeten de spullen terug gegeven worden na de beurs , dus hij zal zijn spullen wel terughebben.

Sicco

citaat:
Geplaatst door TimT

kvind wel dat het wel erg stil is geworden bij lsm [?] de laatste tijd en de paginas die niet meer werken
nog iemand ? [:D](zelfs geen ander materiaal die gepost wordt
Groeten Tim


Ik heb nog geen pagina's gevonden die niet werken. Wel zijn er niet veel updates, maar dat is niet ongewoon. Soms ene maand niks, dan vier keer in een week. Dat er niet heel veel uitkomt is ook gebruikelijk, het is van daar dat er zoveel kritiek is op het productieprogramma van LSM, omdat iedereen inclusief LSM zelf weet dat het bij lange na niet haalbaar is en we dus voorgelogen worden.

De enige verandering is dat de leverdata niet meer in het productieoverzicht staan. Nu hadden we daar toch niks aan. Een paar jaar geleden zette LSM dit overzicht op hun site als kennelijke reactie op de kritiek over de onvoorspelbaarheid van hun leveringen. Nu die kritiek er nog is (omdat er in praktijk niets verandert) hebben ze blijkbaar zoiets van: dan ook geen prognoses meer. Door al het doorschuiven de laatste maanden/jaren stond er tot voor kort namelijk dat alle zoveel-duizend nog te verschijnen en inmiddels vertraagde artikelen allemaal in het 3e kwartaal 2011 geleverd zouden worden.... om maar aan te geven hoeveel achter ze zijn. Een meer logische - of in elk geval klantvriendelijkere - reactie van LSM zou zijn: we gaan vanaf nu eerlijke en betrouwbare info geven, maar wat is nog logisch in onze hobby...

Metpetergaathetbeter

citaat:
Geplaatst door ERVIN

Omdat mijn vrouw ook een deurwaarder is , heb ik haar dit even gevraagd , volgens haar moeten de spullen terug gegeven worden na de beurs , dus hij zal zijn spullen wel terughebben.



Alvast dank voor je antwoord !

Groeten Peter[;)]

TimT

citaat:
Geplaatst door Sicco

citaat:
Geplaatst door TimT

kvind wel dat het wel erg stil is geworden bij lsm [?] de laatste tijd en de paginas die niet meer werken
nog iemand ? [:D](zelfs geen ander materiaal die gepost wordt
Groeten Tim


Ik heb nog geen pagina's gevonden die niet werken. Wel zijn er niet veel updates, maar dat is niet ongewoon. Soms ene maand niks, dan vier keer in een week. Dat er niet heel veel uitkomt is ook gebruikelijk, het is van daar dat er zoveel kritiek is op het productieprogramma van LSM, omdat iedereen inclusief LSM zelf weet dat het bij lange na niet haalbaar is en we dus voorgelogen worden.

De enige verandering is dat de leverdata niet meer in het productieoverzicht staan. Nu hadden we daar toch niks aan. Een paar jaar geleden zette LSM dit overzicht op hun site als kennelijke reactie op de kritiek over de onvoorspelbaarheid van hun leveringen. Nu die kritiek er nog is (omdat er in praktijk niets verandert) hebben ze blijkbaar zoiets van: dan ook geen prognoses meer. Door al het doorschuiven de laatste maanden/jaren stond er tot voor kort namelijk dat alle zoveel-duizend nog te verschijnen en inmiddels vertraagde artikelen allemaal in het 3e kwartaal 2011 geleverd zouden worden.... om maar aan te geven hoeveel achter ze zijn. Een meer logische - of in elk geval klantvriendelijkere - reactie van LSM zou zijn: we gaan vanaf nu eerlijke en betrouwbare info geven, maar wat is nog logisch in onze hobby...



Dankje voor de uitleg ik bedoel met paginas die niet werken als je op vervolg klikt zegt hij op deze pc page not found

Groeten Tim

loco

Alle modellen die in beslag zijn genomen zouden nog niet zijn teruggegeven. Welke impact dit heeft op de ontwikkeling van de meegenomen prototypes weet ik niet. Over het vervolg van het verhaal weet ik ook niets.

tufken

Ja, ze hebben het ons gisteren verteld, en volgens ??n van onze klanten die werkt voor justitie mag dit niet.
Ze zouden al lang moeten zijn terug gegeven

Wat ze elkaar allemaal niet aandoen en dan afwachten wat de uitspraak zal zijn.

We hebben al enkele nieuwe releasedatums gekregen, nog even wachten
" Met een lach en wat meer positief denken is het leven zoveel mooier "


Jurgen

Binnenkort een tegenreactie van LS: een aanklacht tegen Classix wegens laster en eerroof. [:D]

Ik zie nog wel iets gebeuren. Volgens mij blijft het hier niet bij, alleen gaan we misschien niet alles te lezen krijgen in het nieuws.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

ToThePoint

citaat:
Geplaatst door Jurgen

Binnenkort een tegenreactie van LS: een aanklacht tegen Classix wegens laster en eerroof. [:D]

Ik zie nog wel iets gebeuren. Volgens mij blijft het hier niet bij, alleen gaan we misschien niet alles te lezen krijgen in het nieuws.



Ik weet met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid dat het verhaal niet te einde is.
De man achter LS is gene gewone.
Het zal het nieuws niet bereiken, de krant (dit forum) misschien. Wie weet, zolang WIJ maar niet de dupe gaan zijn.
Dat de nmbs en classix bonen gaan eten staat als een paal boven water !
Heb gisteren de vernieuwde M6 van classix eens getest. Als men die met schwung in beweging brengt stopt die na 20cm. Een rijtuig van eender welk ander type en/of merk zou tegen de muur te pletter vliegen als u mijn kracht kent !
Er zou BTW nog maar 10% verkocht zijn van de M6 van classix en men krijgt ze aan de straatstenen niet meer kwijt. 350000 euro heeft die grap classix gekost. Moraal van het verhaal: Haast en spoed zijn zelden goed en verkoop niet het vel van de beer vooraleer ie geschoten is !
Als u kijkt zoals u altijd keek zal u steeds zien wat u altijd zag. "BOEDDHA"
Now you're just somebody that I used to know "GOTYE"
Spoor HO, HOe, N, Z, digitaal, EP: I, II, III, IV, V, VI