Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Topic volgen - het kan voortaan

Gestart door Wanne, 24 januari 2011, 19:01:54 PM

ERVIN

Goed gewerkt Gerolf.[;)]

Ik ben eens benieuwd.[^]

Wanne

citaat:
Geplaatst door Gerolf


Er is wat bezorgdheid bij de admins dat deze functie de server te zwaar zou belasten. Dat gaan we moeten ondervinden, h? [;)]



Daar had ik niet aangedacht.[:I]

H??l tof van jullie (admins) om deze functie te activeren!
Voor diegene die niet zo voor deze functie waren kan het normaal geen probleem zijn. Elk topic is apart in te stellen.

Bedankt,
Wanne
 

trainfreak

Spoorse groeten
Dimitri

janjozef

Voor mij is dit een nutteloze functie, ik kijk gewoon een keer of 2 per dag

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

eric

Heel handig, er zijn al enkel mails binnen van de topics die ik wil volgen.
Net zo handig als bij BNLS h? Wanne.

trainfreak

Inderdaad handig!
Er staat wel niet in het onderwerp waar de reactie juist is geplaatst. Maar je weet toch zeker dat er ??n nieuwe reactie is!
Spoorse groeten
Dimitri

Wanne

citaat:
Geplaatst door eric

Heel handig, er zijn al enkel mails binnen van de topics die ik wil volgen.
Net zo handig als bij BNLS h? Wanne.



Inderdaad, heb ook al enkele mail via MSM gekregen.
Ondanks dat ik het forum 2 ? 3 keer per dag bekijk is het handig, het kan altijd gebeuren dat je een bepaalt topic vergeet.

"Men mailboxske doet zijn werk" [;)]
 

Gerolf

citaat:
Geplaatst door trainfreak
Er staat wel niet in het onderwerp waar de reactie juist is geplaatst. Maar je weet toch zeker dat er ??n nieuwe reactie is!
Als je per topic "abonneert" gebeurt dit wel. Maar je hebt een mail-inschrijving gemaakt voor een complete rubriek. [;)]
Als het een troost kan zijn: er heeft zelfs iemand ingeschreven voor het volledige forum. Die zijn mailbox gaat ratelen ... [:D]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

trainfreak

citaat:
Geplaatst door Gerolf

citaat:
Geplaatst door trainfreak
Er staat wel niet in het onderwerp waar de reactie juist is geplaatst. Maar je weet toch zeker dat er ??n nieuwe reactie is!
Als je per topic "abonneert" gebeurt dit wel. Maar je hebt een mail-inschrijving gemaakt voor een complete rubriek. [;)]
Als het een troost kan zijn: er heeft zelfs iemand ingeschreven voor het volledige forum. Die zijn mailbox gaat ratelen ... [:D]


Ik heb ingeschreven voor dit topic ook.
Dan krijg ik een mail met als onderwerp " modelspoormagazine Forum - Heeft gereageerd op een bericht "
Een mailtje voor het hele subforum ziet er anders uit: " modelspoormagazine Forum - Nieuw bericht #
Spoorse groeten
Dimitri

marc goovaerts

Ik zie het nut eerder voor het TMM-forum, waar het heel wat windstiller is. En je dus dikwijls vruchteloos naartoe klikt.
Hier valt er twee keer per dag wel wat te rapen.

En uit ervaring weet ik dat oninteressante topics dikwijls uitweiden naar een heel andere, interessante richting. En vice versa.

Om over topictitels die de lading niet dekken maar te zwijgen...

Ludwig

citaat:
Geplaatst door Gerolf

citaat:
Geplaatst door trainfreak
Er staat wel niet in het onderwerp waar de reactie juist is geplaatst. Maar je weet toch zeker dat er ??n nieuwe reactie is!
Als je per topic "abonneert" gebeurt dit wel. Maar je hebt een mail-inschrijving gemaakt voor een complete rubriek. [;)]
Als het een troost kan zijn: er heeft zelfs iemand ingeschreven voor het volledige forum. Die zijn mailbox gaat ratelen ... [:D]


En die ratelt inderdaad.
Er is maar een probleem, terug afzetten lijkt niet te werken?[:D]
Gerolf ik heb je een mailtje gestuurd.
Groeten
Ludwig

3 rail k rails, Ecos 2

Gerolf

citaat:
Geplaatst door Ludwig
Er is maar een probleem, terug afzetten lijkt niet te werken?[:D]
Bij mij in eerste instantie ook niet, omdat mijn PC-beveiliging een pop-up blokkeerde.

Normaalgesproken zie je rechtsboven (als je ingeschreven bent voor mailtjes) bij home, profile, active topics, ... een nieuw item : "my subscriptions"
Als je daarop klikt, krijg je een lijst met al je "abonnementen", en rechts kan je bij een aanmelding op "unsubscribe" klikken.
Wanneer je PC-beveiliging pop-ups toestaat voor ons forum, zou het daarna OK moeten zijn.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

dirkkerckhofs

En het werkt! Ik heb mij op een aantal onderwerpen ingeschreven en kreeg er al verschillende automatische mails voor.

Waar ik het ook handig voor vind, is dat ik nu een inventaris heb van draadjes die ik ooit zelf heb opgestart en die nu "slapen", maar waarvan ik de info die er in staat nog altijd nuttig vind. En dan was ik van sommige al vergeten waar die stonden of dan moest ik beginnen bladeren omdat het draadje niet meer op de eerste pagina stond, enz. ... En nu staat alles mooi op een rijtje onder 'My subscriptions' [8D]

Dirk

Peter

Heb ook een paar draadjes aangeklikt, en inderdaad het werkt naar behoren. Het enige nadeel vind ik dat je steeds de oudste pagina eerst te zien krijgt en niet (zoals op andere forums) het nieuwste bericht. Maar ja, ieder heeft zijn voorkeur.
Met vriendelijke groeten
Peter

janjozef

ik heb dat al lang terug afgezet, ik zie in mijn mailbox de belangrijke mails niet meer

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem