Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

spoorenplan antwerpen en regio

Gestart door delano, 16 december 2010, 14:04:25 PM

Michiel

#15
Met andere woorden: mij lijkt je plan een verkorte vorm van een oorsponkelijk langere sporenbundel. Door het inkorten van het sporenplan hebben een aantal wissels en rijmogelijkheden geen zin meer, want dubbel-op. Dus, rood is wat ik zou weglaten, groen zou ik toevoegen. Maar nogmaals, het is jouw, plan, jouw baan, je bent vrij om te doen wat je zelf leuk vindt. [;)]
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

delano

#16
citaat:
Geplaatst door Michiel

Met andere woorden: mij lijkt je plan een verkorte vorm van een oorsponkelijk langere sporenbundel. Door het inkorten van het sporenplan hebben een aantal wissels en rijmogelijkheden geen zin meer, want dubbel-op. Dus, rood is wat ik zou weglaten, groen zou ik toevoegen. Maar nogmaals, het is jouw, plan, jouw baan, je bent vrij om te doen wat je zelf leuk vindt. [;)]


ja dat groen had ik ook in gedachten maar met het onderste deel ga ik me maar volgende week bezig houden ik heb ondertussen de overbodige wissels verwijderd straks zal ik nieuwe foto's uploaden
 

delano

#17
hallo iedereen weer een updat nu heb ik de peronen vergroot tot 6cm per peron ik heb ook al een groot deel 188 sporen verwiseld door 236 sporen





dat was het weer voor vandaag [:p]
 

evan

#18
citaat:
Geplaatst door delano

citaat:
Geplaatst door evan

Hoi Delano...

Indrukwekkend!  Ik bemerk wel veel wissels die eigenlijk overbodig lijken.  Je zou ns alle reiswegen moeten aflopen.  Als je dat natuurlijk verkiest, geen probleem het is jouw budget[;)]

Succes met je verdere planning[:)]

welke wissels van de wiselstraat ?
ik heb deze plannen van ervin ontvagen dus ze moeten wel juist zijn stuur anders je email door dan kan ik je de plannen eens toe sturen [:D]



Voila Michiel heeft ze reeds al in het rood geplaatst.  Das een pak minder uitgeven aan wissels[;)]  
@Michiel, bedankt he[:D]
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

delano

#19
vandaag zal er waarschijnlijk geen nieuwe update komen ik moet vandaag studeren voor men laatste examen [:(!]
 

gjvdz

#20
Je laatste???
Gelukzak ik heb nog 5 examens[:(]
Mvg Giel-Jan

delano

#21
morgen ga ik proberen een nieuwe update te maken .
ik beloof niks [:D]
 

vanmiegroet

#22
enne de ??
Zeker heel veel ?'s
Ik ben terug, maar ik meen het deze keer

delano

#23
ik zal zo snel mogenlijk nieuwe update proberen maken[:D]
 

delano

#24
citaat:
Geplaatst door vanmiegroet

enne de ??
Zeker heel veel ?'s

moet ik dat soms eens bereken ?[8D]
 

vanmiegroet

#25
Als je een catalogus hebt lukt je dat zeker.
Ik heb eens mijn sporen die ik al heb eens samengerekent in winkelprijs en wat kreeg ik?
Bijzonder veel ?'s.
Nooit gedacht dat ik zo veel al had gespendeerd.
Ik ben terug, maar ik meen het deze keer

TreinTeLaat

#26
Prachtig project maar:

* wisselstraat die eenvoudiger en waarheidgetrouwer kan, maar aan u de keuze uiteraard.

* GELD: hier zit je al snel aan 2.000 EURO sporen, dat is niet buitensporig veel voor zo'n grote baan, maar niet iedere ezel kan zoveel geld sch**ten..

Maar je moet in eerste instantie je sporenplan aan de beschikbare ruimte aanpassen hè

linuxstecheltje

#27
citaat:
Geplaatst door delano

citaat:
Geplaatst door vanmiegroet

enne de ??
Zeker heel veel ?'s

moet ik dat soms eens bereken ?[8D]



3684,08 volgens de webshop van marklin zonder verzending[:p]

let wel ondermeer de 188 en 172 en de wissels zijn stukken goedkoper te vinden via ebay dan de marklinprijs maar je zal waarschijnlijk niet onder de 3000 euro geraken.
TUUT zei de trein, en de statie vertrok...

gjvdz

#28
Wanneer je echt een koopje kan doen wel hoor[;)]
Gewoon goed uitkijken wat je koopt.
Mvg Giel-Jan

didier1990

#29
beste

Ik denk niet dat je het bedrag kunt gaan uitreken dat kun je best niet doen.
Een hobby kost geld maar dat bijhouden beter niet doen.
Een kleine baan kun je al gemakkelijk over de 1000? gaan.

vindt wel een mooie baan.[;)]
Alleen jammer dat ik niet meer plaats heb [:(]

mvg
didier