Ls models 1801

Gestart door the_gold, 07 december 2010, 17:21:50 PM

the_gold


ToThePoint

#1
Das een voorschot op een loc die gaat komen. (voorzien april 2011)
Men spreekt van 210 euro voor een dc en 230 voor een ac model.
Als u dat nu kwaad wil koop u wel degenlijk de loc voor 50 euro, maar is dat het gezever wel waard ?

Als u kijkt zoals u altijd keek zal u steeds zien wat u altijd zag. "BOEDDHA"
Now you're just somebody that I used to know "GOTYE"
Spoor HO, HOe, N, Z, digitaal, EP: I, II, III, IV, V, VI

dimu

#2
Deze locomotief wordt aangeboden aan personeelsleden van de NMBS-groep in samenwerking met LSModels voor een heel wat lagere prijs ( 180 euro AC model, DC weet ik niet meer ). Levering zou in april 2011 zijn.
 

itchy

#3
DC 160 euro! wat een afzetter!
Rollend materieel in België anno 1995-2004 • 2-rail

deurenkletser

#4
Inderdaad.

Ik heb ook eentje besteld via Rail Facilities voor 160€ (DC). Wisselstroom is 180€ en met decoder. Werknemers mogen zoveel bestellen als ze willen (zal wel 'n limiet op zitten), maar moeten wel op voorhand betalen...

Dit is een schande via eBay al verkopen!!

cyberbeast

#5
Klacht indienen bij ebay en opgelost. Je mag geen artikelen aanbieden die nog niet verschenen zijn.
 

gjvdz

#6
Gaan met die banaan [:D]
Mvg Giel-Jan

ToThePoint

#7
Ik wil er wel zo eentje.
Als u kijkt zoals u altijd keek zal u steeds zien wat u altijd zag. "BOEDDHA"
Now you're just somebody that I used to know "GOTYE"
Spoor HO, HOe, N, Z, digitaal, EP: I, II, III, IV, V, VI

Koen

#8
Ja, mij interesseert dit ook. Deurenkletser, kan jij niets organiseren [:p] [:p] [:p]?

Mvg
Koen
Nooit te oud om te leren

krispy

#9
Denk dat er nog wel intresse hebben [;)][;)]

Zou dit is niet iest voor Modelspoormagazine kunnen zijn
( Een oplage van 150 stuks moet denk ik wel doenbaar zijn )

Zo een lok laten bestellen speciaal voor de leden ( of via inschrijving via formulier in magazine )
Voorwaarde , op het voorhand betalen zodat ze niet met rest zitten en dan een speciaal nr verkrijgen dat nergens in de handel verkrijgbaar is .

STOF tot nadenken Admins en directie van Meta Media ( mischien voor nr 100 )
MVG
Kispy
Modelbouw Foto-album op flicker
https://flic.kr/s/aHsmTwwZ6m

eddy

#10
Goe gedacht Kris,
natuurlijk wel die voorwaarde op voorhand betalen.

groeten eddy

Koen

#11
Misschien geen slecht idee. De vraag is natuurlijk of Ls-models hier wil op ingaan?
Misschien ben ik iets te snel geweest met mijn reactie. Je mag niet vergeten dat we op zo'n ogenblik concurent worden van onze handelaars.
Kunnen we dit niet bespreken met ??n van de distributeurs die op hun beurt gaan praten met LS-models?
Als we onderhandelen voor een speciale prijs voor de forum en/of magazine lezers onder welbepaalde voorwaarden. Het inschrijven en betalen moet dan gebeuren binnen een bepaalde periode.
Neem ik de handschoen op? Wat denken jullie hiervan?

Mvg
Koen
Nooit te oud om te leren

ToThePoint

#12
citaat:
Geplaatst door Koen

Je mag niet vergeten dat we op zo'n ogenblik concurent worden van onze handelaars.



Wat doet de nmbs dan in dit gegeven ?
Men kan zoveel bestellen als men wil.
Werknemers van de nmbs gaan de oneerlijke concurentie aan door het op ebay te zetten.
Ergens komt het gevoel van discriminatie de kop opsteken.

Ik vermoed dat MSN niet zoiets zal organiseren omdat dat inderdaad in het schuifje "Oneerlijke concurentie" past.
Maar een werknemer van de nmbs die kan bestellen zal een meer haalbare kaart worden vermoedelijk.
Als u kijkt zoals u altijd keek zal u steeds zien wat u altijd zag. "BOEDDHA"
Now you're just somebody that I used to know "GOTYE"
Spoor HO, HOe, N, Z, digitaal, EP: I, II, III, IV, V, VI

janjozef

#13
allee het model zal dus voor het echte stuk gaan rondrijden.

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Koen

#14
@Tothepoint,

Dat is inderdaad oneerlijke concurentie maar ik vind persoonlijk dat wij dan toch moeten proberen om dit tegen te gaan.
En ja, mijn eerste reactie was ook van "misschien kunnen wij ons voordeel halen" uit het aankopen via iemand van de NMBS. Maar uiteindelijk moeten onze leverancier van onze aankopen (over)leven. Als zij verdwijnen, waar gaan wij onze materialen dan aankopen?
Onze leveranciers leveren niet alleen locs, rijtuigen en wagons maar veel meer dan dat.
Als wij hen in dit opzet kunnen betrekken kan iedereen er beter van worden. Wij krijgen betere prijzen en de leverancier krijgt ook een deel van de koek.
Het is niet gezegd dat ze op deze trein willen springen maar dan hebben wij het toch op zijn minst geprobeerd. Lukt het niet kunnen we nog altijd andere paden proberen te bewandelen.
Dit is mijn persoonlijke visie op het verhaal van het globaal aankopen aan speciale prijzen.

MVg
Koen
Nooit te oud om te leren