Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Ls models 1801

Gestart door the_gold, 07 december 2010, 17:21:50 PM

dgrr57

#45
citaat:
Geplaatst door ToThePoint


Mijns inziens is dat het in China niet gaat beteren, men eist daar hoger loon, men vind geen personeel meer, enz...

L.S. Models stelt zich daarom vragen over het niveau van detaillering die acceptabel blijft. Dit is door hen op een andere forum geschreven : HIER (in het frans [;)])

TimT

#46
De prijzen zijn toch ook wel uit de hand aan het lopen hoor vind ik
AC digital     ?259.95  dit vink ik toch wel aan de randen wat ik geef voor een loc

cyberbeast

#47
Idd, van 220 naar 260 is toch een behoorlijke sprong. Voor mij is de grens 250.
 

ToThePoint

#48
Kzat er precies niet ver naast met mijn eerste gedacht van 2 weken.
De reeks 18 staat reeds aangekondigd dat ie binnenkort geleverd wordt.
Tja in de grijze massa hier tussen de 2 oren zit zoveel info en we zijn al een daggeske ouder, maar goed we moeten niet te lang meer wachten (hopelijk).
Als u kijkt zoals u altijd keek zal u steeds zien wat u altijd zag. "BOEDDHA"
Now you're just somebody that I used to know "GOTYE"
Spoor HO, HOe, N, Z, digitaal, EP: I, II, III, IV, V, VI

ToThePoint

#49
Eerste week van september wordt normaal de 1801 uitgeleverd en de 3de a 4de week van september de overige reeks 18 nummers.
Bon en als u denkt dat ik een kristallen bol heb dan moet ge eens een babbeltje doen met uw modeltrein verkoper, dan weet ge dat ook.
Die krijgt een factuur 1 a 2 weken voordat LS de bestelde zaken levert aan de winkelier. Als de winkelier deze betaald heeft word geleverd en kan met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid gesteld worden dat die bepaalde zaken 1 a 2weken later geleverd worden.
Dus Fan51 ge weet wat u in de toekomst te doen staat.
Als u kijkt zoals u altijd keek zal u steeds zien wat u altijd zag. "BOEDDHA"
Now you're just somebody that I used to know "GOTYE"
Spoor HO, HOe, N, Z, digitaal, EP: I, II, III, IV, V, VI

ERVIN

#50
THX JP voor de info , dan zullen we daar maar voor gaan sparen zekers.[^]

ronny-vdv

Zoals velen weten, is de print verschillend met de 1802 en andere.
Ik weet dat er sommigen hun print laten updaten hebben door LS Models tegen een meerprijs.
Aangezien ik ook zo'n lok heb 1801 via mijn vader kunnen bemachtigen heb, wil ik deze print ook laten updaten.
Helaas heb ik reeds verschillende malen een mail gestuurd naar LS Models, maar steeds zonder reactie.
Kan er mij iemand helpen ?
Alvast bedankt,
Mvg,

ronny-vdv

krispy

Je kan misschien eens via een dealer(winkel) proberen of doen zoals ik destijds , gewoon naar ginder gereden(toen ik ging langlaufen ) hem daar achter gelaten en de week later mogen gaan ophalen bij men thuiswinkel.
MVG
Kispy
Modelbouw Foto-album op flicker
https://flic.kr/s/aHsmTwwZ6m