Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

MSM 99

Gestart door doomslu, 05 december 2010, 21:22:41 PM

marimon

Zoals ik al veronderstelde (zie 10/12), de andere artikels bekoren mij wel degelijk.
Mvg, Marc
Lokmaus II - belgisch Tp III/IV - Piko A - analoog schakelen - nog steeds een beginner

Sicco

Nummer 99 inmiddels gekocht, nadat ik een mailtje kreeg dat ze mijn adresgegevens niet hadden (misschien een tip om dat dat ook erbij te zetten als je op de site een tekst maakt hoe te abonneren, hoe kan ik weten dat de bank die niet meestuurt? [:p]). Goed, we zien wel verder vanaf nummer 100 en ik ga dit weekeinde lekker nummer 99 lezen [8D]

doomslu

citaat:
Geplaatst door Sicco

Nummer 99 inmiddels gekocht, nadat ik een mailtje kreeg dat ze mijn adresgegevens niet hadden (misschien een tip om dat dat ook erbij te zetten als je op de site een tekst maakt hoe te abonneren, hoe kan ik weten dat de bank die niet meestuurt? [:p]). Goed, we zien wel verder vanaf nummer 100 en ik ga dit weekeinde lekker nummer 99 lezen [8D]

Dat is toch wel heel vreemd, dat een bank de adresgegevens niet meestuurt. [:0] Rare jongens bij die bank van jou. [;)]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *