Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

MSM 99

Gestart door doomslu, 05 december 2010, 21:22:41 PM

doomslu

citaat:
Geplaatst door janjozef

Luc ge hebt een doorslecht karakter [}:)][:D]

Jan

Dank je voor het compliment! [:D]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

ronny-vdv

Het is een mooi initiatief om bij het feestelijk nr. 100 een kalender als geschenk te geven. Maar wat zijn we met al die kalenders ? Je kan er toch maar ophangen waar je plaats hebt ?

Jammer dat er voor het 100-ste nummer niet kan ingetekend worden op een exclusief model.
Een kalender vliegt na een jaartje de vuilbak in, terwijl je van iets exclusief meerdere jaren kan genieten.

ronny-vdv[8)][8)][8)][:)][:)]

Mvg,

ronny-vdv

marc goovaerts

Iets waar ze in Duitsland straf in zijn: een wagonnetje met opdruk 'ModelSpoorMagazine-TrainMiniatureMagazine'.

Maar ikzelf vind het een belachelijk zicht op een modelbaan. Voor de rest wordt er hier altijd over detaillering en exactheid gediscussieerd. Hoeveel kandidaten zijn er dan voor iets wat nooit bestaan heeft in miniatuur ?

janjozef

Ik heb eigenlijk een veel beter idee, gewoon een dikker goed nummer zodat we er lang plezier aan beleven. Voor al die vragers om een extratje, gewoonlijk KRIJGT de gevierde cadeau's, hij moet ze niet geven, dus nummer 100 voor de de dubbele prijs lijkt me eerlijk.

Jan  

Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

René

citaat:
Geplaatst door janjozef

Ik heb eigenlijk een veel beter idee, gewoon een dikker goed nummer zodat we er lang plezier aan beleven. Voor al die vragers om een extratje, gewoonlijk KRIJGT de gevierde cadeau's, hij moet ze niet geven, dus nummer 100 voor de de dubbele prijs lijkt me eerlijk.

Jan  




De gevierde zorgt dan wel weer voor de koffie, taart, drankjes, hapjes en andere consumabele artikelen. * [:D]
Of is dat in het Bourgondische Vlaanderland anders?

* - ook deze uitspraak is vrij van rechten en mag geciteerd worden [;)]
René Wolf

Bekijk het breed, spoor smal
www.wolfscreek.nl

ToThePoint

citaat:
Geplaatst door Ren?

citaat:
Geplaatst door janjozef

Ik heb eigenlijk een veel beter idee, gewoon een dikker goed nummer zodat we er lang plezier aan beleven. Voor al die vragers om een extratje, gewoonlijk KRIJGT de gevierde cadeau's, hij moet ze niet geven, dus nummer 100 voor de de dubbele prijs lijkt me eerlijk.

Jan  




De gevierde zorgt dan wel weer voor de koffie, taart, drankjes, hapjes en andere consumabele artikelen. * [:D]
Of is dat in het Bourgondische Vlaanderland anders?

* - ook deze uitspraak is vrij van rechten en mag geciteerd worden [;)]



Laat maar komen !
Als u kijkt zoals u altijd keek zal u steeds zien wat u altijd zag. "BOEDDHA"
Now you're just somebody that I used to know "GOTYE"
Spoor HO, HOe, N, Z, digitaal, EP: I, II, III, IV, V, VI

railman56

Zeg mannen, jullie zijn traag zenne. Ik heb net het eerste artikel van nummer 100 gelezen... citaat:
---------------------------------------------------------------------
En welk artikel is dat dan Luk??

groeten eddy

--------------------------------------------------------------------------------

Het is van de hand van iemand van het forum hier en het gaat over kabelgoten


en ik heb al een artikel gelezen van nr 101 of 102 of ....[?]
en vermits ik ook een slecht karakter heb zeg ik lekker niet over wat het gaat [}:)]
en dit alleen maar om mijn handtekening hieronder kracht bij te zetten [:D][:D][:D]
marc
wat is het fijn om een beetje kind te zijn

Gerolf

Ah ja, sommige toekomstige artikels heb ik ook gezien (geschreven) [:D]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

janjozef

En ik heb er een natte droom van gehad

Jan[;)]
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

eddy

Vandaag in de bus,eens vlug doorgebladerd.Ziet er goed uit.
Straks eens grondiger lezen.
groeten eddy

Geert

citaat:
Geplaatst door eddy

Vandaag in de bus,eens vlug doorgebladerd.Ziet er goed uit.
Straks eens grondiger lezen.
groeten eddy



Welke bus pak jij? [:o)]

Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen

railman56

Welke bus pak jij?

de brievenbus [:D][;)]
en hier ook al aangekomen [:p]
marc

wat is het fijn om een beetje kind te zijn

Paulogic

Hier nog niet maar morgen zeker...[:p]

Ik lig al rond 10u30 achter de haag... op wacht tot mijn
postbode het magazine in de bus steekt. En dan, op mijn sletsen,
racen naar de 'pot' want daar vallen ze me niet lastig [:D][:D]
mvg,
Paul(ogic)

Rochevalien

Heb vandaag nr 99 in mijn bus gevonden en wou even inspelen op het voorwoord van Luc, ik heb namenlijk dit :http://www.flickr.com/photos/petervangestel/5144851253/in/set-72157625304095354/ ondekt en laat dat nu precies zijn waar Luc het over heeft.[}:)][}:)]
Waarschijnlijk moet het verplaatst worden want dit hoort eigenlijk niet thuis in deze draad.
Lijkt mij anders wel een veelbelovende baan,en ook jammer dat de vorige moest afgebroken worden.

Gerrit

Gerolf

Ik heb hem, en al eens diagonaal doorbladerd. Het artikel van Jacques ga ik eerst doorlezen, en daarna dat over de rioolputten, daarna de bovenleiding, en dan dat van de witte steen, en dan dat over die Schotse baan, en dan ... tot ik hem uit heb [;)] [:p] [8D]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw