B-diesellocs van 'den andere kant'

Gestart door marc goovaerts, 18 november 2010, 15:41:41 PM

JC2180

Geen reacties...? Ik begrijp het ook niet :-(
Ikzelf heb net de weg gevonden naar jullie forum, ben sinds een jaar nieuw in schaal N.
Ik heb me echt moe gezocht naar Belgisch N materiaal, veel gevonden via Ebay Duitsland en dan ook (redelijk duur) aangekocht, inclusief dubbele aankopen :-(

Vol goede moed naar elektrische locs gekeken richting MTE maar de prijs/"kwaliteit" stelt me ietwat teleur. Het echte spuitwerk vind ik toch aantrekkelijker.

Ik juich alvast alle nieuwe initiatieven toe!!!
Is er al iemand actief in Belgi? of ... die op regelmatige basis bestaande modellen kan/wil herspuiten?
Ik heb al enkele (ook elektrische) locs klaarliggen die mooi naar Belgisch voorbeeld mogen worden aangepast - airbrush :-)

Gr, Joeri
Joeri
NMBS tijdperk II-VI
1:160 / 1:220

marc goovaerts

Halo Joeri,

Eerlijk is eerlijk. Op de beurs in Mechelen zagen de modellen van MTE er al heel wat beter uit. Bleek dat ze nu gemaakt worden door een nieuwe medewerker, die de modellen inderdaad spuit ipv ze 'met de grove borstel' te behandelen, zoals zijn voorganger.
Of daarmee de prijs/kwaliteits-verhouding helemaal opgelost is moet ieder voor zich maar eens uitmaken.
Ik weet niet wanneer die 'personeelswissel' plaatsgevonden heeft, maar als je nog eens in Blankenberge komt zou ik toch binnenwippen (hopelijk hebben ze de modellen in hun showkastje vervangen door de nieuwe).
Ik geef wel toe dat, als ze nu betere kwaliteit zouden leveren, ze best ook eens hun website eens zouden aanpassen. Met nieuwe foto's van de modellen. En niet op postzegelformaat, zodat je het raden hebt naar de kwaliteit, zoals nu. Wie niets te verstoppen heeft mag het tonen...

JC2180

Helemaal mee akkoord.

Toon wat je hebt want de kwaliteit primeert, de prijs is eerder ondergeschikt...maar nog steeds belangrijk natuurlijk.
Mooi, met airbrush stijgt mijn interesse.
Best toch eens een dagje kust proberen in te plannen...

Groet, Joeri
Joeri
NMBS tijdperk II-VI
1:160 / 1:220

marc goovaerts

Wel, laat ons, binnenlanders, maar weten wat je verdict is na je bezoek ginder !